הרשמה

היסטוריה: Hi-Fi Rush הוכרז באירוע של Xbox, והוא זמין להורדה ברגע זה!

הקיסר נפל על הראש

לא יאומן כי יסופר. Hi-Fi RUSH, משחק חדש לגמרי של הסטודיו האהוב Tango, יצא בהפתעה באירוע של אקסבוקס

יצא לי כבר לא מעט פעמים לכתוב כאן באתר שלא ציפינו למשהו מסויים, אבל שום דבר לא משתווה למה ש- Xbox, בת'סדה (Bethesda) וטנגו (Tango Gameworks) בחרו לעשות אתמול בלילה. Hi-Fi RUSH, משחקם החדש של טנגו, שמגיע ממפתח המשחקים ג'ון ג'והנס (John Johanas) שהוביל את הפיתוח של The Evil Within 2, הוא לא רק ההפך הגמור ממשחקי האימה שהסטודיו יצר עד עכשיו, אלא מרגיש כמו שילוב בין Sunset Overdrive ל-Devil May Cry. נשמע טוב? רוצו להוריד ולשחק כי המשחק זמין כבר עכשיו לקונסולות ה-Xbox, למחשב ולשירות הגיימפס. המשחק גם הוכרז וגם יצא באותו היום, ולמיטב ידיעתינו - מדובר בהסטוריה. גם מעבר אליה, המשחק נראה מאוד מעניין, שנתחיל?

המשחק הוא Rhythm - Action, שלמען האמת מקבל הגדרה מחדש כאן. במשחק, גם העולם, האויבים ואתם נעים לפי הסאונדטראק המשגע שנע כל הזמן מאחוריכם. עם סטייל מדהים, משחקיות שנראת פשוט ממכרת גם בשלבים וגם בקרבות ופסקול פשוט חולני - נראה שגם כשהם כיוונו הכי רחוק שרק יכלו, טנגו קלעו בול. במשחק תגלמו את Chai, רוקסטאר בתחילת דרכו וקורבן של ניסויים תעשיתיים בהם הושתל לו נגן מוזיקה בלב, מוצא כמה חברים כמו החתול 808 ונכנס ביחד איתם בקצב לנקמה מתוקה בתאגיד שפגע בו. המשחק כולל שלבים עם אתגרי פלטפורמה, קרבות נגד רובוטים וכמובן קרבות בוס מושקעים עם מוזיקה ממכרת.

כבר הרבה זמן שלא קיבלנו משחק כזה אנרגטי, יצירתי ומלא בקצב, ולא זכור לי מתי בפעם האחרונה קיבלנו משחק ביום שהוא הוכרז. מדובר בהסטוריה. רצים לשחק במשחק? גם אנחנו.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:16 26.01.2023 | ציפי ציפי (אורח)

    זה ממש דומה לסדרה מצוירת שהיתה פעם- קיד וידאו!

  2. 2

       | פורסם ע"י