הרשמה

כל ההכרזות מה-Ubisoft Forward של ספטמבר 2022!

בואו לקרוא מה קיבלנו מחברת הגיימינג הצרפתית!

המשחק החדש של Assassin's Creed נחשף במלואו ועוד הכרזות מעניינות מהאירוע של Ubisoft!

אירוע ה-Ubisoft Forward המצופה של ספטמבר הסתיים אתמול בלילה והוא הביא איתו שלל הכרזות מעניינות וטריילרים חדשים. בואו לקרוא מה החברה הצפרתית הציגה לנו!

Mario + Rabbids: Sparks of Hope

האירוע התחיל עם הצצה נוספת למשחק הטקטיקה החדש של נינטנדו ו-Ubisoft. הטריילר החדש נתן הצצה לעולמות של המשחק, הפאזלים השונים בעולם וכמובן, הקרבות הטקטיים של המשחק ששמים דגש על יצירתיות והיכולות של הדמויות השונות, כמו גם קרבות הבוסים שצפוים להיות לנו במשחק.

בנוסף הוכרז כי DLC חדש צפוי לצאת אחרי השקת המשחק במסגרת Season Pass שיביא לנו גם את ריימן בהרחבה סיפורית חדשה! המשחק צפוי לצאת ב-20 באוקטובר.

Skull and Bones

האירוע הציג לנו גם קצת יותר מ-Skull and Bones, משחק הפיראטים החדש של Ubisoft Singapore. ההצגה הראתה לנו קצת יותר מהפיצ'רים החדשים במשחק וכן גם ראיונות עם שחקנים מה-Insider Program של המשחק.

Riders Republic

טריילר חדש חשף לנו את התוכן החדש שצפוי להגיע למשחק, בין היתר תוכן שמבוסס על BMX, תלבושות של מותגים שונים ועוד כחלק מעונה 4 שתגיע ב-14 בספטמבר.

Tom Clancy's The Division 2

שלל עדכונים יגיעו ל-The Division 2 במסגרת העונה העשירית של המשחק, ביניהם שדרוגי Quality of Life, עדכונים ומשימות שירחיבו את הסיפור ועוד

Tom Clancy's The Division Heartland

משחק חדש בעולם של The Division הוכרז והוא הולך להיות משחק Free to Play שמתרחש באזור Silver Creek שבוושינגטון.

Tom Clancy's The Division Ressurgence

ההכרזות של The Division הסתיימו עם הכרזה על משחק המובייל Tom Clancy's The Division Ressurgence. המשחק שיגיע לאנדרואיד ולאייפון יקבל תקופת בטא סגורה שתאפשר לשחקנים לשחק ב-Dark Zone המפורסם מסדרת המשחקים. ניתן להירשם לבטא כבר עכשיו.

Rainbow Six Mobile

טריילר חדש למשחק המובייל החינמי של Rainbow Six הוצג באירוע יחד עם שלל הודעות. אחרי תקופת אלפא סגורה קצרה, המשחק נכנס לתקופת בטא סגורה שתתחיל ב-12 בספטמבר, כשמשתמשי אנדרואיד במדינות ספציפיות מאוד יוכלו להירשם אליו כבר היום (ישראל לא ברשימה). משתמשי אייפון יצטרכו לחכות עוד קצת לפני שהם יוכלו לשחק במשחק.

Valiant Heart 2 + Netflix

אחרי כל ההכרזות של Tom Clancy ולהקתו, נציג של נטפליקס עלה כדי לדבר על משחקים שצפוים להגיע דרכה לשירות. בין המשחקים שהוצגו היה אפשר למצוא את Valiant Heart 2, משחק ההמשך ל-Valiant Heart, משחק המשך ל-Mighty Quest ומשחק חדש של Assassins Creed - כולם מפותחים למובייל. השניים הראשונים יגיעו ב-2023.

Trackmania

טריילר חדש של משחק המירוצים המשוגע Trackmania הוצג באירוע והוא הכריז על ההגעה של המשחק לקונסולות השונות (למעט ה-Switch). המשחק עדיין יהיה חינמי ויאפשר Cross-Progression ו-Cross-Platform.

+Rocksmith

עוד שירים ועוד פיצ'רים יגיעו ל-+Rocksmith, שירות מנויים חדש של משחק לימוד הגיטרה של Ubisoft. המנוי יהיה זמין לרכישה כבר היום על המחשבים האישיים שלכם דרך החנות של Ubisoft.

Just Dance 2023

משחק הריקודים הבא בסדרת Just Dance קיבל טריילר הכרזה שהציג לנו כמה מהשירים שצפוים להגיע למשחק כמו "Can't Stop the Feeling" ו-"Locked Out of Heaven". המשחק יגיע ב-22 בנובמבר לקונסולות הדור הנוכחי והמחשב האישי.

Assassin's Creed Showcase

האירוע הסתיים עם Assassin's Creed Showcase, אירוע קצר עם הכרזות בנוגע לסדרת משחקי Assassin's Creed. באירוע הוכרז Assassin's Creed Mirage ועוד דברים מעניינים שקשורים לסדרת משחקי המתנקשים של Ubisoft אז החלטתי להקדיש לו כתבה משלו. מוזמנים לקרוא את הסיכום של האירוע המיוחד כאן בקישור.

זהו! זה סיכום האירוע של Ubisoft הסתיים! מה אתם חשבתם על ההכרזות של Ubisoft? מתרגשים לקראת היציאה של משחק ה-Assassin's Creed הבא? מחכים ל-Mario + Rabbids החדש? שתפו אותנו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:14 11.09.2022 | מרפי מרפי (אורח)

    נתראה בריימן 4

  2. 2

    18:26 11.09.2022 | שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס) שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

    התגובה שלי בלייב לריימן במריו וראבידז.

    https://youtube.com/clip/UgkxkswRUrddipAQ22dV-fTGGgRiAf_zRvwz

  3. 3

       | פורסם ע"י