הרשמה

Batman: Arkham Knight יגיע ל-PC רק עוד חודשיים

מכה קשה למעריצים, וקשה יותר ל-WB ו-Rocksteady

הפארסה ממשיכה: מייל פנימי מצביע כי גרסת המחשב של Arkham Knight לא תגיע לפני חודש ספטמבר ועשויה להיגרר עד דצמבר

נראה שרצף החדשות הרעות לשחקני ה-PC לא מפסיק. אחרי שלקחה אחריות על הבעיות הרבות מוקדם יותר השבוע, המפיצה Warner Bros פרסמה במייל פנימי כי Batman: Arkham Knight יגיע למחשב רק בסתיו 2015 - כלומר בין ספטמבר לדצמבר. המייל פורסם באתר Kotaku אוסטרליה והיה מכוון לנציגי החברה שעובדים מול חנויות משחקים. לפי המייל, בגלל שגרסת המחשב לא תהיה זמינה לפני ספטמבר - יש צורך למשוך את העותקים מהמדפים בהיעדר פתרון טוב יותר.

מוקדם יותר השבוע, WB לקחה אחריות על הבעיות הרבות שהובילו לבסוף להסרת Arkham Knight מהחנויות עד להודעה חדשה: "שמענו את זעקות קהילת ה-PC על האכזבה בהשקה הראשונית של Batman: Arkham Knight למחשב. שוב, אנחנו רוצים להתנצל בפניכם, המעריצים, ולהודיע שאנחנו לוקחים אחריות מלאה על השקת מוצר שלא תאם את דרישות האיכות שלנו". כמובן שהטענה הזו תופסת רק אם WB באמת לא היו מודעים לבעיות, מה שלא כל כך תואם את הדיווחים שהגיעו מטסטרים וחברי צוות בפיתוח המשחק.

אם כבר רכשתם את המשחק למחשב, אפשר לקוות ש-Rocksteady תשחרר טלאים תקופתיים שיתקנו בהדרגתיות את כל הבאגים והבעיות, או שאתם יכולים פשוט לעבור למשחק אחר ולחכות כמה חודשים לחווית המשחק שמגיעה לכם. כך או כך, לשחקני ה-PC שכבר רכשו את המשחק בהחלט מגיע איזשהו פיצוי.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:04 16.07.2015 | Wicked Wicked (אורח)

    זה היה ברור שיקח להם מספר חודשים לתיקון המשחק... משחקים בהיקף גודל כזה לא מתקנים ביום יומיים. זאת בלי קשר לכמות האדירה של תיקונים שהמשחק הזה מצריך לפי מה ששוחרר בהשקה. מזל שהצלחתי לקבל החזר כספי... :)

  2. 2

    23:01 16.07.2015 | בר בר (אורח)

    לאחר השקה כזאת אני בספק אם המשחק ימכור כמעט בכלל במחשב האישי. יכול להיות שעדיף להם לזרוק את הגרסה לפח ולעבוד רק עם הקונסולות.

  3. 3

    23:02 18.07.2015 | רמי רמי (אורח)

    יש לי את המשחק הזה ב-PS4, זה המשחק היחידי כבר שנים שסיימתי עד הסוף וגם חיפשתי את כל ה-riddles, משחק מ-ד-ה-י-ם. מבאס לשחקני ה-PC אבל זה יהיה שווה לחכות

  4. 4

       | פורסם ע"י