הרשמה

שיבת המלך: "דרדוויל: נולד מחדש" הוא העתיד של ה-MCU

השטן של הל'ס קיטצ'ן נולד מחדש ב-MCU

התחייה מחדש, ואנחנו לא מדברים על Marvel Zombies

איזו דרך עברנו. זה מרגיש כאילו זה היה אתמול, כשנטפליקס בקושי חדרו את השוק הישראלי, כשסדרת המופת "דרדוויל" (Daredevil) עלתה לשידור בשנת 2015 וביססה את עצמה כסטנדרט הנדרש לכל סדרת גיבורי על "מהרחוב". צילומי וואן שוטים מרהיבים, פעלולים ומסדרון אחד אייקוני. ההצלחה של הסדרה יצרה מיקרוקוסמוס סביבו, עם סדרות כמו "ג'סיקה ג'ונס" (Jessica Jones), "לוק קייג'" (Luke Cage), "איירון פיסט" (Iron Fist), "המעניש" (The Punisher) וכמובן סדרת האיחוד בין גיבורי העל - "הדיפנדרס" ( Defenders). על אף שהיקום הסינמטי של מארוול (או בכינויו ה-MCU) מיהר מאוד להפריד בין היקום הנטפליקסי לסרטי המסך הגדול, "דרדוויל" צברה לעצמה כת מעריצים שלא תבייש אף אחד. ואז הגיעה ההכרזה של דיסני על הקמת שירות סטרימינג עצמאי שסתמה את הגולל על פרויקט הדגל של נטפליקס ומארוול, וגרמה לביטולו של היקום הטלוויזיוני בסוף שנת 2018. "דרדוויל" ו"ג'סיקה ג'ונס" הספיקו להוציא שלוש עונות, בעוד ש"לוק קייג'", "המעניש" ו"איירון פיסט" זכו רק לשתי עונות כל אחת. אבל המעריצים, וביניהם גם וינסנט דנפריו (Vincent D'onofrio) שמגלם את קינגפין לא הפסיקו להאמין והמשיכו בתנועת "Save Daredevil".

סביב חרושת השמועות על האנשים המסתוריים שהסתובבו על הסט של "ספיידרמן: אין דרך הביתה", אחת השמועות המשמחות ביותר הייתה החזרה של צ'ארלי קוקס (Charlie Cox) לתפקיד של מאט מארדוק, וזכינו לקמיאו קצר וקולע שהפיח תקווה בכך שה-MCU יאמצו וימשיכו את החזון של דרדוויל שהחל בנטפליקס. עם זאת, הפרויקט שהוכרז עם קוקס כדרדוויל היה בכלל בסדרת האנימציה ספיידרמן: השנה הראשונה (Spider-Man: Freshman year) שעתידה לעלות השנה בדיסני+ ובכלל מתקיימת ביקום מקביל לספיידרמן הנוכחי של טום הולנד. בינתיים היקום הטלוויזיוני של ה-MCU ידע מהמורות מאז השקתו עם וונדהויז'ן (WandaVision) ב-2021 עם סדרות שהתקבלו לביקורות חמימות עד פושרות והעתיד הקולנועי של ה-MCU שנראה שקצת איבד את דרכו מאז "הנוקמים: סוף המשחק". הרבה מעריצים החלו להרים ידיים. 

אני מבינה את המעריצים שהחליטו לוותר על ה-MCU, שמרגישים כאילו נקודת השיא חלפה ומכאן אנחנו חווים נפילה חופשית עם סרטים שלא מצליחים לרגש מצד אחד ומאבדים גם את הקהל הספונטני שעכשיו צריך לעקוב גם עם סדרות הדיסני+ בנוסף למעל 20 סרטים שקדמו לכל פרויקט. אבל אם הגעתם עד לפה, אני באמת מאמינה שדרדוויל הוא העתיד של ה-MCU, בניגוד למי שמנסה לתלות את תקוותיו האחרונות בדוקטור דום או חלילה בקאנג הכובש.

וינסנט דנפריו נכנס לנעליו של הקינגפין לראשונה מאז 2018 ב"הוקאיי". בכך עוד ניצוץ של תקווה שב. ואז הגיע קווין פייגי בשנת 2022 והכריז על הסדרה "דרדוויל נולד מחדש" (Daredevil Born again) בקומיקון סן דייגו בשנת 2022. ידענו שצ'ארלי קוקס חוזר לחליפה לאחר הופעת אורח מכובדת ב"שי-האלק", כמו גם הארכי-נבל שלו קינגפין שמאז הספיק לגלם את התפקיד גם בסדרה החדשה "אקו" שיצאה לפני מספר שבועות. החזרת הקאסט המקורי הפיחה תקווה נוספת על כך שה-MCU תאמץ את קו העלילה של סדרת הנטפליקס ותשיב למסך הקטן גם את פוגי נלסון וקרן פייג', אך אלה לא היו בתכנון של הסדרה החדשה שהכחישה כל מעורבות לסדרת הנטפליקס וטענה כי היא מחזירה לתפקיד את השחקנים אך מדובר בדמויות חדשות מהניילון.

