הרשמה

הידאו קוג'ימה מדבר על תוכניות ל-2022

חיכינו לך יובלות, משחק חדש מקוג'ימה...

אחרי שנה קשה, קוג'ימה מתחיל לדבר על התוכניות ל-2022 ומבטיח "פרויקט ראדיקלי"

2021 היתה שנה מעניינת, היא לא היתה שנה מפוצצת לחלוטין בדברים חדשים בצורה מרשימה במיוחד, אבל היא בכל זאת הצליחה להביא לנו לא מעט דברים מעניינים כמו שניתן לראות בכתבת סיכום השנה שלנו! אבל לתעשיית המשחקים, שנת 2021 היתה אומנם יותר טובה מ-2020 בהרבה מובנים, אך היא עדיין היתה מאוד קשה לחלקינו וכך גם כנראה להידאו קוג'ימה (Hideo Kojima).

בציוץ שהוציא בסוף השנה האחרונה, קוג'ימה כותב: "אומנם 2021 עדיין היתה מאוד קשה עבורינו, הצלחנו להוציא לעולם את Death Stranding: Directors Cut לקונסולת ה-Playstation 5 בביטחה אפילו יחד עם הקורונה, כל זה בזמן שאנחנו ברצינות מכינים את עצמינו ומתנסים בכותרים חדשים. תודה רבה לכולכם." בציוץ נוסף שכתב ביום ראשון (2 לינואר) הוא הוסיף: "השנה אנחנו מתחילים פרויקט חדש בהקדם האפשרי וממשיכים לשלב הבא בניסויים עם פרויקט "רדיקלי". אני מקווה גם לדאוג לצוות וידאו. אני עלול גם להתחיל משהו כמו פרויקט רדיו?"

מהם הכותרים החדשים שעליהם קוג'ימה מדבר? מוקדם לדעת, הרבה שמועות שונות מסתובבות ברשת, אחת טוענת כי קוג'ימה עובד עם Microsoft על משחק עבור ה-Xbox, סצינה מעניינת לכל הדעות אם היא נכונה, כל שנותר הוא לחכות ולראות. מה דעתכם על הציוצים האלה? למה אתם מחכים? הם להמשך למשחק Death Stranding? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י