הרשמה

חיילי על וקרבות חלל: הנה כל ההכרזות של Star Wars ו-Marvel מאירוע ה-D23

ה- D23 חוזר, ובקצת יותר קטן ממה שציפו לו..

שירה האס, אינדיאנה ג'ונס ובלאק פנתר החדשה נכנסים לפאנל

במסגרת ההתרחבות של דיסני, כבר מספר שנים מקיימת החברה חגיגה בת מספר ימים של כל הדברים שיש לה להציע. האירוע, שנקרא D23 לזכר השנה בה וולט דיסני הקים את החברה (1923), הציעה השנה כבר מספר פאנלים מעניינים שסיפקו לנו הכרזות כמו משחק בסגנון מריו קארט מבוסס על הזיכיונות של דיסני וטריילר ראשון לגרסאת הלייב אקשן של בת הים הקטנה. במוצאי שבת הגיעה המנה העיקרית, במסגרתה גם עלה האבא של היקום הקולנועי של Marvel - קווין פייגי (Kevin Feige) לבמה להכריז על מה שעתיד לבוא. הרבה חלומות גדולים וציפיות היו לאירוע הזה - שבסופו של דבר התגלה כמאוד מכוון אל עבר תוכן לשירות הסטרימינג של דיסני - +Diseny. לחובבי המסך הגדול, אל חשש, כמה הכרזות מגניבות מאוד השתחלו לחגיגה, ועל אחת מהן אפילו חתומה "אחת משלנו". מוכנים? בואו נתחיל.

בגלקסיה רחוקה

את האירוע פתחו עם חדשות מרובות טריילרים לכל התוכן שצפוי לצאת בקרוב למלחמת הכוכבים (Star wars). Andor, הסדרה הבא בסדר היציאה ששלושת פרקיה הראשונים מגיעים לשירות הסטרימינג כבר ב-21 לחודש, קיבלה טריילר חדש שממשיך באותו קו שהוכתב כבר בכל מה שהוצג לנו ממנה. האווירה של Andor, בדומה לסרט הספין אוף "Rogue One" בה הדמות קסיאן אנדור (Cassian Andor) הופיעה לראשונה, מאוד מקורקעת ורצינית. הסדרה תתרכז בעליית המרד כנגד האימפריה במה שדייגו לונה (Diego Luna) שמשחק את אנדור תיאר בפנאל כ:" מותחן באורך 12 פרקים המרגיש כמו סרט אחד ארוך".

מיד לאחר מכן קיבלנו מידע מעמיק לגבי מה מצפה לנו מתחום האנימציה, ובאופן מפתיע דווקא החלק הזה גרף הכי הרבה אהדה. באירוע קיבלנו טריילר ראשון לסדרת האנימציה Tales Of The Jedi המספרת את סיפורם של Ahsoka Tano ו-Count Dooku לפני שהם נהפכו לדמויות שמוכרות לנו, כך שכל אחת מהן מקבלת שלושה פרקים. המיני סדרה צפויה לצאת בשלמותה ב-26 באוקטובר, והטריילר המרהיב שלה הראה מגוון דמויות אהובות שכללו גם את Yaddle. העונה השניה שלֲֲ The Bad Batch מגיעה קצת אחריה עם פריימירה של פרק כפול ב-4 בינואר, ותכלול סה"כ 16 פרקים. אחרי שלמדנו שסדרת הלייב אקשן של Ahsoka תכלול קרבות חרבות-אור "מרשימים" וש-Skeleton Crew, סדרה העוקבת אחרי חבורת ילדים בני עשר שנאבדו ביקום כבר צולמה, הגענו לטריילר שכולם ציפו לו. העונה השלישית של The Mandalorian לא עצרה לרגע בטריילר עמוס דמויות ומקומות. Babu Frik, Bo-Katan וכוכב הבית של המנדלוריאן - Mandalore, כולם יהיו חלק מהעונה הבאה של הסדרה שתצא בשנה הבאה. וכן, ג'יאנקארלו אספוזיטו (Giancarlo Esposito) חוזר בתור Moff Gideon, ואנחנו מתרגשים.

פעם אחת אחרונה

דווקא את הטריילר שקיבל את חוות הדעת הכי חיובית מהאירוע בחרו בדיסני לא לשחרר לציבור, ולנו נשאר לחכות עוד קצת עד שנזכה לראות את האריסון פורד (Harrison Ford) עוד פעם חובש את הכובע והשוט האגדיים ב-Indiana Jones 5 שיוצא בקיץ של השנה הבאה. מידע על העלילה של הסרט אמנם לא נחשף, אך כדי להרגיע מעריצים נאמר שגם סטיבן שפילברג וגם ג'ורג' לוקאס עורבו בהפקת הסרט. עוד מידע מרגיע שכבר נחשף בעבר אך שווה לציין אותו גם פה הוא שבמאי הסרט ביים גם את Logan, ומאדס מיקלסן (Mads Mikkelsen) משחק את הנבל.

