הרשמה

למה המפיצה של Dead Island 2 פיטרה את המפתחת Yager?

ומה זה אומר על תאריך ההשקה של המשחק?

אתמול פורסם כי המפיצה Deep Silver ניתקה את המפתחת Yager מפיתוח המשחק Dead Island 2. מה בדיוק קרה שהוביל למהלך הזה?

לא ברור מה בדיוק קרה שהוביל לפיטור המפתחת Yager מהעבודה על Dead Island 2, אבל אנחנו כן יודעים שהיו לא מעט בעיות בפיתוח עד כה. בתור התחלה, המשחק היה אמור לצאת במהלך 2015 אך נדחה לפני כחודשיים לשנת 2016. אתמול המפיצה Deep Silver פרסמה את ההודעה הבאה: "אחרי הרבה שיקולים, היום אנו מכריזים על ההחלטה שלנו להיפרד מהמפתחת השותפה Yager. נמשיך לעבוד על מנת להביא את החזון שלנו ל-Dead Island 2 ואנו נחלוק עוד מידע בשלב מאוחר יותר". האם יכול להיות ש-Yager פשוט לא עמדה ביעדים שלה, או שאולי Deep Silver לחצה עליה חזק מדי עד שלמישהו נמאס?

היום קיבלנו את התגובה הרשמית של Yager: "הצוות עבד בהתלהבות כדי לקחת את Dead Island 2 לרמה חדשה של איכות. אולם, החזון של Yager ו-Deep Silver לפרוייקט יצא מסינכרון, מה שהוביל להחלטה שנעשתה. אנו נמקד את המאמצים הנוכחיים שלנו על פרוייקטים אחרים."

נראה כי הסיבה המרכזית לפיצול היה חילוקי דעות בנוגע לפיתוח. המשמעות היא כמובן שפיתוח המשחק נבלם בתקופה האחרונה ולא ימשיך עד שתימצא מפתחת חלופית שתנהיג את הפרוייקט. המשחק עדיין עשוי לצאת ב-2016, אבל זה מתחיל להיראות פחות ופחות סביר.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:09 03.06.2016 | אייל אייל (אורח)

    אני ממש בספק אם המשחק dead island 2 יצא בשנה הזאת ואני ממש מאוכזב כל המעריצים כבר חיכו שנה ומשהו להבטחות של חברת Deep Silver ופתאום הכל פוצץ חברה נא לא לפתח ציפיות שהשנה אנחנו נזכה לראות את המשחק אולי שנה הבאה :(

  2. 2

       | פורסם ע"י