הרשמה

ג'ורג' ר.ר מרטין מעדיף את הדמות של ויסריז ב'בית הדרקון' על פני גרסת הספר שלו

יוצר הספרים בכבודו ובעצמו גילה הערכה רבה כלפי דמותו של ויסריז שגולמה בסדרה

'הויסריז שלך יותר טוב מהויסריז שלי'

מיותר לציין שאנחנו ב-Vgames מאוד נהנים מ-House of the Dragon, סדרת הספין-אוף של Game of Thrones המתארת את מעלליה של משפחת טארגריין, שנים רבות לפני אירועי סדרת האם. יש שם הכל - תככים, מזימות, דקירות בגב, דמויות מעניינות ומלאות רבדים שכתובות היטב וכמובן - דרקונים. טל שלנו סיפק ביקורת מפורטת על כל פרק שיצא ונכנס עמוק לפרשנויות והשוואות לגרסאת הספרים, שלפעמים זהות עד לפרטים הקטנים ולפעמים שונות לחלוטין. נראה שהשינויים האלו דווקא התקבלו לטובה ע"י לא אחר מאשר ג'ורג' ר.ר. מרטין (George R.R. Martin), יוצר סדרת הספרים והכותב של הספר 'מחול הדרקונים' עליו מבוסס 'בית הדרקון', שגילה הערכה רבה לתפקיד של המלך ויסריז. ספוילרים לפרק 8 של 'בית הדרקון' בהמשך - ראו הוזהרתם!

בראיון שערך עם המגזין GQ, השחקן פאדי קונסידין (Paddy Considine) סיפר על התגובות החיוביות שקיבל בעקבות גילומו של המלך ויסריז טארגריין (Viserys Targeryan). "קיבלתי הודעה שפשוט אמרה: 'הויסריז שלך יותר טוב מהויסריז שלי'", הוא אמר. "זו הייתה הודעה מג'ורג' ר.ר מרטין. וחשבתי לעצמי 'תודה רבה שאתה סומך עליי'". השחקן ציין שלצד התגובות החיוביות הגיעו כמובן כמה תהיות וחששות לגבי היכולת שלו לגלם את הדמות הזו. "הרגשתי שהתפקיד שלי היה לשרת את ויסריז, ולקחתי את זה ברצינות. אבל למשך זמן מה, אנשים לא היו בטוחים כל כך."

הפרק השמיני של 'בית הדרקון' הסתיים בכך שויסריז נפטר במיטתו בעקבות המחלה ממנה סבל מתחילת העונה. נראה שחלק מהמעריצים לא היו בטוחים כל כך לגבי גורלו של המלך החולה, אך בראיון לאתר EW, במאית הפרק גיטה ווסנט פאטל (Geeta Vasant Patel) אישרה שאכן זה המצב.

פאטל גם שיתפה בראיון את המחשבות הרבות שעברו במוחה בזמן הפקת סצינת המוות של ויסריז: "בכל פעם שצפינו בסצינה ועברנו עליה בדקנו אם הרגשנו את מה שרצינו להרגיש שם? אם הרגשנו את האובדן? הם הרגשנו שויסריז סיפר את הסיפור שלו? האם הוא אהב את אליסנט? ואת ראהינירה? האם הוא התחרט על משהו? כל הרבדים הסבוכים של ויסריז, האם הרגשנו אותם לטוב ולרע?".

אלו כמובן שאלות שכל צופה ידע לענות עליהם בהתאם לחווית הצפייה שלו, אבל דבר אחד בטוח - מעריצי הספרים יודעים טוב מאוד שאחרי לכתו של ויסריז, ריקוד הדרקונים מתחיל באופן רשמי, ואנחנו כבר לא יכולים לחכות ולראות מה מצפה לנו בשני הפרקים האחרונים של 'בית הדרקון'.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י