הרשמה

יומן מסע: XCOM - יום הפלישה

יונתן טפרברג נכנס עמוק לעלילה של XCOM ולוקח את הפיקוד על קו ההגנה האחרון של האנושות

יונתן טפרברג הצטרף לשורות XCOM והפך למפקד העליון - כעת עליו להוות את קו ההגנה (וההתקפה) האחרון של האנושות. ככה הכל התחיל

"...לאור הפלישה החייזרית, מועצת האומות התכנסה כדי לאשר את הפעלת פרוייקט XCOM. אתה נבחרת להוביל את היוזמה הזאת. לפקח על שורת ההגנה הראשונה והאחרונה שלנו. למאמציך השפעה משמעותית על עתיד כדור הארץ. אנו דחפים בך לזכור זאת

בהצלחה, מפקד."

1 במרץ, 2015. דיווחים על פעילות חייזרית בעיר קולון בגרמניה מתקבלים במועצת הביטחון. מסוק צבאי דיווח על תקיפה בידי חמושים לא ידועים רגעים לפני שאבד עימו הקשר. צוות איתור נשלח לזירה, אך גם ממנו לא נשמע דבר. בלית ברירה, החליטה ממשלת גרמניה לשלוח בקשה דחופה ליחידת הקרב בחוצנים; או בשמה השני - XCOM.

יחידת XCOM (קיצור של Extraterrestrial Combat Unit) הוא פרי יצירתה של מועצת המדינות, המורכבת מכמה עשרות מהמדינות הגדולות והמשפיעות ביותר בעולם. מדובר ביחידה המתקדמת והממומנת ביותר שראה העולם, עם צוותי פיתוח ומחקר הפועלים סביב השעון כדי לשמור על העולם מפני האיום החייזרי החדש. היחידה נקראה כעת למבצע השטח הראשון שלה.

הצוות נוחת באיזור הקריאה בגרמניה. מבצע ירח השטן יוצא לדרך.

ארבעה סוכנים יורדים בזהירות ממרגלות מטוס התובלה: מייק פרקינס, אדוארדו וגה, אנדריי פבלוב ונאטסוקי ימגוצ'י. ארבעת הסוכנים נבחרו להיות הראשונים שיסקרו את השטח מטעם XCOM. לא עובר זמן רב ואנדריי מזהה את אחד מחברי צוות הסריקה הגרמניים שהגיעו לזירה לפני כן או לפחות מה שנשאר ממנו. השמיים הקודרים מסתירים קלות את פציעותיו הקשות של החייל הגרמני. אנדריי מתקרב, ואז, נשמעת קריאה במכשיר הקשר.

"Hilfe" (עזרו לי)

הקריאות הגיעו ממפעל בקרבת מקום. המפעל נראה נטוש, הריסות מקיפות את הרצפה הסובבת אותו. אחרי סריקה מהירה של האיזור, הצוות נכנס פנימה. הכל שקט וחסר כל אור, למעט נקודה אחת במרכז המפעל. שם עומד חייל הנושא רובה ביד אחת ורימון ביד אחרת. אנדריי מתקדם אל עבר החייל בזהירות, וברגע של חוסר תשומת לב, מוריד את נשקו בנסיון לכוון את פנס המפעל אל עבר החייל הגרמני. ואז הוא ראה אותו.

החייזר. הוא שלט בחייל הגרמני מרחוק. העיניים הגדולות העגולות שלו, סגולות וכהות, כאילו בולעות את האור של המקום, הביטו בריכוז בחייל הדומם. במצמוץ אחד, החייל הגרמני הרים את הרימון שלו - והתפוצץ. זה היה הדבר האחרון שראה אנדריי.

שאר חברי הצוות שלפו מיד את נשקיהם אל עבר מה שהיה פעם חייל גרמני מהופנט, וכעת הינו רק שאריות בשר לבושות מדים. הכל התקדם מהר מדי - המלחמה התחילה רשמית. הפיצוץ היה סימן לשאר החייזרים במפעל לתקוף גם כן. איגוף מהיר של החיילים המסתתרים מאחורי מחסה השאיר אותם חסרי אונים אל מול האש. נאטסוקי הודחקה כנגד המחסה שלה עקב הירי של אחד מהחייזרים הנוספים. מייק פרקינס לא היה כל כך בר מזל. המחסה שלו לא עזר לו אל מול האיגוף, והוא היה הראשון שנפל.

אדוארדו וגה רץ אל המחסה שמולו ומיידית פתח באש על החייזר שחיסל את מייק. החייזר נפל אחורנית בזעקה צורמת, דמו הירוק מרסס את הרצפה והקיר שמאחוריו. נאטסוקי, שניצלה את חלון ההזדמנות הקטן שהיה לה, רצה מהמחסה שלה וזרקה רימון על אחד מהחייזרים הנותרים שהסתתר מאחורי מכולת ברזל גדולה. הברזל עף יחד עם רסיסי הרימון, ומהחייזר לא נשאר זכר למעט כמה חלקים שבורים מהנשק שלו. החייזרים האלה - אפשר לנצח אותם. אפשר להרוג אותם. נחמה קטנה לצוות המפוחד, שעדיין לא מבין איך הם עובדים ומה הם רוצים.

שקט. הדממה שמלאה את המפעל לאחר פיצוץ הרימון היתה כמעט מחרישת אוזניים. נאטסומי קמה מהמחסה שלה וסרקה את הסביבה. גופות בכל עבר, אך נראה שהסכנה חלפה. לפתע, צווחה צורמת ממלאת את החדר. חייזר נוסף הסתתר מאחורי אחת הטורבינות הישנות, ובשלוש יריות נקיות הצליח לחסל את נאטסומי. רק אדווארדו נשאר, פניו רטובות מזיעה, מנסה למצוא קמצוץ אחרון של אומץ בשביל ההסתערות האחרונה. הוא רץ אל הטורבינה וביריה אחת מדוייקת, החייזר נפל אל האדמה.

סריקה אחרונה וזהירה של אדווארדו מאשרת שהמקום נקי מסכנות. כל מה שנשאר הן רק גופות. גופות של חייזרים צמאי דם, של חיילים גרמניים שניסו להגן על המולדת שלהם, ושל חיילי XCOM. של חברים. אדווארדו סחב את הגופות אל המטוס והביאן חזרה למטה הסודי של XCOM, כדי שיקבלו קבורה הוגנת. את החייזרים הוא לקח למטרות מחקר, אבל הוא כבר ידע מה הצעד הבא: אם אנחנו רוצים להבין את החייזרים ולנצל את הטכנולוגיה שלהם, נצטרך להביא אחד בחיים. למרות הנצחון, הקרב לא נגמר בתחושת הקלה. אדוורדו חזר כגיבור, אבל הוא לא הרגיש ככזה. זאת רק המשימה הראשונה מני רבות. המלחמה התחילה, והיא בכל מקום. שאלוהים יעזור לנו.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:04 29.08.2015 | ג'מוסמוס ג'מוסמוס (אורח)

    נדחה לפברואר....
    לאאאאא........ :(.....

  2. 2

       | פורסם ע"י