Indiana Jones 5: Everything We Know About One More Harrison Ford Adventure  | Den of Geek

אשת חיל נמצאה

אני משתדל לסכם את האירועים האלה בסדר כרונולוגי, אך פעם ב מגיעה הכרזה שמצדיקה לשבור את הרצף. כחלק מהכרזת הקאסט לסרט הרביעי בסדרת קפטן אמריקה -Captain America: New World Order, לוהקה השחקנית הישראלית שירה האס (Shira Haas) לתפקידה של סאברה - שבקומיקס היא מוטנטית ישראלית בעלת כוחות על בדומה ללוק קייג' לדוגמא, אך בניגוד אליו וכיאה ללוחמת מוסד ישראלית היא מיומנת בקרב מגע. גם מעבר אליה, הסרט הראשון של אנת'וני מאקי (Anthony Mackie) עם המגן האייקוני נשמע כמו תענוג צרוף. הסרט חוזר לז'אנר הבלשים מחייל החורף, והולך עוד יותר אחורה ביקום הקולנועי של מארוול כל הדרך אל עבר The Incredible Hulk כדי להביא היישר מ-2008 את הנבל Leader שישמש כאנטגוניסט הראשי של הסרט.

עוד מידע שיעלה חיוך על פני כל מי שאהב את חייל החורף הוא הטריילר ל-Secret Invasion ששם את סמואל ל. ג'קסון (Samuel L. Jackson) בתור ניק פיורי במרכז פלישת חוצנים בעלי יכולת שינוי צורה לכדור הארץ. עם קאסט אול סטאר מסרטים כאלה ואחרים של מארוול, ועם אם הדרקונים בכבודה ובעצמה דיינרי.. אמיליה קלארק (Emilia Clarke) שתצטרך יכולות שינוי צורה רציניות כדי להתנתק מהתפקיד האייקוני שלה במשחקי הכס. הסדרה צפויה לצאת בשנה הבאה.

למרות שעוד לא ברור איך היא תגמר, במארוול החליטו כבר עכשיו להכריז איפה נוכל לראות את ההשלכות שלה. Armor Wars עדיין צפויה לצאת, אך היא התנתקה מכל תאריך יציאה לבנתיים. משם נקפוץ לפרוייקט הבא ביקום הקולנועי שנמצא ממש מעבר לפינה - Werewolf By Night שמגיע לשירות הסטרימינג כבר ב-7 באוקטובר. הטריילר שכולו בשחור לבן נראה אלים והרבה יותר לכיוון האימה מאשר כל פרוייקט אחר שהחברה הוציאה. מי שזה פחות מתאים לו לא יצטרך לחכות הרבה זמן, כי לפי התגובות למה שהראו מ-Black Panther: Wakanda Forever הוא לגמרי מכוון להיות חגיגת מארוול טיפוסית. בטריילר האקסקלוסיבי אושר שמי שתתפוס את המקום של בלאק פנתר היא שורי (Shuri). הסרט מגיע לבתי הקולנוע ב-11 בנובמבר.

בפנאל הוכרזו עוד כמה דברים מעניינים כמו שאנטמן 3 יתחיל בכך שקאנג הכובש מחזיק בביתו של סקוט כבת ערובה כדי שגיבור העל יבצע בשבילו שוד, שהבמאי של WandaVision יחזור לביים גם את ה-Fantastic 4 והפרט כי חשוב - חזרתו של החתול Goose ב-The Marvels, שיעקוב אחרי קפטן מארוול, מיס מארוול ומוניקה ראמבו הנקלעות לבעיה בה הן מחליפות יקום בכל פעם שהן משתמשות בכוחות שלהן. הקאסט של ה-Thunderbolts, התשובה של מארוול ל-Suicide Squad של DC הוכרז ומורכב כמעט בכללותו מדמויות מהסרט Black Widow. הדמויות הראשיות של הסרט מורכבות מילנה בלובה, באקי, גוסט, רד גארדיאן וטאסקמאסטר.

Thunderbolts Cast: Sebastian Stan, David Harbour, Florence Pugh, and More

לבסוף, ג'ונתן קי קואן (Ke Huy Quan) שכיכב בתור הילד מ- "אינדיאנה ג'ונס והמקדש הארור" לוהק לעונה השנייה של Loki, ואחר כך הספיק לתפוס את האריסון פורד לתמונה מלאת נוסטלגיה.

מי שציפה לראות היום הכרזות ענק כמו דדפול 3 או את הקאסט לארבעת המופלאים כנראה התאכזב, אך למען האמת כמות התוכן שסיפקו לנו לא מביישת את השעתיים וקצת של הפאנל. בנוסף לכל מה שהוזכר כאן גם סדרת הפנטזיה של דיסני+ Willow הופיעה עם טריילר מרהיב לפני הפריימירה שלה ב-30 בנובמבר וג'יימס קאמרון הופיע כדי להראות חלקים חדשים מ-Avatar: The Way of Water ולהכריז שכרגע הוא עובד על הסרט הרביעי בסדרה. מכיוון שפינקו אותנו בעוד זמן להתפלל שאלונה טל תלוהק כסו סטורם, אני אשמח לשמוע בתגובות את מי אתם הייתם רוצים לראות לובשים את החליפות הכחולות בסרט של ארבעת המופלאים. איזה טריילר הכי הרשים אתכם? מתרגשים לראות את Mads Mikkelsen כנבל של אינדיאנה ג'ונס? גם אנחנו.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י