הרשמה

אל החלומות: פרק בונוס לסנדמן יצא היום בהפתעה!

בדיוק בזמן לסוף השבוע

אלף חתולים לא יצליחו לעצור אותו

עוד לא עבר חודש מאז שהסנדמן (The Sandman) עלה לצפייה בשירות הסטרימינג של Netflix, אבל כבר אפשר להגיד שמדובר באחת ההשקות המוצלחות שלו השנה. הסדרה כיכבה כתוכן הפופולרי ביותר בלמעלה מ-80 מדינות שונות, כולל ישראל, לאורך כל השבועיים הראשונים שלה, ואף גרפה מספר מכובד של 127.5 מיליון שעות צפייה בשבוע השני. כדי לחגוג את ההצלחה, Warner Bros פינקו אותנו בפרק בונוס מיוחד שכולל בתוכו עיבוד לשני פרקים מוכרים מהקומיקס.

קודם כל חשוב להגיד שלא מדובר במקרה של Stranger Things, לה יצאו פרקים אחרי כחודש שהיו חלק ממשי מהעונה, אלא באמת בפרק בונוס בו מורפיוס לוקח תפקיד קטן יותר ונותן במה לאקסית שלו ולאלף חתולים. הפרק שאורכו כשעה מתחיל בכעשרים דקות של אנימציה מהממת עם חתולים מהממים אפילו יותר המספרת את עלילת הקומיקס הפופולרי מהסדרה "A Dream of a Thousand Cats". לאחר מכן חוזר הפרק לסגנון הלייב-אקשן עם עיבוד ל-"Calliope" שמספר לנו סיפור על האקסית המיתולוגית של אל החלומות דרך נקודת המבט שלה ושל סופר הסובל ממחסום יצירתי.

למרות שהפרק כולל בתוכו רק סיפורי צד, הוא ממשיך ברמה הנהדרת שהוכתבה בסוף הענה ואפילו כולל בתוכו כמה רגעים שכבר נכנסו לנו ללב (תקופה מעולה לאהוב חתולים). במידה ועוד לא החלטתם אם לראות את הסדרה, או שהתחלתם והפסקתם אחרי הפרק הראשון הצולע, אנחנו חושבים שאתם צריכים לקרוא מה יש לנו להגיד עליה. לא יכולים לחכות כבר שהעונה השנייה תאושר רישמית? גם אנחנו! רוצים עוד תוכן עם חתולים בנטפליקס? כתבו לנו ולהם בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י