הרשמה

זמן לניחושים: 5 דמויות שיכולות לככב במשחק ה-Marvel של איימי הניג

לא שהיא צריכה את העזרה שלנו..

איימי הניג יוצרת משחק מארוול חדש, אילו דמויות דור היה רוצה לראות שם?

בשבוע האחרון הוכרז שהמשחק הבא בניצוחה של הכותבת המוכשרת איימי הניג (Amy Hennig), אשר הייתה אחראית על הטריולוגיה המקורית של סדרת משחקי Uncharted, יהיה משחק אקשן ליניארי, עם סיפור חדש בעולם של מארוול. המשחק יהיה המשחק הראשון של הסטודיו אותו היא מובילה, Skydance New Media, והסטודיו לא חשף פרטים נוספים בנוגע למשחק. אנחנו לא יודעים מתי הוא יצא או לאילו קונסולות, אבל אנחנו בעיקר לא יודעים סביב אילו דמויות המשחק יתמקד, מה שהוביל הרבה מעריצים לתהות מה יכולה להיות עלילת המשחק על פי ההסטוריה של הניג. לכן, החלטתי להעלות פה כמה חלומות, כלומר, רעיונות הגיוניים שבוודאות אפשר לפתח וגם כמה שיותר מהר, אם אפשר, תודה.

האובייס – Captain America במלחמת העולם השנייה

הילד הטוב של מארוול, ולהרבה גם הלב של היקום הקולנועי שלה, יכול לשמש כמשחק אקשן מושלם בידיים של מי שעבדה על אנצ'רטד. תחליפו את ניית'ן דרייק בסטיב רוג'רס (Steve Rogers) הגיבור המקסים, ואת אלנה בפגי קרטר (Peggy Carter) שתמיד שם כשצריך אותה, צ'סטר פיליפס (Chester Philips) הגנרל (אל תרגישו רע, גם אני הייתי צריך לבדוק פעמיים מה השם שלו) בתור סאלי המנטור, ואפילו באקי (Bucky) בתור סוג של סאם האח השנוי במחלוקת, וקיבלתם נוסחה מנצחת שבהחלט יכולה לעבוד. אה, ואל תשכחו את הרכבת, הרי אין אנצ'רטד וגם אין קפטן אמריקה בלי רכבת שיורדת מהפסים!

הדמות בנויה לרגעי אקשן חולניים אך עדיין ריאליים באיזשהו מקום, והגיימפליי שלה עם המגן יכול להיות מאוד מסקרן, במיוחד מול אויבים בהובלתו של רד סקול (Red Skull), שיכולים לבוא בהרבה צורות שיאתגרו את השחקן לקחת אסטרטרגיות שונות בכל קרב.

MARVEL - CAPTAIN AMERICA | 1920 x 1080 HD Colour Edited | Flickr

הבוס האחרון - היטלר?

החלום – משחק Gambit בעולם של X-Men

מהילד הטוב אל הילד הרע. גמביט (Gambit) הוא אקסמן בעל כוח על מושלם ככפפה ליד למשחק. הוא יכול לטעון באנרגיה קינטית כל אובייקט שקיים, ובכך להפוך אותו לקטלני. הוא בעיקר מסתובב עם קלפים אותם הוא זורק בדיוק מופתי, אבל כל חפץ הופך למסוכן בידיים שלו, ותסמכו עלינו שהוא לא פראייר בקרבות פנים-מול-פנים . מבחינת הגיימפליי, הוא מושלם - בין אם זה הקרבות למרחק קצר עם המקל, הקלפים לטווח ארוך, וטעינה של אובייקטים בסביבה בשביל הכאוס, הוא יהיה מצויין. תוסיפו לזה שבעולם של אקסמן ממש לא חסרים דמויות מגניבות לשלב בעלילה, ויכולים לבוא פה כמה מהבוסים היותר מעניינים מבחינה ויזואלית. רק תנסו לדמיין קרב בוס נגד Quicksilver, ותרצו לתבוע את Insomniac Games אם הם לא מכניסים גרסה משלהם למשחק Wolverine שהם עובדים עליו.

רמי אטיאן לבו (Remy Etienne LeBeau), כאילו שהלוק שלו לא היה מספיק מגניב

מיתולוגיה נורדית זו האופנה עכשיו - Thor

אם להתחרות מול Wolverine של Insomniac Games זה לא מספיק קשה, לבוא מול God of War: Ragnarok, שכולל גרסה משלו לאל הנורדי המוכר והאהוב נראה כמו משימה בלתי אפשרית. אבל עם העובדה שלנופים של אנצ'רטד אין גיבור שמתאים יותר מ-Thor אי אפשר להתווכח. המיתולוגיה הנורדית מלאה במקומות יפייפים שרק מחכים להפיל לנו את הלסת. אז נכון, גוד אוף וור כבר הראה לנו חלק, אבל גם את ניו יורק קיבלנו עשרות פעמים במשחקים וזה עדיין לא גרם לנו להשתעמם מהשוטטות בעיר בתור ספיידרמן. בנוסף, הכתיבה של איימי הניג יכולה להפריד את הדמויות מהגרסה היותר רצינית שנראה שנקבל בגוד אוף וור, ובכך לתת לת'ור ולסובבים אותו אישיות שיותר דומה ליקום הקולנועי של מארוול.

