הרשמה

הדלפה: משחק Avatar: The Last Airbender חדש נמצא בפיתוח

שובו של אאנג?

אחרי הכרזה מעט מאכזבת על משחק מובייל של כשף האוויר האחרון השבוע, הנה הדלפה קצת יותר מרגשת!

כן כן כן, אתם קוראים את הכותרת נכון, אומנם מדובר בהדלפה כרגע, שום דבר שאפשר לומר עליו שהוא הכרזה רשמית, אבל זאת הדלפה אמינה מספיק על מנת לדבר עליה. אחרי שהשבוע כבר קיבלנו משחק אחד של Avatar: The Last Airbender, לא היה ניתן להכחיש את האכזבה הכללית מכך שהמשחק הוא משחק מובייל. המשחק האחרון שמבוסס על העולם של Avatar, הוא בכלל המשחק של The Legend of Korra שיצא ב-2014 על ידי Activision והוא אחד המשחקים היותר שנויים במחלוקת של PlatinumGames, המפתחת שעומדת מאחורי משחקים אהובים כמו Nier: Automata, Bayonetta, Metal Gear Rising: Revengeance ואחרים.

The Legend of Korra PC Game Free Download – PC Games Download Free Highly  Compressed

הדיווח על ההדלפה הזאת מגיע מ-Amazon Japan, שבלי שום הודעה מראש פרסם רשומה חדשה שנקראית Avatar: The Last Airbender: Quest for Balance עבור קונסולת ה-Nintendo Switch. לא רק שהעמוד עדיין לא הוסר, בדף המוצר אפילו קיים תאריך השחרור של המשחק והוא ה-8 בנובמבר 2022, בשונה ממשחקים אחרים שעדיין לא הוכרז עבורם תאריך שחרור והוא לרוב יעמוד על היום האחרון של השנה. האם מדובר בהדלפה מהימנה? אנחנו רוצים להאמין שכן.

מה דעתכם על ההדלפה הזאת? האם היא נראית לכם אמינה מספיק? האם אתם מצפים למשחק חדש בעולם של Avatar: The Last Airbender? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:04 16.08.2022 | מסע נוסטלגי ביוטיוב מסע נוסטלגי ביוטיוב (אורח)

    אז אני מבולבל יש משחק לסוויץ או למובייל ומה קורה עם הסרט/סדרה אולי תעשו כתבה מסכמת על כל היקום הזה ?

  2. 2

    17:17 17.08.2022 | אני אסביר אני אסביר (אורח)

    מסע נוסטלגי ביוטיוב תן לי להסביר הייתה שמועה על משחק של אווטאר אחר כך הכריזו על סרט שעתיד לצאת ב 2024 ויתרחש כמה שנים אחרי הסדרה המקורית אחר כך סקוור אניקס הכריזו על משחק מובייל של המותג וכולם התאחזבו (Myself Included) כי מה שבאמת רצינו זה משחק AAA של אווטאר כמו המשחק של Platinum Games שיצא בשנת 2014 ועכשיו הייתה הדלפה באמאזון על משחק של אווטאר לסוויץ’ (אבל אם ההדלפה אמיתית המפיצה תהיה Game Mil שהביאה לנו את משחקי המירוצים של ניקלודאון לא ידוע מי תהיה המפתחת עדיין וגם סביר להניח שהמשחק יצא גם לקונסולות PS5 PS4 XBOX ONE ו XBOX SERIES X\S)

  3. 3

       | פורסם ע"י