הרשמה

התכנים שאנחנו בטוחים שיגיעו לנטפליקס בשנת 2024

נראה שנטפליקס עוד לא ממש התניעו את השנה הנוכחית - אבל אנחנו כאן כדי להגיד לכם שיש סיכוי לא רע שהיא תהיה טובה כמו לפני שנתיים

ארבעת האומות, ושאר ירקות

למי שזוכר, פתחנו את השנה שעברה עם הימורים לגבי חמש סדרות שחשבנו שיצאו ב-2023 לשירות הסטרימינג נטפליקס. למרות שבדיעבד קלענו רק ב-3 מתוך ה-5, היה לנו כל כך כיף שאנחנו חוזרים עם הקונספט השנה - ונראה לנו שדווקא עכשיו נקלע הרבה יותר טוב.

דווקא כשאנחנו הכי צריכים אותו

נתחיל בברור מאליו - ובלי שום ספק הרגע החשוב ביותר של נטפליקס השנה. סדרת הלייב אקשן של "אווטאר: כשף האוויר האחרון" (Avatar: The Last Airbender) מגיעה ב-22 בפברואר לאחר שנים של פיתוח, ציפייה והמון השקעה באפקטים שניכרת כבר מהטריילר הראשון. כל הבחירות לקאסט הראו נכונות לעבד את הסדרה בצורה נכונה סוף סוף, והעובדה שכבר עכשיו החלו העבודות על העונות הבאות נותנות לנו בטחון שידובר בסדרה גדולה. תיהיו בטוחים שתשמעו עליה עוד כאן, וביקורת תעלה בצמוד ליציאת הסדרה.

הדבר הבא בתחום האקשן?

אם הסתובבתם ברשתות החברתיות בשנים האחרונות בוודאות נתקלתם בקטעים מסדרת סרטי האקשן The Raid. הסרטים המשוגעים האלו לקחו את הסטייל המהיר והאלים של סרטים כמו Kingsman שלב אחד קדימה, והציבו רף חדש של רמת אדרנלין. נטפליקס שמו לב לכשרון שחבוי שם ולקחו את הבמאי גרת' אוונס (Gareth Evans) לחוזה אקסקלוסיבי ליצירת תוכן לשירות. הסרט הראשון משיתוף הפעולה, Apostle, התרחק מהאקשן לכיוון האימה ולא היה מוצלח בכלל כמו סרטי האקשן של הבמאי. לאחר מכאן הוכרז כי הסרט הבא בשיתוף הפעולה - Havoc, יהיה סרט אקשן, והשנה הוא ככל הנראה סוף סוף יצא. כוכב האקשן טום הארדי (Tom Hardy) מקבל בסרט תפקיד ראשי בתור בלש שצריך לפלס את דרכו בעולם תחתון אל עבר בן של פוליטיקאי שנקלע לסיטואציה. עוד אין מידע נוסף על הסרט - אבל יש לנו מספיק סיבות להאמין שהוא יצא השנה ויעשה גם המון רעש כשזה יקרה.

לא צעד אחד, עשר צעדים לעבר גיימינג

זה כבר לא סוד שעולם הקולנוע והסטרימינג רוצה רומן עם תעשיית הגיימינג. כיום כמעט כל אולפן גדול מפתח סרט על משחק מחשב, וסדרות על משחקים משווקות כסדרות דגל של שירותים כמו The Last of Us ו-Max ו-Fallout ב-Amazon Prime. השנה אנחנו צופים שנטפליקס יעמיקו את הקשר שלהם עם התעשייה, עם לא פחות מ-5 סדרות וסרט אחד לבנתיים. מעבר לעונה השנייה של Arcane שידוע שתצא בנובמבר השנה ו-The Witcher: Sirens of The Deep סרט האנימציה שמחזיר את דאג קאקל (Doug Cockle) לדבב את גארלט ויצא השנה, אנחנו משערים באופן מושכל שנקבל את העונה הראשונה של Devil May Cry, סדרת האנימציה על Tomb Raider וגם את העונה השנייה לסדרה המצויינת Castlevania: Nocturne. תבדקו אותנו בסוף השנה.

העונה האחרונה של קוברה אי

בשנה שעברה קלענו עם היציאה של מתודלקים (Obliterated), סדרת האקשן הסופר מגניבה מהיוצרים של להיט הקארטה הבלתי מעורער של נטפליקס - "קוברה קאי". למרות שהשביתה דחתה את תחילת פיתוח העונה, יש לנו מספיק סיבות להאמין שהיא תספיק לצאת השנה. גם העונות הקודמות של הסדרה הופקו בפחות משנה, כשהעונה החמישית סיימה צילומים בפברואר של שנת 2022 והספיקה לצאתכבר בספטמבר. השנה אנו צופים משהו דומה, כשצילומי העונה האחרונה כבר התחילו והמשבצת של ספטמבר/אוקטובר נראת פנויה.

האחד לנפש - אמילי בפריז, ברומא?

כבר חשפתי כאן בעבר שאיכשהו, ואני לא יודע למה, אמילי בפריז (Emily in Paris) היא הגילטי פלז'ר האהובה עליי בטלוויזיה. משהו בפשטות שלה ממכר, ואני ממש לא היחיד בסירה הזאת. למעשה, אני לא אופתע אם חוץ מ"אווטאר", העונה הרביעית של הסדרה תהיה הסדרה השניה הכי מדוברת של שירות הסטרימינג השנה - כי הכסף שלנו לגמרי הולך על ההימור הזה. לפי מה שידוע לנו, צילומי העונה החמישית החלו החודש וצפויים להמשך עד מאי, בצרפת ובאיטליה. העונות הקודמות עברו חמישה חודשים של עריכה, מה שממקם את יציאת העונה בערך בחודש אוקטובר. בשנים שעברו נטפליקס הדגישו את חודש נובמבר, וגם השנה הם יוכלו לעשות את זה עם העונה השנייה של "ארקיין" וההרפתקה הבאה של אמילי. כרגע המידע היחיד שזמין על העונה הוא שחלק נכבד ממנה יתרחש ברומא, ותיהיו בטוחים שנספר לכם ברגע שנדע עליה עוד.

למרות שהשביתה בהוליווד ללא ספק תתן את אותותיה בצורת העדרות בולטת של העונה האחרונה של "דברים מוזרים" והעונה השנייה של Wednesday, כפי שאתם יכולים לראות אנחנו אופטימים מאוד לגבי השנה של נטפליקס. האם כל הסדרות באמת יצאו השנה? רק מבחן הזמן יגיד - תחזרו שנה הבאה להגיב אם צדקתי.

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י