הרשמה

בשעה טובה: אחרי שנים של ציפייה, GoldenEye 007 חוזר בעוד יומיים!

והטריילר? מפוצץ אנרגיה

כמה שחיכינו

כשספרי ההיסטוריה נכתבים, יש כמה משחקים שיופיעו בכל אחד מהם כמשפיעים ביותר אי פעם. ביניהם עומד לו GoldenEye 007, משחק ה-FPS המהפכני של Rare שיצא בשנת 1997 לקונסולת ה-Nintendo 64, ובכך מיקם את הקונסולות הביתיות כמקום גם למשחקי יריות עם מולטיפלייר ומשם - השאר היסטוריה. כעת, אחרי המון שמועות והדלפות ואפילו הכרזה רשמית שהמשחק אכן יגיע ל-Xbox, לשירות ה-GamePass ולשירות האונליין של ה-Nintendo Switch - תאריך היציאה הגיע והוא קרוב למדי.

עם טריילר מרשים למדי יש לציין, הכריזה Rare שהמשחק יגיע כבר בעוד יומיים (ב-27 בינואר) עם גרפיקות משודרגות לכל הפלטפורמות שצויינו. בנוסף, המשחק יכלול מצב Split Screen של עד ארבעה שחקנים, ואולי הכי חשוב - את הסאונדטראק הממכר שהידר אותו.

ההכרזה מגיעה ממש רגע לפני ש-Xbox מציינת את האירוע הדיגיטלי הראשון שלה אי פעם היום בשעה 22:00. זאת הצהרת כוונות קצת לא מובנת, שכן היא יכולה לרמז גם על כך שהאירוע גם ככה יהיה עמוס בהכרזות מרגשות, אך היא גם יכולה לרמז שהאירוע עומד להתמקד במעט מאוד משחקים. בכל מקרה - בעוד יומיים האתר של דימה, Gamika.me, המכיל בתוכו מידע על כל המשחקים הנמצאים בשירותי המשחקים בין היתר גם לפי ציונים, עומד לקבל רעידת אדמה עם ממוצע הציונים של GoldenEye העומד על ציון של 96 ממבקרים ו-9.0 מהקהל.

מה אתם אומרים, תשחקו במשחק עוד פעם כשהוא יצא? האם זאת תהיה הפעם הראשונה שלכם לחוות את אחד המשחקים המעוטרים ביותר? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י