הרשמה

המפתחת של Warhammer 40K: Darktide לא תשיק תוכן חדש עד שהמשחק יתוקן

אחרי השקה בעייתית, המפתחת מתחייבת לתקן את המשחק

הצעד הראשון בהתמודדות עם השקה של משחק שבור - להודות שהוא שבור

אחרי השקה מאכזבת בלשון המעטה, Fatshark, המפתחת מאחורי Warhammer 40K: Darktide, הכריזה במכתב פתוח לקהילה כי היא עוצרת את הפיתוח של תוכן נוסף למשחק ואת גרסאת ה-Xbox המתוכננת על מנת לשפר את חווית המשחק ולתקן את הבאגים והבעיות הנוספות שדווחו בחודשיים שעברו מאז שיצא לאור.

Darktide הוא משחק יריות קואופרטיבי מגוף ראשון שמציב אתכם ועוד שלושה שחקנים נוספים נגד גלים של מוטנטים ומפלצות. לשחקנים יש גישה לקלאסים שונים, כל אחד עם הנשקים, התלבושות, הציוד והיכולות שמיוחדות לו, מה שמעודד גיוון ושיתוף פעולה במהלך המשימות שתצאו אליהן כדי לוודא שאתם משלימים אותן בהצלחה. הטענות המרכזיות שהגיעו לגבי המשחק התייחסו לכמות הבאגים שקיימים בו, ביצועים מחפירים אפילו על מחשבים חזקים מאוד, תגמולים לא מספקים וחוסר גיוון בחפצים קוסמטים. לפי המכתב שהוציאה המפתחת, זה בדיוק מה שהיא מתכננת לתקן.

"אנחנו גאים מאוד ביכולת שלנו לספק משחק שמיליונים יכולים ליהנות ממנו." אמר מנכ"ל הסטודיו מרטין וולונד (Martin Wahlund). "זה מה שבאנו לעשות עם Warhammer 40K: Darktide - ליצור משחק מעניין ויציב עם רמת עומק שתתן לכם לשחק במשחק במשך שבועות, לא שעות. אנחנו לא עמדנו בציפיות האלו."

המכתב ממשיך ואומר כי "אנחנו נתמקד בלספק מערכת בנייה שלמה, חווית התקדמות יותר מתגמלת, ונמשיך לעבוד על אופטימיזציה לביצועים ושיפור היציבות של המשחק. זה גם אומר שאנחנו דוחים את התוכן העונתי שהיה מתוכנן ואת השקת גרסת ה-Xbox Series X/S. אנחנו גם נעצור את ההשקה המתוכננת של חפצי פרימיום קוסמטיים. פשוט לא יכולנו להמשיך בדרך הזו מבלי להתייחס לחוות הדעת שיש על המשחק כיום." הוא סיים את המכתב בהוקרת תודה לכל המעריצים והשחקנים.

הצעד הראשון של כל מפתחת שהשיקה משחק לא מוכן הוא להודות שהוא אכן לא הושק במצב טוב. Fatshark עשתה את הצעד הזה, וכעת חובת ההוכחה עליה. יהיה מעניין לראות איפה המשחק יהיה בעוד שנה, והאם המפתחת אכן עמדה במילה שלה. מה איתכם, האם שיחקתם ב-Darktide? מה חשבתם עליו? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

 

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י