Thor from 'God of War: Ragnarok' is realistic says powerlifting champ

ת'ור של גוד אוף וור. נראה יותר כמו ג'ק בלק מאשר כריס המסוורת'.

הטריפ - Doctor Strange

במהלך סדרת אנצ'רטד, ובייחוד בסוף של Uncharted 3: Drake's Deception, איימי הניג זורקת אותנו לכמה סצנות טריפיות מאוד שלא ממש תואמות את חוקי הפיזיקה והמדע המוכרים לנו. דוקטור סטריינג' (Doctor Strange) ייתן לה לעוף עם זה למקומות שרק אפשר לחלום עליהם בעזרת גיימפליי נכון שמבוסס על הכשפים שלו וכיוון אומנותי הולם לדמויות והאויבים שהדוקטור מזוהה איתם. אפשר לייצר פה חוייה ויזואלית ייחודית שתצדיק את כל אזהרות האפילפסיה שניתן למצוא במסכי ההפעלה של משחקים, ולמרות שסדרת אנצ'רטד זרקה אותנו לכמה רגעים ממש לא מהעולם הזה, אני מאמין שדוקטור סטריינג' יכול לקחת את זה צעד אחד קדימה עם השימוש בכוח של הדור החדש והיצירתיות של הניג.

Character Spotlight: Doctor Strange – ComicAttack.net

אדם אחד עם אינסוף אפשרויות...

הקבוצתי – Defenders

פה אזכר במשהו קצת כואב. ב-E3 2016 הוכרז שאיימי הניג עובדת על משחק סטאר וורז חדש עם הסטודיו המוכשר Visceral Games שאחראים על סדרת Dead Space והובילו את הפיתוח על Battlefield: Hardline ו-Dante's Inferno. ההייפ היה ענק, הודלף כבר שהמשחק עומד להיות בעולם הפשע של היקום ושבמרכז העלילה שוד גדול שנעשה בין הסרטים "Revenge of the Sith'" ו-"A New Hope". ואז, ב-2017 הסטודיו נסגר והמשחק בוטל. אם נזרום עם העובדה שהמשחק היה אמור להתייחס לשכבות החלשות ביקום, ולא להתרכז דווקא באירועים הגדולים, אלא יותר בקשיי עולם הפשע, אפשר לשער שהניג תלך על משהו דומה גם הפעם.

עם האובססיה של מארוול למשחקי קבוצות בזמן האחרון (Avengers ו-Guardians of the Galaxy הטריים, Midnight Suns המצופה), לא מופרך שהם יבקשו משהו דומה. כאן, נכנס הרעיון האחרון להפעם, והוא ה-Defenders. אמנם בקומיקס הם מורכבים מדמויות קצת שונות, אך הקבוצה המוכרת מסדרת הנטפליקס מורכבת מ-Luke Cage, Iron Fist, Daredevil והאחת והיחידה Jessica Jones. הדינמיקה שלהם ביחד מצויינת למשחק, ולכולם גם יהיה גייימפליי ממש דומה, מה שיאפשר שליטה בכל הדמויות (בשונה משומרי הגלקסיה). אמנם זה רעיון שנשמע פחות "סקסי" משאר הדברים שהעליתי פה, וגם קצת פחות מוכר מקבוצות אחרות של מארוול כמו ארבעת המופלאים, אבל עם הסאונדטרק הנכון ומערכת ה-Melee של סדרת Uncharted - יהיה קשה מאוד לגרום ללוק קייג' או לג'סיקה לא להראות מגניבים בטירוף.

DAREDEVIL Showrunners to Develop Marvel's THE DEFENDERS — GeekTyrant

תגידו להם שהם לא ראויים למשחק... אני מחכה...

כמובן שהכל פה בגדר ספקולציות שגובלות בפנטזיות אישיות, ואהיה יותר משמח לגלות שטעיתי בכל השערה כאן ושהמשחק בכלל יתמקד ב-Squirrel Girl. אבל עכשיו אשמח לשמוע את דעתכם - מהו משחק החלומות שלכם ביקום של Marvel? איזו דמות הייתם רוצים לראות מקבלת את אור הזרקורים במשחק סולו משלה? ספרו לנו בתגובות! ותהיו בטוחים שברגע שנדע קצת יותר על המשחק המסתורי, תוכלו למצוא את כל המידע ממש כאן.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י