הרשמה

רשמי: המשחק הבא של יוצרת סדרת Uncharted הוא משחק Marvel

תנו למשחק הניחושים להתחיל

אנט-מן? דוקטור סטריינג'? ת'ור? סימולטור חווה דרך נקודת מבטו של ת'אנוס? האפשרויות הן אינסופיות

בשבוע האחרון הוכרז שהמשחק הבא בניצוחה של הכותבת המוכשרת איימי הנינג (Amy Hennig), אשר הייתה אחראית ליצירתן של הטירולוגיה המקורית של סדרת משחקי Uncharted ו-Legacy of Kain, יהיה משחק אקשן לינארי, עם סיפור חדש בעולם של Marvel.

מדובר במשחק ה-AAA הראשון של הסטודיו אותו היא מובילה - Skydance New Media, אך מעבר למילים הבודדות הללו הוא לא חשף עוד פרטים בנוגע למשחק, לא תאריך יציאה, לא קונסלות אפשריות, ולא מי הגיבור/גיבורים שיופיעו. עם זאת, ג'יי אונג (Jay Ong), המפקח על משחקי מחשב מטעם מארוול (העבודה הכי עמוסה בעולם כנראה, עם ספיידרמן ו-וולברין שבדרך מ-Insomniac, ושומרי הגלקסיה שיצא עכשיו מ-Square Enix), הזכיר שמדובר ב-IP "אהוב" על ידי המעריצים. המשחק הוזכר לראשונה כבר ב-2019, כאשר איימי הניג התמנתה להיות הראש של הסטודיו החדש של חטיבת המשחקים של סקיידאנס, שהיא בכלל חברת הפקת סרטים במקור (החברה עבדה על שלושת סרטי משימה בלתי אפשרית האחרונים, "Top Gun: Maverick" שעוד לא יצא ואפילו "True Grit" המבריק של האחים כהן).

למרות ש-2019 יישמע אופטימי למי שמצפה למשחק בקוצר רוח, עוד לא ברור מה מצבו, שכן איימי הניג עזרה בכתיבה של "Forspoken" – המשחק החדש של Square Enix. בנוסף על כך מדובר בסטודיו קטן, עם כ-20 עובדים, והוכרז שעוד 30 עובדים אקסטרניים יעזרו לסטודיו עם המשחק. בין אם נשמע עליו ברחוק או ברחוק יותר, משחק הספקולציות שלו יהיה מאוד מעניין, ותוכלו להיות בטוחים שנעלה גם כמה ניחושים בעצמנו...

מה אתם חושבים על ההכרזה? חושבים שאנחנו בדרך ליקום קולנועי של משחקי מחשב? איזה גיבור מארוול הכי הייתם רוצים לראות מקבל סיפור בסגנון אנצ'רטד? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י