הרשמה

שמרו את התאריך: Netflix חושפת רשימת סרטים מרשימה לשנת 2023

גל גדות, דיויד פינצ'ר וקאמבק של אחד מהשחקנים הגדולים ביותר בדור הנוכחי

רגע, זאת פעם ראשונה שנותנים למילי בובי בראון חרב?

כמיטב המסורת, Netflix חשפה את רשימת הסרטים המלאה אותה היא שואפת לשחרר בשנת 2023. בניגוד לשנים שעברו, הטריילר מספק כמות נכבדת של תאריכי יציאה שצעד אחר צעד בונים לוח זמנים שמלא בסרטים מעניינים ומסקרנים. אז בלי הקדמות מיותרות, שנתחיל?

אני אתחיל דווקא מאחד הסרטים היותר מצופים שלי משנה שעברה, שנדחה ביותר מחצי שנה אל עבר ה-21 ביולי. They Cloned Tyrone משלב את אחד הקאסטים החזקים שהיו לנו עד עכשיו לסרט המופק לשירות סטרימינג בין ג'ון בויגה (John Boyega) לג'יימי פוקס (Jamie Foxx) במה שנראה כאחד הסרטים היותר כיפיים של השנה.

מכאן, ישר נעבור לכוכבת האהובה עלינו אובייקטיבית - גל גדות. גל תככב בסרט המרגלים Heart of Stone שצפוי לצאת ב-11 באוגוסט לשירות. הסרט נראה מגניב במיוחד, וקשה להסתיר כמה אנחנו מתרגשים בשביל גל. מי שנתן לגל את התפקיד של וונדר וומן ששם אותה בליגה של הגדולים, זאק סניידר (Zack Snyder), גם זוכה לסרט משלו - ואפילו שתיים. Rebel Moon שיצא ב-22 בדצמבר, צפוי להתחיל מסע בין גלקטי שימשך לאורך שני סרטים. מהמעט שראינו, נראה שסניידר זכה לכל התקציב שהוא צריך כדי להפיק את הסצנות היפיפיות שהוא יודע לעשות - וכמעט כמו שאנחנו סקרנים לדעת איך יהיה הסרט אנחנו גם סקרנים לדעת אם יצליח להישאר בשנה הנוכחית.

Extraction 2, אחד מסרטי ההמשך הראשונים של נטפליקס עושה את דרכו אל המסך הקטן ב-16 ביוני עם האחד והיחיד כריס המסוורת' (Chris Hemsworth) באחד nהתפקידים האחרונים שלו לפני ההפסקה ממשחק שהחליט לקחת.

עוד סרט המשך שיוצא השנה והצליח בקלות לתפוס את העיניים שלנו בזכות הכוכבים הגדולים שלו הוא Murder Mystery 2. הסרט עוקב אחרי אדם סנדלר (Adam Sandler) וג'ניפר אניסטון (Jennifer Aniston) בעוד הרפתקאה קומית קלילה, והפעם עם הפתעה בדמות השחקן הבריטי המעולה מארק סטרונג (Mark Strong).

השניים האחרונים הם ללא ספק איפה שהעסק נהיה גדול, ונתחיל עם הכוכבת עם האף המדמם - מילי בובי בראון (Millie Bobby Brown). ב-Damsel; שצפוי לצאת ב13 באוקטובר, מילי תקבל חרב ותאלץ להלחם על חייה אחרי שהסכימה להנשא לנסיך ומצאה את עצמה קורבן של משפחה לדרקון לו הם חייבים חוב עתיק. באופן מצחיק, העלילה נשמעת מאוד דומה ל-Ready Or Not המצויין מ-2019, ויהיה מעניין לראות לאיזה מקום יצליח הבמאי חואן קרלוס פרסנדילו (Juan Carlos Fresnadillo), שעשה את "28 שבועות אחרי", לקחת את הסרט.

האחרון הוא כנראה הסיפור הכי מעניין כאן. סרטו הבא של הבמאי האגדי דייוויד פינצ'ר (David Fincher)- The Killer עומד לעלות לשירות הסטרימינג ב-10 בנובמבר. מי שעומד לגנוב את הספוטלייט של הסיפור מאחורי הקלעים הוא השחקן הראשי בסרט, מייקל פסבנדר (Michael Fassbender) המעולה, שחוזר מפגרה בת 4 שנים אם מחשיבים את סרט האקסמן האחרון - Dark Phoenix, ובלעדיו פגרה בת 6 שנים. פסבנדר היה ונשאר אחד מהשחקנים היותר טובים של העשור הקודם, ויהיה מרגש לראות אותו חוזר למסך במיוחד עם במאי כמו פינצ'ר. במהלך הסרט ישחק פסבנדר מתנקש המפתח לאט לאט מצפון ומתחיל להשתגע. אנחנו נהיה שם.

עם כל מה שבחרתי לציין, ועוד הרבה שהופיעו בטריילר ולא הוזכרו כאן, נראה שגם הפעם נטפליקס צפויים לספק אחלה של שנה בתחום הסרטים. מבחינת סדרות עדיין התמונה לא ברורה, אך אנחנו כבר יכולים לסמן כמה פרוייקטים שלדעתנו בוודאות יעלו השנה כמו העונה הבאה של The Witcher וסדרת האנימה של Devil May Cry. לאיזה סרט אתם הכי מחכים? מופתעים מהבחירה של פינצ'ר לביים את הסרט הבא שלו לנטפליקס? כתבו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י