הרשמה

כל הסימנים מצביעים על כך ש-GoldenEye 007 בדרך ליציאה מחודשת

האם נוכל לשחק במשחק ה-FPS האייקוני כבר בקרוב?

הסוכן 007 בדרך למשימה נוספת

כבר הרבה שנים שלא קיבלנו משחק חדש שעוקב אחרי ג'יימס בונד ואנו מחכים בקוצר רוח להתחיל לראות תוצרים מהמשחק של IOI שיעקוב אחרי הסוכן האהוב אבל כמו כדור שלג במורד ההר, נאספו במהלך החודשים האחרונים רמזים לכך שמשחק היריות האגדי והוותיק של-Rare המבוסס על הדמות האקסטרה פופלארית של ג'יימס בונד בדרך ליציאה מחודשת. עכשיו, נראה שאנחנו ממש קרובים כבר למורד ההר, ואולי אפילו כבר אפשר לפתח ציפיות.

אז איך משחק שמתקרב להיות בן 25 ותקוע בקרב זכויות אל-מותי בין נינטנדו, רייר ו-MGM (בעלי הזכויות לסרטיו של בונד) שהשאיר אותו תקוע על ה-Nintendo 64, מגיע למצב שכולם בטוחים שהוא ייצא ל-Xbox בקרוב? עוד לא ממש ברור. במידה והדבר אכן ייקרה, אני בטוח שייחשף פה סיפור עסיסי שיספק כתבת המשך מעולה, אך בנתיים הרמזים בעצמם הם דרמה לא קטנה. בינואר האחרון, הועלה ליוטיוב סרטון שמציג גירסא של המשחק שהייתה מתוכננת לאקסבוקס לייב ארקייד. לפי מידע שנחשף מאז, הגרסאה הייתה בפיתוח מתקדם מאוד והייתה אמורה לצאת בקיץ 2008. הגירסא המחודשת הייתה אמורה לכלול גרפיקות ומודלים משודרגים, עד שקרב הזכויות על המשחק גרם לפרוייקט להיות מבוטל. נראה שהתקווה שוב עבדה למי שקיוו לשחק במשחק האייקוני על קונסלות מתקדמות, אך אז באוקטובר ניצת עוד ניצוץ. משום מקום ובלי התראה מוקדמת, גרמניה הסירו את הבאן על המשחק במדינה, צעד מאוד חריג למשחק שלא נמכר כבר כמעט 25 שנה. ההחלטה ביזארית וללא ספק מעלה חשד, אבל הפרט הבא שדלף לפני כמה ימים, כנראה יזיז גם לסקפטים הגדולים ביותר. Achievements למשחק, התחילו להופיע באינטרנט, עם תמונות מתאימות לגרסאה שראינו בהדלפה מינואר. זה לא רק מעט מוזר, זה מאוד מוזר, כי בגלל הסתבכויות הזכויות המשחק אף פעם לא זכה לקבל יציאה על קונסולות של Xbox ובכך לא לקבל Achievements עד עכשיו. בפעם האחרונה שדבר כזה קרה, Achievements למשחק Stubbs the Zombie מ-2005 הופיעו בתחילת השנה, ואכן לא מעט זמן לאחר מכן הוכרז שהמשחק מקבל יציאה מחודשת לקונסולות החדשות.

רק בספטמבר האחרון נפרדנו מג'יימס בונד של דניאל קרייג בקולנוע, ונראה שהמקום הבא של הסוכן האהוב הוא על הקונסולה האוהבה שלכם. עם השמועות על גולדן איי, ומשחק הג'יימס בונד שנמצא בפיתוח אצל IO Interactives, מסתמן של-007 לא יהיה שקט בזמן הקרוב. מה דעתכם על הפרטים? האם Goldeneye באמת מגיע? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י