הרשמה

Fallout 4 - נחשפו פרטים חדשים על היכולות, רומנטיקה בין דמויות ועוד

המשחק יציב בפנינו בחירות קשות כבר מהרגע הראשון

כנס QuakeCon 2015 שנערך בסוף השבוע האחרון הביא איתו פרטים חדשים על משחק התפקידים המצופה של השנה

כנס QuakeCon אמנם לא הביא איתו טריילר משחקיות חדש ומרעיש ל-Fallout 4, אבל כן קיבלנו כמה פרטים עסיסיים שסוללים את הדרך להחלטות קשות במיוחד בתוך המשחק. הנה חלק מהפרטים שנחשפו בפאנל באדיבות אתר Polygon.

מכירים את זה שאתם מתחילים משחק תפקידים ומגלים שבזבזתם שעות שלמות רק על יצירת הדמות וחלוקת היכולת שלה? התכוננו לחוויה דומה עם Fallout 4, שיביא איתו שינויים חשובים למערכת הנקודות (Stats) והיכולות (Perks).

ככה זה יעבוד: כמו במשחקים הקודמים, נקודות החוזק שנבחר לדמות שלנו יתחלקו לשבע קטגוריות: Strength (עוצמה), Perception (תפיסה), Endurance (סיבולת), Charisma (כריזמה), Intelligence (אינטיליגנציה), Agility (גמישות\זריזות) ו-Luck (מזל), ובתחילת המשחק ובמהלכו נוכל לחלק את הנקודות בין הקטגוריות לראות עינינו. הפעם, היכולות השונות (Perks) משוייכות לקטגוריות וייפתחו ככל שנשקיע באותה קטגוריה. כך, למשל, נוכל להשקיע בהרבה Stats שונים וליצור דמות מאוזנת עם Perks בסיסיים או לחילופין, להשקיע את רוב או כל הנקודות בקטגוריה מסויימת ולקבל גישה מיידית ליכולות המתקדמות והחזקות ביותר של אותה קטגוריה. כל Perk יהיה ניתן לשדרוג וייתן לשחקנים אינספור גישות שונות כבר מהרגע הראשון. בנוסף, נוכל לבחור אם להסתובב בעולם עם בני לוויה שונים שנפגוש במהלך המשחק או ללכת סולו ולקבל Perk מיוחד בתמורה.

במשחקי תפקידים של השנים האחרונות יש חשיבות לא קטנה למערכות היחסים של הגיבור\ה שלנו עם דמויות מפתח במשחק, כולל קשרים רומנטיים. ב-Fallout 4 נוכל לבנות קשרים רומנטיים עם 12 בני הלוויה שיש במשחק, ולעשות זאת בלי קשר למגדר. הגישה הזו דווקא נחשבת לפחות מציאותית מאחר וכל הדמויות הופכות אוטומטית ל"דו מיניות", בלי הומואים ולסביות שנמשכים רק לבני אותו המין.

עולם המשחק של Fallout 4 יהיה יותר דינמי ממה שחשבנו: נוכל להשפיע עליו בצורה משמעותית ואף לשנות את סדרי הכוח בין הקבוצות שונות (כולל אופציות לחתור לשלום ושיתוף פעולה או לשלוח אותן למלחמה אחת נגד השניה). כעת נוכל גם להשתמש בהתגנבות ככלי לגיטימי לפתירת בעיות וחיסול אויבים, ולטפל באויבים מבלי לבוא איתם במגע בעזרת פריצת מצלמות אבטחה, רובים אוטומטיים, מלכודות ועוד.

Fallout 4 יושק עבור ה-Xbox One, PS4 וה-PC ב-10 לנובמבר השנה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י