הרשמה

ככה פותחים שנה: IP חדש של סוני דולף, ככל הנראה משחק בסגנון Gears

גיימפליי מהמשחק דלף, ולמרות שעוד לא ידוע איזה סטודיו של סוני אחראי עליו, יש לנו ניחוש די מדוייק..

אמא, אפשר Gears of War בבית?

השנה שעברה הביאה לנו כמה מההדלפות הגדולות ביותר בהסטוריה. אנחנו לא חושבים שנקבל בקרוב משהו שמתקרב לדרמה שסבבה סביב הטירוף שהלך עם GTA הבא, אבל למען האמת גם לא חשבנו שנפתח את השנה עם הדלפה בסדר גודל יחסית מרשים.

בהדלפה, שעל פי כל הפרמטרים מסתמנת כאמיתית, מוצג סרטון בן 5 שניות מגרסה סופר ראשונית של משחק אקסקלוסיבי חדש הנמצא בפיתוח ל-5 PlayStation. בסרטון אותו ניתן למצוא בקלות מפתיעה, רואים דמות המסתכלת על חייזר עצום מטפס על איזשהו מבנה לא ברור, בגרפיקות מביכות אך תואמות את העובדה שמדובר בגרסה מאוד בוסרית. מה שניתן להגיד כבר עכשיו הוא שהמשחקיות, ובעיקר הדרך בה הדמות זזה והכוונת של הנשק מופיעה על המסך, נראים דומים לגמרי לסדרת Gears of War האקסקלוסיבית לקונסולות ה-Xbox.

בהדלפה צויין כי המשחק נמצא בפיתוח על ידי סטודיו הקשור לסוני באירופה, ובהתחשב בכל הפרמטרים הכסף שלנו נמצא על Housemarque, הסטודיו הפיני אותו סוני רכשו בשנת 2021 וכמובן אחראי לפיתוח של Returnal. צפיתם בסרטון? מזהים את הדמיון ל-Gears? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    10:26 09.01.2023 | Avishay50 Avishay50

    נייס!!!!!

    שמעתי שהמשחק הזה הוא משחק של XDEV עם שיתוף של החברה מפתחת וזה הגיוני כי החברה הזאת רוב עם לא כל מה שהיא עשתה היה לעשות שיתופי פעולה עם חברות כדי לעשות משחקים עבור פלייסטיישן סטודיו כמו: קוג'ימה, סומו דיג'יטל, טים נינג'ה ועוד חברות מצוינות כדי לפתח להם משחקים. ואפשר לראות מהכמה שניות האלה שזה ניראה כמו משחק עם המון פוטנציאל ואני יכול לסמוך על סוני ו- XDEV וגם על החברה שמפתחת את המשחק שהם יכולים להביא משהו מפציץ שאולי ייתן לנו את הגירס אוף וור של פלייסטיישן ואני אשמח למותג כזה :)

  2. 2

       | פורסם ע"י