הרשמה

בלאגן: Marvel דוחה את תאריכי היציאה של 'דדפול 3', 'ארבעת המופלאים' ו'מלחמות סודיות'

חלק מהסרטים הגדולים ביותר של מארוול חטפו דחייה די קשה לתאריך היציאה שלהם

ואלה רק חלק מהסרטים שקיבלו תאריך חדש

אחרי שהאבק התפזר מהחשיפה הענקית של הסרטים העתידיים של Marvel באירוע ה-D23, ואחרי שעצרנו לנשום קצת בעקבות הידיעה שיו ג'קמן יחזור לשחק את וולברין בדדפול 3, נראה שבמארוול לא הכל ורוד כמו שחשבנו. לפני שבועיים סיפרנו לכם שהבמאי של Blade, אחד מהסרטים היותר מצופים ב-MCU, עזב את הפרוייקט כחודש לפני תחילת הצילומים. השמועות אומרות שקווין פייגי (Kevin Feige), נשיא החברה, לא היה מרוצה ממה שהיה לבמאי להציע מה שהוביל לפיטורו ותחילת חיפוש אחר במאי חדש. היינו מצפים שלמארוול יהיו במאים חלופיים בדיוק למצבים כאלה, אבל נראה שהעיכוב בתהליך הפיתוח של הסרט הנחיל מכה קשה יותר ממה שחשבנו.

כתוצאה מהעיכוב, לוח הזמנים המתוכנן לכמה מהסרטים היותר גדולים ומצופים של הסטודיו השתנה. "בלייד", אשר היה אמור לצאת ב-3 בנובמבר 2023 כעת צפוי לעלות לאקרנים רק ב-6 בספטמבר 2024. זו דחייה של כמעט שנה שלמה, והדחייה הזאת מכה גלים לסרטים אחרים. ב-6 בספטמבר היינו אמורים לקבל במחיאות כפיים סוערות את "דדפול 3", אך הקבלת פנים הזו תיאלץ לחכות ל-8 בנובמבר 2024. זו כנראה הדחייה הכי עדינה מבין כל שאר הדחיות. מוכנים?

"ארבעת המופלאים" קיבל שינוי בתאריך היציאה שלו מה-8 בנובמבר 2024 ל-14 בפברואר 2025. התאריך הזה היה שמור לסרט כלשהו שטרם הוכרז, שכעת צפוי לצאת ב-7 בנובמבר 2025. זה כמובן היה התאריך שבו היינו אמורים לקבל את "הנוקמים: מלחמות סודיות", אבל נראה שנצטרך לחכות לו לא מעט, שכן התאריך החדש שלו הוזז ל-1 במאי 2026. "הנוקמים: שושלת קאנג" עדיין צפוי להגיע בתאריך המקורי שלו, ה-2 במאי 2025. שמתם לב שהמרחק בין שני הסרטים הוא שנה בדיוק, קצת כמו כמות הזמן שהיינו צריכים לחכות בין "מלחמת האינסוף" ל"סוף המשחק"? תתכוננו לעוד שנה מייגעת ומלאת תאוריות וציפייה.

עדיין לא הספקנו להתאושש מהדחייה האחרונה של Marvel וכבר נראה שהגיעה עוד אחת. אבל היי, אם זה אומר שהחברה מחשבת מסלול מחדש, ושהדחייה תאפשר להם לספק סרטים באיכות הגבוהה ביותר, מי אנחנו שנתלונן? ספרו לנו בתגובות מה אתם חושבים!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י