הרשמה

עוד לא אמרנו די: אלה הסרטים הגדולים שעדיין צפויים לצאת ב-2023

אחרי שהאבק יתפזר מהשבוע של ברבי ואופנהיימר, נשארו השנה לא מעט סרטים לשים עליהם את העין

את החורף הזה טימות'י שאלאמה לא ישכח לעולם

השבוע אולמות הקולנוע עומדים להתמלא עד אפס מקום בציפיה לשני סרטי ענק בדמות חגיגת הסטייל שהיא "ברבי" וסרטו החדש של הבמאי האגדי כריסטופר נולאן – "אופנהיימר". למרות שנפילת המתח אחרי שני הסרטים האלה בלתי נמנעת, הוליווד עוד לא אמרה נואש על השנה הזאת – ולמעשה כבר שומרת בקנה מספר להיטים. מה עוד אפשר להציע אתם שואלים? בעיקר את טימות'י שאלאמה (Timothée Chalamet) – אבל גם עוד כמה דברים מגניבים על הדרך.

בלו ביטל - ממיאגי דו לכוחות על

בחודש הבא אנחנו עומדים לקבל את הסרט הראשון ביקום הקולנועי החדש של די סי. כן, שמעתם נכון. Blue Beetle בכיכובו של לא אחר מאשר אלוף האול וואלי מיגל מקוברה קאי – הלא הוא שולו מרידואניה (Xolo Mariduena) הוא גיבור העל הראשון שנכיר ביקום. הסרט שהתחיל כסרט המכוון לשירות הסטרימינג HBO Max בינתיים לא הראה לנו סיבות מיוחדות בטריילרים למה הוחלט לשדר אותו בקולנוע – למרות שבתחום הסטייל לא חסר לו בכלל. נראה שהניסיון כאן הוא בעיקר לתת דגש למשפחה ופחות על האקשן, למרות שלא נתלונן אם יתגלה כאן סרט גיבורי על מפוצץ כשהוא יצא ב-18 באוגוסט.

צב צבים צבי הנינג'ה

אולי הסרט הכי צבעוני ברשימה, הסרט של צבי הנינג'ה מהמוח של סת' רוגן (Seth Rogen) מפתיע אותי בכמה שלא מדברים עליו. הסרט המצויר שלוקח את הגיבורים האהובים לכיוון יצירתי שעוד לא ראינו בשילוב ההומור של רוגן נראה פשוט אדיר בכל זווית שראינו אותו עד כה - ואנחנו כבר לא יכולים לחכות לראות מה התוצר המלא יביא איתו כשהסרט יצא לבתי הקולנוע ב-3 באוגוסט.

ווילי וונקה בממלכת הנוסטלגיה

בסרט שעומד להיות או אגדי לחלוטין או כשלון מוחלט – טימות'י שאלאמה מככב בתור הדמות האייקונית של ווילי וונקה בסיפור מקור שמבויים על ידי הבמאי של סרטי פדינגטון. אני חייב להגיד שעל הנייר היה מדובר בסרט חלומי, אך הטריילר לא הראה שום דבר מיוחד בנתיים מלבד הופעה קצרה של יו גראנט בתור האומפה לומפה האהובים. הסקרנות שלנו לא יכולה להיות יותר גדולה לקראת היציאה של הסרט ב-15 בדצמבר.

חולית: חלק 2

טוב – זה האחד הגדול. ההמשך לסרט המדע בדיוני של דני וילנב (Denis Villeneuve) משנת 2021 מגיע, והוא נראה מרהיב. הסרט הראשון הדהים גם במסך וגם בקופות, ואין לנו ספק שבמאי כמו וילנבֲֲ שעוד לא פספס יגיע לספק את הסחורה גם כאן. נזכיר רק שגם כאן טימות'י שאלאמה מככב, אך הוא ממש לא הסיפור הגדול היחיד באופרת חלל שתמשיך בבתי הקולנוע ב-3 בנובמבר.

