הרשמה

דיווח: Xbox יקיימו אירוע דיגיטלי, ייתכן ויכלול קולקציית משחקי Gears

אחרי נינטנדו וסוני, גם Xbox צפויים לעבור לפורמט של אירועים דיגיטליים בחודש הקרוב

הגלגלים מסתובבים

זה לא סוד שהשנה האחרונה לא הייתה הכי זוהרת של Xbox. מותג הגיימינג של חברת הענק Microsoft פתח את השנה בלא פחות מרעידת אדמה כשהכריזו על כוונותיהם לרכוש את חברת Activision-Blizzard, אך מאז מצא את עצמו נאבק בהשלמת העסקה מול רגולציות המסחר השונות. כחלק מהמאבק שיחקו גם הם וגם סוני על קלף האנדרדוג, וכדי לחזק את טענותיהן, שתי החברות לקחו עשרים צעדים אחורה כשזה נוגע לשיווק. כשאנחנו במצב כמעט קטסטרופלי בנוגע למידע על הכותרים הבאים של Xbox, מגיעה הישועה בדמות אירוע דיגיטלי אשר צפוי להתקיים בקרוב.

על פי העיתונאי ג'ז קורדן (Jez Corden) מ-Windows Central, החברה מתכננת אירוע דיגטלי בשם Developer_Direct שאמור לעבור על כותרים עם תאריכי יציאה קרובים של Xbox ו-Bethesda. מבחינת משחקים שיופיעו ותאריך מדוייק, על זה עוד אף אחד לא מוכן לקחת התחייבות, אך Redfall ו-Forza Motorsport כמעט בוודאות יופיעו - וכרגע התאריך המשוער הוא ה-25 בחודש. מה שאולי אפילו קצת יותר מעניין מהדיווח הוא ההתכבות בטוויטר של ג'ז שהגיעה אחרי. העיתונאי ידוע בכך שעוד לא הדליף שום מידע שהתברר כלא נכון, ואף ידע לתאר לפרטי פרטים משחקים כמו Pentiment חודשים לפני שהוכרזו. מולו, ניצב Shpeshal_Nick שגם הוא ידוע ביכולות הדלפה מרשימות, ובראשם ההדלפה שסדרת Persona תגיע ל-Game Pass כשנה לפני ההכרזה. למה מולו? ובכן, רק על דבר אחד השניים לא הסכימו, והוא הכוונות של מייקרוסופט להוציא קולקציית משחקים בסגנון ה-Master Chief Collection לסדרת Gears of War.

בציוץ שלאחר הדיווח, ג'ז הודה שיצטרך לתת קרדיט ל-Shpeshal_Nick אך לא פירט על מה. מי שכן פירט הוא העיתונאי טום וורן (Tom Warren), שבעבר כבר הדליף את המחיר של ה-Xbox Series X ו-S, שכתב: "?Are the gears turning" כקריצה מסתמנת לכך שבאירוע ככל הנראה תופיעה הקולקצייה של Gears.

בין אם הקולקציה אמיתית ובין אם לא, אנחנו מאוד מתרגשים לקראת האירוע. שמחים ש-Xbox עוברים לפורמט דיגיטלי? אילו משחקים תרצו לראות שם? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    09:20 13.01.2023 | Avishay50 Avishay50

    נייס!!!! אני אשמח לאוסף של Gears of war, אם יש משהו שמייקרוסופט ידועה בו זה הקולקשנים המצויינים שלה כמו של Halo והאוסף של משחקי רייר המצויינת. הלוואי וסוני תלמד ממייקרוסופט ותעשה לנו גם אוסף של המשחקים המדהימים שלה.

  2. 2

       | פורסם ע"י