הרשמה

צפו: הטריילר השני ל-Spider-Man: No Way Home שוחרר!

הטריילר השני הגיע!

מבקרים מיקומים אחרים מגיעים

חברת Sony השיקה היום בלילה את הטריילר השני של Spider-Man: No Way Home לאחר שהציגה אותו לקהל מעריצים מצומצם מאחורי דלתיים סגורות. הטריילר החדש מציג המון קטעים חדשים שלא נראו בטריילר הראשון, ומכילים מבטים נוספים על דמויות כמו דוקטור סטריינג', דוקטור אוקטופוס, החליפה החדשה של ספיידרמן ועוד המון הצצות לסצינות חדשות ומרגשות!

כפי שנחשף בטריילר הראשון, הסרט מתרחש מיד לאחר אירועי Far From Home, בהן הזהות של פיטר פארקר נחשפת לעולם בתור ספיידרמן, מה שמוביל אותו לבקש עזרה מדוקטור סטריינג' כדי לגרום לעולם לשכוח שזה קרה. סטריינג' מסכים, הכישוף משתבש, והטריילר החדש מציג את כניסתם של 5 נבלים אייקונים ל-MCU, אותם ראינו רק בטרילוגיה המקורית של ספיידרמן ובסרטי ספיידרמן המופלא. בין הנבלים האלו ניתן למצוא את הגובלין הירוק, דוקטור אוקטופוס ואלקטרו, כולם מגולמים ע"י השחקנים המקוריים ששיחקו אותם בעבר.

חדי העין שביניכם ישימו לב למחסור חמור בשני שחקני עבר של ספיידרמן - טובי מגווייר (Tobey Maguire) ואנדרו גארפילד (Andrew Garfield), אשר השמועות על הופעתם בסרט כבר מזמן רחוקות מלהיות סתם רכילות, והפכו מהר מאוד לחלום שעלול להעלות את הציפיות עבור הסרט הזה קצת יותר מדי גבוה. האם הם יופיעו? זה עדיין נמצא בגדר השערה. האם מעריצים יתאכזבו עד עמקי נשמתם אם הם לא יופיעו? בוודאות.

Spider-Man: No Way Home צפוי לעלות לאקרנים ב-16 בדצמבר. מה אתם חושבים על הטריילר החדש? ספרו לנו בתגובות!

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י