קפטן מארוול 2

הו בוי, זה עומד להיות מעניין. מארוול עומדים לשחרר את הסרט השלישי שלהם השנה בחודש נובמבר, והוא ההמשך לקפטן מארוול, גם הסדרה וגם הסרט. העלילה צפויה לשלב את כל הבחורות שענו לשם של גיבורת העל, והפתיע לטובה עם אחד הטריילרים היותר כיפים שיצאו השנה. אבל הסיפור המעניין כאן קורה מאחורי הקלעים, שם מארוול מגיעים לסרט במצב שהוא קטסטרופלי לחלוטין – שכן השחקן עליו בנוי כל הפרק הבא ביקום הקולנועי שלהם, ג'ונתן מג'ורס (Jonathan Majors) נמצא כעת במשפט על אישומים בגין אלימות כלפי בת זוג לשעבר. סביר להניח שהתוכניות מאחורי הקלעים עומדות להשתנות בהתאם, כך שיהיה מעניין לראות אם ובמידה גם הסרט הזה היה מכוון לקאנג איך יתמודדו איתו. הסרט מגיע עם כל המטען הזה והמון חתולים לבתי הקולנוע ב-10 בנובמבר.

הכבשה השחורה – The Killer

לא ציפיתם, לא ידעתם על ובעיקר לא תרצו לפספס את סרטו החדש של דייויד פינצ'ר (David Fincher) בכיכבו של מייקל פסבנדר (Michael Fassbender) בתפקיד ראשי ראשון מאז 2019. עוד לא ידוע הרבה על הסרט מלבד זה שמבוסס על ספר צרפתי באותו השם העוסק ברוצח שכיר היוצא לקרב נגד המעסיק שלוֲ – ובשבילנו זה מספיק כדי להתרגש אליו ברמות של כלה. הסרט יוצא בשירות הסטרימינג נטפליקס ב-10 בנובמבר.

לא שבענו

סדרת משחקי הרעב חוזרת לבתי הקולנוע עם סרט פריקוול חדש לגמרי מהבמאי של הסרטים המקוריים ושל הקליפ Bad Romance של ליידי גאגא.ֲֲ The Hunger Games: The Ballad of Songbirds & Snakes אמור לעסוק בתחילת המשחקים ולהציע שלל שחקנים אדירים כמו פיטר דינקלג' (Peter Dinklage) ורייצ'ל זגלר (Rachel Zegler) הנהדרת בתפקיד הראשי. למרות שלא מדובר במגרש הביתי שלנו, אין לנו ספק שהסרט יביא המונים לבתי הקולנוע כשהוא יצא ב-17 בנובמבר.

אינטו דה סניידר-וורס

את השנה נטפליקס שואפים לסיים בבאנג בתחום הסרטים, ובשביל זה זימנו את לא אחר מאשר זאק סניידר (Zack Snyder). אחרי שכתב במקור את הפרוייקט כסרט ספין-אוף שבוטל לסדרת מלחמת הכוכבים, סניידר מביא את הסטייל הייחודי שלו לנטפליקס עם הפקה עתירת תקציב במטרה לייצר אופרת חלל חדשה ומקורית לשירות בשם Rebel Moon. הסרט מכיל שלל כוכבים (וגם שלל כוכבי קולנוע) וצפוי לעשות לא מעט רעש כשיצא לשירות הסטרימינג ב-22 בדצמבר.

אם זה לא היה ברור – השנה הזאת עוד רחוקה שנות אור מלהסתיים. בין מגוון של סרטים, שמגיעים אלינו במגוון דרכים ולא רק לבתי הקולנוע, לא נשכח גם את גל גדות שלנו שמככבת במותחן משלה בשם Heart of Stone שיוצא לנטפליקס ב-11 באוגוסט. לאיזה סרטים אתם מחכים? תמשיכו לא לפספס סרטי גיבורי על? והכי חשוב – איזה ילד מצ'ארלי בממלכת השוקולד הכי בלתי נסבל? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י