הרשמה

כל ההכרזות מה-Assassin's Creed Showcase!

כל החדשות מאירוע חגיגות 15 שנה לסדרת משחקי המתנקשים הפופולרית!

הטריילר החדש של Assassin's Creed Mirage, והכרזה מפתיעה על משחק חדש ביפן הפאודלית!

אירוע ה-Ubisoft Forward נגמר עם ה-Assassin's Creed Showcase, אירוע מיוחד לכבוד 15 שנים לתחילת המותג שפחות או יותר שינה את הקונספט של עולם פתוח בגיימינג. את סיכום אירוע Ubisoft Forward המלא תוכלו לקרוא כאן בכתבה, אבל הנה מה שראינו באירוע הקצר שהיה לאחר מכן שהוקדש כולו ל-Assassin's Creed!

Assassin's Creed Mirage

האירוע התחיל עם ההכרזה הרשמית על Assassin's Creed Mirage, המשחק הבא בסדרת משחקי המתנקשים של Ubisoft. הטריילר הציג לנו את הגיבור של המשחק, באסים, כ-20 שנים לפני אירועי Valhalla. המשחק יעקוב אחרי החיים של באסים כשהוא הופך מגנב פשוט למתנקש עילאי. המשחק יגיע ב-2023 כשתגיע גם חבילת הרחבה שלמה וגרסת אספנים עם פסל של באסים.

Beyond the Creed

סרט דוקומנטרי חדש שלוקח אותנו למאחורי הקלעים של סדרת המשחקים הוכרז באירוע ה-Showcase. הסרט ישודר בערוץ היוטיוב של Ubisoft ויעקוב אחרי אירועים מרכזיים בפיתוח המשחקים בסדרה וראיונות עם מפתחים ואנשי מפתח שקשורים ל-Assassin's Creed.

Assassin's Creed Valhalla: The Last Chapter

ה-DLC החדש (וככל הנראה גם האחרון) של Assassin's Creed Valhalla הוכרז. ההרחבה החדשה תסגור כמה קצוות מבחינת הסיפור, יפגיש בין איבור לבין דמויות מפתח במשחק ויהיה חינמי לחלוטין. המשחק צפוי לצאת עוד השנה.

Assassin's Creed Codename: Jade

משחק עולם פתוח חדש למובייל הוכרז. המשחק שנקרא כרגע Codename: Jade יאפשר לנו ליצור דמות משלנו ולשחק בסין העתיקה.

Assassin's Creed Netflix

כפי שהכרזנו ברשתות החברתיות, סדרה חדשה של Assassin's Creed נמצאת כרגע בפיתוח על ידי Netflx.

Assassin's Creed Codename: Red

ההכרזה הגדולה ביותר של האירוע (אחרי Mirage כמובן) היא על Assassin's Creed Codename: Red, משחק חדש בסדרה שמפותח על ידי Ubisoft Quebec והולך להתרחש סוף כל סוף ביפן הפאודלית.

Assassin's Creed Codename: Hexe

טריילר למשחק חדש נוסף של Assassin's Creed נחשף ואין לנו שום מידע עליו חוץ משם הקוד שלו. מוזמנים לחשוב בעצמכם ולכתוב לי בתגובות. מה שכן, כל המשחקים שהזכרתי קודם יהיו זמינים כחלק מ-Assassin's Creed Codename: Infinity, חוויית מולטיפלייר שתקשר בין כל המשחקים השונים שעומדים לצאת בשנים הקרובות. צריך לראות בדיוק מה זה ועל אילו חוויות מולטיפלייר ברשת מדובר. אני בהחלט מקווה שזה יהיה מעניין.

זהו, עד כאן סיכום ה-Assassin's Creed Showcase! מתרגשים לקראת יציאת המשחק הבא? מחכים כבר לראות את Assassin's Creed Codename: Red בפעולה? שתפו אותי בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:34 11.09.2022 | אני אני (אורח)

    Mirage נראה טוב. אמנם זה רק טריילר סינמטי, כך שזה לא באמת אומר הרבה, אבל הם מאוד התאמצו לתת לנו הרגשה של AC של פעם וזה נראה ממש טוב. מה שלא ברור לי זה למה הם מוכרים אותו בחנות שלהם ב-50 יורו במקום 60? אני מקווה שזה יהיה משחק שלם...

  2. 2

    22:19 11.09.2022 | שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס) שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

    אני חושב שהם מנסים למכור מחדש את AC כמשהו נחשק: גם בקטע שהם ככל הנראה מעיפים את כל האלמנטים של ה-RPG מהמשחקים הקודמים וגם אולי בקטע שהם מוכרים את זה במחיר נמוך יותר.

  3. 3

    00:51 12.09.2022 | יוחאי יוחאי (אורח)

    לא היה כלום חוץ מהטריילר לMIRAGE? לא נתנו עוד פרטים?

  4. 4

    09:40 12.09.2022 | nakiii nakiii

    הם לא ירדו מה rpg בכלל ac יפן יהיה בדיוק כזה.. הם יוצרים מותכים משלמים למוצר גדול אחד יחד עם הכותר מולטיפלייר (שנראה מעניין מאוד) נראה שהחליטו לבעוט את המותג הזה קדימה

  5. 5

    09:40 12.09.2022 | nakiii nakiii

    הם לא ירדו מה rpg בכלל ac יפן יהיה בדיוק כזה.. הם יוצרים מותגים משלמים למוצר גדול אחד יחד עם הכותר מולטיפלייר (שנראה מעניין מאוד) נראה שהחליטו לבעוט את המותג הזה קדימה

  6. 6

    16:54 12.09.2022 | אני אני (אורח)

    שמואל - אפשר לקוות שזה העניין של המחיר הנמוך. אבל זה מרגיש לי קצת נדיב מדי וקשה לי לסמוך על "נדיבות" של חברה גדולה כזו.
    תסריט יותר הגיוני בעיניי זה שהם יצרו משחק לא מספיק מושקע, לא עומד בסטנדרט של משחקי AAA, והם יודעים את זה והחליטו לתמחר אותו בהתאם כדי להימנע מתגובה רעה של הקהל. שוב - אני מקווה מאוד שזה לא העניין כי המשחק נראה מעניין ואני מאוד רוצה שהוא יהיה טוב אבל... טוב בוא נקווה שאתה צודק וזהו (:

  7. 7

       | פורסם ע"י