הרשמה

בא לפתח תקווה? האריסון פורד יגלם ב-MCU את הענק האדום בסרט עם שירה האס!

האריסון פורד צפוי לגלם את הדמות לא רק ב-Thunderbolts

הוא באמת יש לו סרט, או שניים

לא עברו שבועיים מאז שדיווחנו לכם על הכוונות של אולפני Marvel ללהק מחדש את תפקידו של הגרנל ת'נדרבולט רוס (Thunderbolt Ross) ביקום, והם כבר השיגו את הבחירה הראשונה שלהם לתפקיד.

הפעם, לעזרתו של העיתונאי ג'ף סניידר (Jeff Sneider) שהדליף את המידע, קפצו אתר הסרטים המכובד Slashfilm שתמכו בו ואישרו שלפי מקורותיהם הליהוק לו ציפינו רשמי. על פי שתי המקורות, כוכב הקולנוע האגדי והטייס הכי מגניב בגלקסיה האריסון פורד (Harrison Ford) לוהק בתור הענק האדום (Red Hulk) בהמשך הסיפור של היקום הקולנועי של מארוול. הוא יחליף את ויליאם הרט (William Hurt) שגילם את הדמות מתחילת היקום ועד שנפטר במרץ האחרון.  בשונה ממה שהשמועה טענה במקור, בנוסף ל-Thunderbolts צפוי השחקן גם להופיע בסרטו החדש של קפטן אמריקה - Captain America: New World Order לצידה של שירה האס.

מעבר להופעה בטריילר ובסרטים עצמם, נראה שהכל כבר רשמי והשחקן אכן עומד להופיע ב-MCU. אם הוא יעשה אפילו חצי מההעבודה המעולה שעושה עמיתו להרפתקה המופלאה בחלל מארק המיל (Mark Hamill) בדיבוב של הג'וקר - אנחנו צפויים למחוא כפיים שוב מול סרט מארוול ב-23 במאי 2024 כש-Captain America: New World Order ייצא ושוב פעם כש-Thunderbolts יגיע חודשיים אחרי ב-26 ביולי 2024. מופתעים מהליהוק? לא יכולים לחכות לראות אם יהיו לו סצנות ביחד עם שירה האס? גם אנחנו.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י