הרשמה

הכירו את CivCraft Legends of Ellaria - משחק ישראלי פורץ ז'אנרים

משחק הפנטזיה השאפתני משלב בין אסטרטגיה, אקשן מגוף ראשון, תפקידים ועולם פתוח

אל תפספסו את המשחק הישראלי שמעז ללכת לאן שאף משחק לא העז בעבר

למרות שסצינת הפיתוח הישראלית מתמקדת היום בעיקר בכותרי מובייל, הנה פרוייקט שמובטח לתפוס את הסקרנות שלכם: CivCraft Legends of Ellaria שואף לחבר בין ז'אנרים ולתת חוויה ייחודית לכל שחקן.

ככה זה עובד: המשחק תומך במצב "יריות מגוף ראשון" וכן במצב "אסטרטגיה בזמן-אמת", ביניהם אפשר להחליף בכל זמן נתון בלחיצת כפתור. נוכל ליצור דמות, לאתר מקום מתאים בעולם הפתוח והרחב להקמת הממלכה שלנו, לגייס ולאמן חיילים ולהתקדם בכיוון שהכי מתאים לנו. נוכל להסתובב בעולם בסולו עם הגיבור\ה שלנו (ולבחור בין קוסם, לוחם או בנאי) , לעלות ברמות, לבצע קווסטים ופשוט להיות חלק מהעולם. או שלחילופין, נוכל להתמקד פחות בגיבור ולבנות ממלכה חזקה ויציבה עם ערים, כלכלה והתקדמות טכנולוגית במטרה להשתלט על העולם כולו! זה אומר שבמקום לשלוט רק על הגיבור שלנו, נוכל לפקוד על צבאות שלמים (ולהחליף בין שני המצבים במינימום מאמץ). אז מה אתם מעדיפים - לשלוט על העולם, להיות חלק ממנו או משהו בין לבין? הבחירה שלכם.

CivCraft Legends of Ellaria יעלה בקמפיין קיקסטרטר ב-9 לאוגוסט, ואת התמיכה שלנו הוא כבר הרוויח. מה דעתכם על המשחק עד כה?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:25 27.07.2015 | אבינר אבינר

    זה התקדמות

  2. 2

    08:47 28.07.2015 | אחד מבולבל אחד מבולבל (אורח)

    אני חושב שהיוזמה ברוכה ומקווה שהם יצליחו, אבל אני מאוד פסימי - רוב הגיימרים היום מחפשים גראפיקה ומעדיפים אותה על פני עומק ועלילה טובה ובייחוד על פני גימיקים.
    המשחק מרגיש כאילו הוציאו אותו אי שם בשנת 2005 ואני בספק אם הוא יתפוס בצורתו הנוכחית

  3. 3

       | פורסם ע"י