הרשמה

מארז ה-Xbox One Elite יושק בארץ בנובמבר

הגרסה המושלמת לשחקני הארדקור

מיקרוסופט הכריזה על מארז Elite חדש לקונסולת ה-Xbox One עם זכרון היברידי של 1 טרהבייט ובקר מתקדם מדגם ה-Elite

תקופת החגים מגיעה אלינו בקרוב והחל מחודש נובמבר נוכל לרכוש מגוון של באנדלים ומארזים מיוחדים של ה-PS4 וה-Xbox One. בדרך כלל מדובר בקונסולה צבעונית כזאת או אחרת הכוללת עותק של משחק כזה או אחר, אבל מיקרוסופט לקחה את זה צעד אחד קדימה עם באנדל המיועד לשחקני ההארדקור. אז מה כלול במארז ה-Elite?

בתור התחלה, קונסולת ה-Elite תגיע עם זכרון היברידי של 1 טרהבייט (מכני) משולב עם זכרון SSD להאצת ביצועי המערכת. בזכות זכרון ה-SSD אנו יכולים לצפות לזמני תגובה מהירים יותר וזמן עליה קצר יותר (מהרגע שמדליקים את הקונסולה ועד שהממשק עולה).

בנוסף, הבאנדל יגיע עם בקר ה-Elite הכולל חלקים מתפרקים ומתחלפים, 4 כפתורים אחוריים בנוסף לכפתורים הקיימים (8 סה"כ), אופציה לנעול ולשנות את הרגישות של הטריגרים, ג'ויסטיקים מדוייקים יותר ועיצוב משופר. השלט יימכר החל מנובמבר הקרוב בנפרד ב-150$, מה שהופך את באנדל ה-Elite למשתלם במיוחד.

הבאנדל יימכר בארה"ב במחיר של 500$, ומיקרוסופט ישראל אישרו בפנינו שנוכל לרכוש אותו בארץ החל מחודש נובמבר, בצמוד להשקה העולמית. עדיין לא ידוע מה יהיה מחיר הבאנדל בישראל.

בנוסף לבאנדל המיוחד, מיקרוסופט הכריזה על בקר חדש שיימכר בנפרד. בקר ה-Lunar White לא שייך לגרסת ה-Elite אך יכלול שיפורים על פני בקר הבסיס כולל מרקם נוח יותר לאחיזה יציבה לאורך זמן (כן, גם כשהיד שלכם מתחילה להזיע). הבקר הלבן יימכר בארה"ב במחיר של 65$.

מה דעתכם על המוצרים החדשים שיגיעו אלינו ממיקרוסופט בנובמבר?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:28 02.09.2015 | ניסים ניסים (אורח)

    בארץ הוא יימכר באחריות יבואן רשמית לא פחות מ 3000 אלף שקלים כולל מע"מ כי תמיד אנחנו צריכים לשלם יותר מכל העולם ואחותו
    אני מאוד מקווה שהשלט ELITE יימכר בנפרד גם בארץ בכל אופן אני ממתין ליום ההשקה שלצערי הרב ארוך לפנינו
    מאוד מקווה שהזכירון ה SSD באמת יישפר את הביצועים !

  2. 2

       | פורסם ע"י