הרשמה

סיכום ה-Developer_Direct, האירוע המקוון של Xbox!

HI-FI RUSH. עם אותיות גדולות ובצעקה.

ארבעה משחקים שידענו עליהם ואחד סודי נכנסים לאירוע, רק אחד מהם יוצא בהפתעה כבר היום. מנחשים איזה?

שנת 2022 של אקסבוקס הייתה דלה בכותרי על. הדחייה של שני המשחקים הגדולים שלה לשנה, Redfall ו- Starfield, הותירה אותה עם חור די גדול שהורגש מאוד על ידי המעריצים. כדי לתת יריית פתיחה ראויה לשנה יותר טובה, החליטו באקסבוקס לקיים את האירוע הדיגיטלי הראשון שלהם. בלי הרחבות מיותרות, הנה כל מה שהיה.

Minecraft Legends מקבל מולטיפלייר

לזה לא ציפינו: משחק ה-Minecraft החדש מקבל מוד מולטיפלייר בו שתי קבוצות של ארבעה שחקנים יבנו בסיסים, יחקרו את המפה, וכמובן יגייסו חיילים כדי לתקוף את האוייבים. לי זה נראה פשוט אדיר. המשחק יגיע ב-18 באפריל.

Forza Motorsport מעלה הילוך

תראו, מבחינה גרפית לא היה ספק שהמשחק יראה מעולה, אבל ככה? מרשים. המשחק יכיל כבר מעל 500 מכוניות בהשקה, ו-20 מסלולים מרחבי העולם. מתוכם 15 יהיו גרסאות של מסלולים שהופיעו בסדרת Motorsport בעבר, אך כעת עם שינויי מזג אוויר דינאמיים. משום מה בחרו המפתחים להתעכב על מערכת הסאונד של המשחק, שאכן נשמעת מרשימה. עדיין בלי תאריך יציאה, אך עם רפרנס להכרזה של DMC 5.

HI-FI Rush

Tango Gameworks הפילו משחק מאפס, ישר לידיים שלנו בהמשך הלילה. והוא נראה. פשוט. מדהים. ארחיב בכתבה נפרדת כי מגיע לו (אם שמואל לא ייצא מהשוק מוקדם ויקדים אותי), אך למי שרוצה תקציר: המשחק מוגר כ-Rhythm-Action, מה שאומר שהקרבות, העולם, האוייבים, הקאטסינים ואפילו החתול החמוד שאיתכם - כולם זזים לפי המוזיקה שברקע. לא רק זה, הוא אכן הפרוייקט הסודי של אחד השמות היותר אנדרייטד בתעשייה - ג'ון ג'והנס (John Johanas) שפיתח (בהצלחה יש להגיד) את The Evil Within 2. 

The Elder Scrolls Online: Necrom

משחק האונליין של הסדרה האלמותית של בת'סדה מקבל פרק חדש בשם Necrom, בו נחקור את Telvanni Peninsula ב-Morrowind. העדכון החדש יגיע עם Class חדש וגרסה חדשה ומשופרת לדור הקונסולות הנוכחי. תאריך יציאה עדיין לא סופק, אך הסיפור המדהים באמת כאן הוא שכל ההרחבות מהיום בלילה חינמיות. 

Redfall

לא רק תאריך, גם 11 דקות שלמות בהם Arkane Austin לא פחות מנהנים בלהשוויץ בעולם שהם בנו פה. עם אין ספור אוייבים, פעילויות צד, עולם שנראה ומרגיש מלא באישיות ומשחקיות נהדרת כיאה לסטדויו האהוב - נראה ש- Redfall בדרך הבטוחה להיות עוד הצלחה כשיצא לקונסולות של Xbox ולמחשב בשני במאי.

זהו! היה אירוע דיי משוגע, אבל נשמח לשמוע מה אתם חושבים עליו? מתרגשים כמו שמואל מ-Hi-Fi Rush? שתפו אותנו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י