הרשמה

מצטרפים למסיבה: Disney ו-Marvel יקיימו תצוגת משחקים משלהן בחודש הבא

בלי ששמנו לב, ל-Disney ו-Marvel יש ערימות של משחקים בפיתוח

עוד תצוגת משחקים, עוד גיימרים שמחים. זה כזה פשוט.

האם זה היה עניין של זמן? בפעם הראשונה אי פעם, חברת Disney ו-Marvel שבבעלותה יקיימו בחודש הבא מסיבת עיתונאים המוקדשת כל כולה למשחקים, שם נוכל לצפות להכרזות חדשות על משחקים ביקום של Marvel, Star Wars ושל Pixar. האתר הרשמי של Marvel הכריז על האירוע הראשון מסוגו, שימש כתערוכה הדיגיטלית שתשודר במסגרת ה-D23 Expo ותתקיים ב-9 בספטמבר. Disney כבר הודיעו על כמה פרויקטים מעניינים שיוצגו, ובין השאר נזכה סוף סוף להצצה לפרויקט Marvel של איימי הניג (Amy Hennig) ו-Skydance Media שהוכרז אי שם ב-2019. ההכרזה אומרת במפרוש שמדובר במשחק "אנסמבל", כלומר משחק שלא יתמקד בדמות אחת ספציפית אלא בקבוצת גיבורים. ארבעת המופלאים? אקס מן? אנחנו מתים כבר לדעת.

כמו כן, הוכרז כי Lego Star Wars:The Skywalker Saga, Marvel's Midnight Suns ו-Dreamlight Valley של Disney יוצגו באירוע, ולמעשה הובטח כי Marvel Games, LucasFilm Games ו-20th Century Games יציגו פרויקטים מטעמם בדרך כזו או אחרת.

מדובר כאמור בפעם הראשונה ש-Disney מקיימת תערוכה שכזו ופונה בצורה ישירה כל כך לציבור הגיימרים. זה לא מפתיע בהתחשב בכמות הפרויקטים שכבר הוכרזו בעבר ומשתייכים לזיכיונות השייכים לענקית התוכן האמריקאית: משחק ה-Spider-Man הבא של Insomaniac הוכרז בספטמבר האחרון ועדיין לא ראינו ממנו כמעט כלום, המשחק המצופה של Wolverine של אותה חברה יכול להיות מוצג גם הוא.

Marvel Fans Are Blown Away by Wolverine Video Game Announcement

בגזרת Star Wars אי אפשר לשכוח את Star Wars Jedi: Survivor, ההמשך של Fallen Order מ-2019, ועוד רבים אחרים כדוגמת משחק עולם פתוח שמפותח על ידי Ubisoft ומשחק יריות מגוף ראשון שמפותח על ידי Respawn. הפרוייקט שכנראה מתעלה מעל כולם הוא הרימייק המצופה של Knights of The Old Republic, אבל בהתחשב בעובדה שהוא נדחה עד להודעה חדשה, לא היינו מחזיקים אצבעות לראות יותר ממנו. 

עם כל הפרויקטים האלה ועוד הכרזות שאולי יקרו ואולי לא, נראה שהתצוגה של Disney ו-Marvel מתאימה כמו כפפה ליד. התצוגה תתקיים כאמור ב-9 בספטמבר ותהיה זמינה לצפייה דרך Youtube ו-Twitch. מתרגשים כמונו לראות מה Disney מכינה לנו? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י