הסדרה הייתה אמורה להיות באורך של כ-18 פרקים, והחלה צילומים בתחילת 2023 עם שמועות על החזרה של ג'ון ברנטל לתפקיד של המעניש. עם זאת, הפרויקט הופסק בשל שביתת התסריטאים שהתעצמה גם לשביתת שחקנים. במהלך השביתות הוחלט לשנות את הפרויקט לחלוטין ולגנוז את קווי העלילה שהיו אמורים להתמקד בצד המשפטי של מאט מרדוק ופחות באקשן והאלימות שהיינו רגילים מהשטן של הל'ס קיטצ'ן. במהלך השביתה הוחלט לגנוז את הפרויקט, לפטר את בעלי התפקידים הקיימים ולהחזיר עטרה ליושנה עם סדרה קצרה יותר ובמאים שיודעים להתעסק עם סצנות אקשן ואלימות. בסדרה "אקו" שעלתה לפני מספר שבועות, ביססו בדיסני+ את העבר של קינגפין, את ההווה ואת העתיד שלו. ההתמקדות בעבר של וילסון פיסק ביססה בצורה רשמית את אימוץ סדרות הנטפליקס לקאנון והסדרות הועלו כולן לצפייה בדיסני+ ולתוך הטיימליין הרשמי בשביל כל מי שהתגעגע וגם למי שעוד לא יצא להכיר.

הסדרה חזרה להצטלם בשבועות האחרונים בנוסף לשמועות על חזרתו של וילסון בת'ל (Winson Bethel) לתפקיד של בולזאיי, ובכך להוות המשך ישיר לעונה השלישית המצוינת של "דרדוויל" שנגדעה בטרם עת בעקבות הקמת דיסני+. השמועות בנוגע לחזרתם של אלדן הנסון ודברה ואן הול (פוגי וקרן בהתאמה) לתפקיד המשיכו להתרוצץ עד שהיום קיבלנו אישור רשמי על כך שהדמויות התומכות והנאהבות של מאט חוזרות גם הן לתחייה מחדש. ועכשיו לגביי העתיד  - המידע עלול להכיל ספוילרים ל"אקו" - אנא דלגו לפסקה הבאה על מנת להימנע מהם.

עם תמונות חדשות מהסט בחסות עמוד האינסטגרם @aintsobad.running אנחנו יכולים לזהות את משרד עורכי הדין  "נלסון, מרדוק, פייג'" לצד שלטי תמיכה לריצה של וילסון פיסק לרשות העיר ניו יורק כפי שהוצג בסדרה "אקו". קו העלילה של המירוץ לרשות העיר ברקע השחיתות יהיה ככל הנראה אחד מקווי העלילה הראשיים של הסדרה. בקומיקסים קיים איוונט בשם "Devil's Reign" בו ראש העיר פיסק מוציא מהחוק את גיבורי העל רעולי הפנים ומשתמש בקבוצת הת'אנדרבולטס בכדי לכלוא גיבורים. האיוונט התרחש בקומיקס במספר זירות: מון נייט, ארבעת המופלאים, ספיידרמן, אקס מן ועוד. עם הסרט של "ת'אנדרבולטס" שהתחיל הפקה, פרוייקט של ארבעת המופלאים שנמצא בחבלי לידה מאוחרים, התחלת הביסוס של האקס מן, וסדרות כמו "מון נייט" ו"הוקאיי" שכבר ביססו את הדמויות, אנחנו אולי מסתכלים על העתיד הקרוב-רחוק של ה-MCU עם הסדרה הקרובה של דרדוויל, לפחות עבור גיבורי ה-Street Level. מעין שילוב של גיבורי הרחוב עם שמות גדולים ששמורים למסך הגדול.

מה זה אומר לגביי מעריצים שמפחדים לחזור להאמין? אמונה, כפי ש"דרדוויל" לימדה אותנו, יכולה לקחת אדם למקומות שונים אבל חייבים להחזיק בה. הדמות הזו יכולה לפתוח דלת לעולם חדש ולהציל את ה-MCU כמו גם את המעריצים הצמאים לתוכן טוב ואיכותי. עד שנגיע לרגע הזה אני יותר ממזמינה אתכם לחזור להתענג על הסדרות של מארוול ונטפליקס, ולשתף אותנו בתגובות לגבי דעתכם על העתיד של ה-MCU?

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שיר כהן - כתבת תוכן

שיר כהן - כתבת תוכן

משחקת על: PS4

בחיים לא תנצחו אותי ב: Icy Tower

המשחק שהגדיר לי את הילדות: ג'אז הארנב

כשאני לא משחקת אני: סטודנטית עייפה

מסר לעולם: עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    07:48 29.01.2024 | "ספויילרים לאקו" (אורח)

    אף אחד לא באמת צופה בזוועה הזו. כמו ב99% מהזבל הממוחזר שיוצא ממארוול בשנים האחרונות.

  2. 2

    06:21 30.01.2024 | לא לא (אורח)

    Classic Copium

  3. 3

       | פורסם ע"י