הרשמה

אני הקפטן עכשיו: ג'יימס גאן יוביל את העתיד של DC בשיתוף עם פיטר זפרן

האווז של DC מתחיל להטיל ביצי זהב

האויב של קווין פייגי מגיע מבפנים?

העולם לא הספיק להתאושש מחזרתו של הבן האובד, סופרמן, הלא הוא הנרי קאביל (Henry Cavill) לתפקיד של הגיבור הקריפטוני, וכבר WB חוזרים עם כותרת חדשה ומרעישה: הבמאי ג'יימס גאן (James Gunn) והמפיק פיטר זפרן (Peter Safran) יובילו את DC Studios, החטיבה החדשה של Warner Bros. Discovery שתאגד בתוכה את כל תוכן המדיה של DC, סרטים סדרות ותכני אנימציה.

גאן, האיש שחתום על סרטי שומרי הגלקסיה (Gurdians of the Galaxy) של מארבל הודח מתפקידו לאחר שהועלו ציוצים ישנים שלו בהם הוא התבטא בהומור אכזרי כלפיי אוכלוסיות מוחלשות. הוא ערק ל-DC ושם ביים את אחד משוברי הקופות המצליחים של הפרנצ'ייז עם יחידת המתאבדים The Suicide Squad (2021) שזכה לאהדה גם אצל המבקרים (ואצלנו) ועל סדרת הספין אוף המוצלחת Peacemaker, שאם עדיין לא ראיתם - הגיע הזמן. בהמשך לעיצומים של שחקנים רבים, קהל המעריצים וסירובם של במאים אחרים לגעת בפרויקט שומרי הגלקסיה, הוא הופקד על חזרה לחלק האחרון בטרילוגיה, כמו גם על ספיישל חג המולד שישודר בחודש הבא ב-+Disney.

פיטר זפרן הוא אחד המפיקים הוותיקים בהוליווד שחתום על סרטים כמו לזמן את הרוע", ואנאבל". הוא גם אינו זר לסרטי DC והפיק את שני סרטי אקוומן, שני סרטי שאזהאם ואת יחידת המתאבדים ופיסמייקר לצידו של גאן. ב-1 בנובמר 2022 גאן וספרן יכנסו לנעליו של וולטר חמדה (Walter Hamada), האיש שעמד בראש DC Films והאדם שהיה אחראי על ה-DCEU לאחר יציאת הסרט ליגת הצדק (Justice Leauge), והיה מעורה בפרשיית ג'וס ווידון (Joss Whedon). על אף הפרשיות ומספר סרטים שהתקבלו בצורה קרירה אצל המבקרים, הוא גם היה חתום על שוברי קופות כמו אקוומן (2018), ג'וקר (2019) ובאטמן (2022). דיוויד זסלב (David Zaslav), ראש WB Discovery חיפש מחליף שיישמש כ"קווין פייגי" של DC ויוביל חזונית את היקום הנרחב של DC במסך הגדול והקטן וכעת כובע הקפטן מונח בידיהם של גאן וזפרן.

לאחר מספר שנים עגמומיות, נראה כאילו הספינה של DC מתחילה להפליג על מי מנוחות ולצאת מעין הסערה סביב סגאת סניידר. עם סרטי המשך לאקוומן, שאזהאם, ג'וקר, חזרתו של קאביל לתפקיד סופרמן וההצלחה הקולנועית הנוכחית שבלאק אדם נהנה ממנה, אפילו הדרמה של עזרא מילר מתחילה להתגמד. גם בעולם המסך הקטן DC מצליחים לתת פייט באמצעות HBO Max עם סדרות כמו פיסמייקר, הסדרה המצוירת של הארלי קווין שגורפת שבחים וסדרה עתידית על הפינגווין שאותו יחזור לגלם קולין פרל (Colin Farrell).

מה אתם חושבים על ההנהגה החדשה של DC? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

שיר כהן - כתבת תוכן

שיר כהן - כתבת תוכן

משחקת על: PS4

בחיים לא תנצחו אותי ב: Icy Tower

המשחק שהגדיר לי את הילדות: ג'אז הארנב

כשאני לא משחקת אני: סטודנטית עייפה

מסר לעולם: עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י