הרשמה

מספיק ודי: מיקרוסופט מאשרת כי היא מפסיקה לפתח משחקים עבור ה-Xbox One

מיקרוסופט מאשרת כי כל המשחקים העתידיים שלה יגיעו ל-Xbox Series X/S בלבד

המשחקים שיגיעו בוודאות יהיו מרשימים יותר, אך באיזה מחיר?

נראה שכל הכותרים העתידיים של אולפני Xbox Game Studios יפותחו עבור קונסולות ה-Xbox Series X/S בלבד, מה שאומר ששחקנים בעלי קונסולת ה-Xbox One יצטרכו להשתדרג, או למצוא דרכים אחרות לשחק בהם. בראיון לאתר Axios, ראש האולפנים מאט בוטי (Matt Booty) אישר כי "עברנו הלאה מהדור התשיעי", באמרה שמאשרת כי החברה הולכת להתמקד אך ורק בקונסולת הדור הבא מכאן והלאה.

בוטי אישר שמעבר לתמיכה בכותרים ישנים אך מתמשכים כמו Minecraft לדוגמה, החברה סיימה עם ה-Xbox One. היא מתכננת להמשיך ולתמוך בפלטפורמה הישנה דרך הזרמת המשחקים דרך הענן, אשר מאפשרים להסטרים משחקים שמיועדים לדור הבא על הקונסולה הישנה. עד היום, כל משחק שפותח ע"י אולפן של אקסבוקס עבור ה-Xbox Seies X , כמו Halo Infinite, Forza Horizon 5, Grounded ו-Gears 5, הגיע גם ל-Xbox One. אנחנו רק מקווים שהמעבר להתמקדות בקונסולה החדשה יותר תוביל לחופש גדול יותר למפתחים לכל הנוגע למערכות מתקדמות וגרפיקה עוצרת נשימה. המעבר בין הדורות היה די איטי ולא רק עבור הקבוצה הירוקה. גם כותרים בלעדיים של סוני כמו God of War Ragnarok ו-Horzion: Forbbiden West עבור ה-Playstation 5 קיבלו גרסה מותאמת גם ל-Playstation 4.

בין אם זה בגלל מחסור במלאי או שיקולים אחרים, אולפנים רבים עזרו לשמור על תוחלת החיים של הקונסולות הישנות. כעת הגיע הזמן להסתכל קדימה ולראות אילו משחקים אדירים נזכה לקבל בעתיד. מה אתם חושבים על הצעד של מיקרוסופט? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י