הרשמה

הדלפה חדשה: GTA 6 מפותח בצורה מבולגנת, וגם חידוש ל-RDR בדרך

כל שנותר לנו זה להמשיך ולחכות

צרות בגן עדן? אם אתם שואלים את המדליף זה אכן המצב של רוקסטאר

מדליף צרפתי בשם Rockstar Mag’s Chris נותן לנו פרטים עסיסיים על מה שקורה בחברת Take Two והכותרים הגדולים שלה שבדרך. Rockstar Mag’s Chris הוא מקור אמין שהחשיפות הקודמות שלו התאמתו, אבל עדיין חשוב לקחת הדלפות וחשיפות כאלה עם קורטוב של מלח. בסרטון למטה ניתן להקשיב לפרטים שמופיעים בכתבה (החל מדקה 14 בערך) כמובן שאני מתנצל וזה הכל בצרפתית אבל אתם מוזמנים להקשיב אם אתם דוברים את השפה.

לפי Chris,  המשחק GTA 6 עובר דרך חתחתים של פיתוח לאחר עזיבתו של דן האוזר (Dan Houser). למי שלא מכיר, האוזר הוא אחד המייסדים של Rockstar Games ואחד מהאבות המייסדים של הסדרה Grand Theft Auto. הוא ייסד את החברה ופיתח את המשחק הראשון בסדרה והשתתף בפיתוח של כל הבאים אחריו. הוא הודיע על עזיבתו בפברואר 2020 לאחר הפסקה שנמשכה משנת 2019. לפי קריס, משנת 2019 חברת Rockstar משנה את קו העלילה של GTA 6 ואלמנטים נוספים ממנו שוב ושוב. ככל הנראה, עזיבתו של דן הותירה את המשחק במצב כאוטי והפיתוח שלו מתעכב בצורה משמעותית. לפי קריס, התוכנית המקורית הייתה להכריז על המשחק עוד בשנת 2020, אך הכאוס ששורר סביב המשחק מנע מהם לבצע את ההכרזה הזו.

שמועה נוספת שכריס מדליף, היא שיש גרסת Remastered למשחק Red Dead Redemption המקורי. לטענתו המשחק עוד בפיתוח ועדיין לא ברור מתי ייצא, אך הוא צפוי לצאת לדור הנוכחי של הקונסולות ולמחשב האישי במקביל. לטענת כריס לא מדובר במשחקיות חדשה אבל כן מדובר בבניה מחדש של כל המערכת הגרפית ולא סתם בשדרוג רזולוציה או קצב ריענון. הגרסה המחודשת הזו היא בדיוק כפי שעשו לסדרת משחקי GTA עם GTA: Triology Definitive Edition. וכמו הסדרה הזו, גם Red Dead Redemption יגיע ישירות למחשב ביחד עם ההשקה לקונסולות. אבל אל תרתמו את האוכפים לפני הסוסים, המשחק לא צפוי להגיע בקרוב.

סך הכל מדובר בחדשות לא טובות עבור Take Two. האוזר הוא לא היחיד שעזב את החברה לאחר שגם לסלי בנזיס (Leslie Benzies) עזב בשנת 2019, וגם לזלו ג'ונס (Lazlow Jones) עזב קצת אחרי האוזר. שלושת אלו היו המהנדסים הכי גדולים של המשחק ורוב הקרדיט על הסדרה מגיע להם. חברת Take Two מסתמכת לא מעט על ההכנסות מסדרת GTA ומהמשחק GTA 5 בפרט שמחכה ליורש שלו כבר למעלה משמונה שנים. לאן תלך הסדרה מכאן, ומה זה יעשה להכנסות של Take Two אנחנו לא יודעים, אבל בהחלט יש מקום לדאגה.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: PC, VR

לא תנצחו אותי על: סימולטורים

המשחק שהגדיר לי את הילדות: וואלה היה מזמן לא זוכר... תן לחשוב על זה.

כשאני לא משחק אני: מציל את העולם מחייזרים ושדים

מסר לעולם: Hello World

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י