הרשמה

סדרת הלייב-אקשן של Assassin's Creed ב-Netflix מאבדת את הבמאי שלה

סיבה לחשוש?

האם גורל הסדרה נחרץ לפני שהיא בכלל יצאה?

במהלך אירוע ה-Ubisoft Forward האחרון שהתקיים בספטמבר 2022, הוכרז כי ענקית הגיימינג עובדת בשיתוף פעולה עם שירות הסטרימינג Netflix כדי להפיק סדרת לייב-אקשן המבוססת על סדרת המשחקים האולטרה פופולרית שלה - Assassin's Creed. למרות שפרטים יותר ספציפיים על הסדרה עדיין לא קיימים, כן ידענו שמי שהולך להוביל את הפרוייקט הוא ג'ב סטיוארט (Jeb Stuart), אשר כתב סרטים כמו Die Hard ו-The Figutive, ובימים אלו מוביל את הפקתה של הסדרה Vikings: Valhalla.

אבל עכשיו נראה שאפילו זה כבר לא רלוונטי, בעקבות דיווח מהאתר Collider אשר ישב לראיון עם סטיוארט שאישר שהוא כבר לא חלק מהפקת Assassin's Creed: אני חושב שזה היה מהלך של מנהלים מלוס אנג'לס ללונדון, וזה אפשר לקבוצה מלונדון, לצערי, לקחת את החזון שלי במקום ליצור משהו עם החזון שלהם. אז אני חושב שזה הוגן. אני יודע שזה הולך להיות נהדר כשהוא יצא. אני חושב שהאנשים מ-Ubisoft הם פנטסטיים. אני חושב שזה פרנצ'ייז נהדר. זה היה זמן טוב והדדי להמשיך הלאה לשני הצדדים."

עדיין לא ידוע מי הולך להוביל את הסדרה אחרי עזיבתו של ג'ב סטיוארט, אבל מדובר בשלבים מאוד מוקדמים בתהליך ההפקה שלה ואנחנו מאמינים שהיא תמצא אותו מהר מאוד. אנחנו רק מקווים לשמוע כבר פרטים חדשים על הסדרה כמו הדמות הראשית שלה, תקופת הזמן בה היא תתרחש או אילו דמויות היסטוריות נזכה לפגוש. מה אתם מצפים לראות מהסדרה? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:47 02.01.2023 | למה נטפליקס למה נטפליקס (אורח)

    הגרועים האלה יודעים להרים הפקה מטורפת עם תוכן גרוע
    נמאס שהם מנסים לדחוף את המסרים הפוליטים שלהם על חשבון תוכן ועלילה

  2. 2

    02:35 04.01.2023 | lio015 lio015

    נטפליקס מאוד מבאסת בקטע שיש דמות שמתפחת ונהיית מעניינת ואז בלי קשר לדמות או לעלילה היא פתאום יוצאת מהארון למרות שבהתחלה היא הייתה "סטרייטית" לגמרי וזה מורגש שמישהו שינה את התסריט במיוחד בשביל זה כי רואים שהדמות לא התפתחה בכיוון הזה בשום שלב וזה בא "פיתאום" בלי שהדמות תהיה מבולבלת או תאמר את זה וחבל כי זה מוריד מאוד מהאיכות (כמו שמרוול מנסים בכוח להיות "פרנדלי פאמלי" גם כשלא צריך)

  3. 3

       | פורסם ע"י