הרשמה

Batman: Arkham Knight למחשב: אסון ידוע מראש?

טסטרים של המשחק חושפים שורה של מחדלים בפיתוח

לפי טסטרים שבדקו את Batman: Arkham Knight למחשב בחודשים האחרונים, המפיצה WB ידעה על הבעיות מראש והשיקה את המשחק בכל זאת

בדיווח מרתיח במיוחד שנחשף היום, נראה כי המפיצה Warner Bros ידעה על שלל הבעיות שוברות-המשחק של Batman: Arkham Knight למחשב אך לא עשתה שום דבר כדי למנוע את ההשקה המאכזבת. אם אתם עדיין לא בטוחים על מה מדובר, הנה תקציר הפרקים הקודמים: המשחק Batman: Arkham Knight הושק למחשב במצב זוועתי עם המון באגים וביצועים נמוכים מהמצופה; למעשה, המשחק הושק במצב כל כך גרוע ש-WB נאלצה להסיר אותו מהחנויות הדיגיטליות והפיזיות "עד הודעה חדשה"; בדרך יצא טלאי שתיקן חלק קטן מאוד מהבעיות, והמפתחת הראשית Rocksteady התחייבה לתקן את הכל בהקדם האפשרי.

מהשתלשלות הסיפור משתמע כי המפיצה WB והמפתחת Rocksteady לא היו מודעות לגודל הבעיות, וכי האשמה מונחת על Iron Galaxy - המפתחת שהיתה אחראית על גרסת המחשב. אולם, חשיפה של Kotaku מציירת תמונה אחרת לגמרי: לפי טסטר שהסכים לדבר באופן אנונימי, "זה מגוחך ש-WB מתנהגים כאילו לא היה להם מושג שהמשחק נמצא במצב כזה גרוע. זה ככה כבר חודשים וכל הבעיות שאנחנו רואים היום היו בדיוק אותו הדבר, ללא שינוי, לפני כמעט שנה".

טסטר אחר שדיבר עם Kotaku חשף את הסיבה לעיכוב תאריך היציאה של המשחק: "לגרום למשחק לעבוד על הקונסולות היה בלתי אפשרי במשך חודשים. זה חלק מהסיבה שהמשחק נדחה כל כך הרבה פעמים, הם בכלל לא היו מוכנים לקושי של קונסולות הדור הבא".

וזה לא נגמר כאן: מקור נוסף שהיה חלק מהפקת המשחק (אך לא בצוות ה-QA) אמר שהטענות למעלה עולות בקנה אחד עם מה שהוא שמע במשך פיתוח המשחק. בפגישות שונות, נאמר לצוותי ה-QA שקשה לעבוד עם הקונסולות החדשות, ושהטסטרים צריכים למקד את זמנם במציאת באגים לגרסת הקונסולות. כך מתוך 100 טסטרים, רק 10 הוקצו לבדיקת גרסת המחשב. בנוסף לכל, קבוצת הטסטרים היתה פנימית והוחלט לא להכניס מומחים חיצוניים מחשש שפרטים מהמשחק והעלילה ידלפו. נראה כי הטסטרים מצאו כמות מסחררת של כ-100 באגים ביום (לכל אחד!) והמפתחים פשוט לא הצליחו להתמודד עם העומס.

החשיפה של Kotaku מציירת תמונה עגומה, אך לא מפתיעה: אם עד עכשיו חשבנו שהחברות הגדולות מזלזלות בצרכנים, עכשיו אנו יודעים זאת בוודאות. מצד שני, אפשר גם להבין את Rocksteady ו-WB שרצו להוציא את המשחק כמה שיותר מהר (אחרי 3 עיכובים שהובילו לתאריך היציאה ביוני 2015) ולא לאכזב שוב את המעריצים.

מה דעתכם על ההתנהלות של WB ו-Rocksteady במקרה הזה? האם היה עדיף לדחות מראש את גרסת המחשב? ספרו לנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:13 02.07.2015 | T T (אורח)

    אם קשה לפתח לקונסולות למה שזה לא יהיה הפוך? קודם יפתחו למחשב אח"כ ימירו לקונסולות!!!

  2. 2

    01:53 03.07.2015 | אבינר אבינר

    לRocksteady יש (היה) שם של חברה אמינה שמשקיעה במשחקים שלה (בניגוד לUbisoft שמשיקים באופן קבוע עם תקלות), לא יודע מה עבר עליהם.. חבר שלי קנה את המשחק וההרחבה מראש (כמעט 400 שקל) והוא שבור מהתחת עכשיו גם על ההגדרות הכי נמוכות המשחק מקרטע.. אני מקווה שRocksteady ידעו לפצות את שחקני המחשב על הפאשלה האיומה הזאת, ויותר חשוב, לא לחזור עליה!

  3. 3

    06:28 03.07.2015 | יוני יוני (אורח)

    WB GAMES עשו פאשלה דומה עם Mortal Kombat X לפני חודשיים.
    השחקנים היו צריכים אולי ללמוד מהמקרה ההוא ולבטל את הPRE ORDER.

  4. 4

       | פורסם ע"י