הרשמה

לא, פדרו פסקל לא סיים להצטלם לעונה השנייה של "האחרונים מבינינו"

למרות השמועות, HBO אישרו כי השחקן עדיין נוכח על סט הצילומים

אבל האם זה באמת משנה?

ביממה האחרונה הסתובבו שמועות ברשת על כך שפדרו פסקל (Pedro Pascal), השחקן שמגלם את דמותו של ג'ואל בסדרה "האחרונים מבינינו" של HBO שמצטלמת לעונתה השנייה בימים אלו, סיים את תפקידו על סט הצילומים כחודש בלבד לאחר תחילת ההפקה. השמועה מגיעה מעמוד ה-Patreon של דניאל ריצ'מן, אדם שידוע כאחד עם מידע פנימי על הפקות שונות ושמועות רבות שמגיעות ממנו לרוב מתבררות כנכונות. הפעם, זה לא המצב.

ריצ'מן דיווח על כך שהשחקן סיים עם כל הסצינות שלו עבור הסדרה, ומעריצי המשחק The Last of Us: Part 2, עליו העונה השנייה מבוססת, מיהרו להביע את צערם על כך. כעת, בהודעה שנמסרה ישירות ל-IGN, דווח כי HBO מסרו לאתר שהשחקן עדיין נוכח על סט הצילומים, ושהשמועות שטוענות אחרת "אינן מדוייקות". מה בדיוק הכוונה בכך? לא בטוח, ויכול להיות שפדרו פסקל אכן סיים את הסצינות שלו אך הוא נשאר על הסט בתור יועץ או בכל תפקיד אחר שלא מצריך ממנו להיות מול המצלמה. כך או כך, זה לא באמת משנה, כי הגיוני מאוד לחשוב שהעונה תלך בכיוון דומה לזה של המשחק השני, ואנחנו נופתע מאוד אם HBO יחליטו אחרת.

אני באופן אישי עדיין לא מעכל את העובדה שאנחנו באמת מקבלים עונה שנייה לסדרה המופתית הזו, אחת שסיקרנו באופן נרחב כאן באתר עם ביקורות נפרדות לכל פרק שיצא. אם היא תמשיך את הרמה הגבוהה שהייתה בעונה הראשונה, בהחלט יש למה לצפות.

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י