הרשמה

הכירו את המעבדים החדשים של אינטל

קיבלנו הדגמה בלייב של מעבדי הסקיילייק החדשים. האם זה העתיד של הגיימינג

אינטל הציגו היום את המעבדים החדשים והעוצמתיים שפותחו בשיתוף מרכז הפיתוח הישראלי

באירוע מיוחד שנערך השבוע בפני עיתונאים ואנשי חומרה, אינטל הציגה את המעבדים החדשים - החזקים ביותר שיצרה עד היום. המעבדים, שלא נחשף שמם ומספר הדגם שלהם, פותחו בהובלת מרכזי הפיתוח של אינטל ישראל ומציעים שיפור של עד פי 2.5 בביצועי המחשב, עד פי 3 בחיי סוללה ועד פי 30 בביצועים גרפיים לעומת מחשבים בני 5 שנים.

כח עיבוד גדול באריזה קטנה

המעבדים החדשים שיוצרו בתהליך יצור של 14 ננו-מטר מצליחים להביא שיפור ביצועים משמעותי תוך שמירה על טמפרטורה נמוכה המאפשרת קירור פסיבי (בלי להשתמש במאוורר) ועל ידי מתח נמוך שייתן שיפור בחיי סוללה.

המעבדים החדשים אף יציגו שיפור בביצועי הליבה הגרפית שעל המעבד. בלייב-דמו שאינטל הציגה הועמדו שתי מערכות ראש- בראש במשחק Torchlight II: האחת בעלת מעבד חדש מהדור השישי (סקיילייק) שמחוברת למסך ברזולוציה של 1050X1680 והשניה בעלת מעבד מהדור השני (סנדי-ברידג') שמחוברת למסך ברזולוציה של 900X1440.

המערכת בעלת מעבד הסקיילייק הצליחה להשיג קצב פריימים יציב מעל ל-30 פריימים לשנייה בעוד המערכת בעלת מעבד סנדי-ברידג' התקשתה להציג קצב פריימים גבוהה יותר מ-20 פריימים לשנייה ברזולוציה נמוכה יותר.

Core M - סדרת הלפטופים החדשה

באינטל החליטו גם על ריענון לסדרת המעבדים החלשים יותר-Core M והכריזו על חלוקה בתוך קטגוריית המעבדים ל: Core M3, Core M5 ו-Core M7 בדומה לחלוקה של הסדרה המרכזית שלה-i3 ,i5 ,i7.

באינטל החליטו על מיתוג מחדש על מנת לאפשר לצרכנים לדעת במדויק באיזה מעבד הם בוחרים ואיזה מהם ממלא באופן הטוב ביותר את צרכיהם. היתרון העיקרי של הסדרה עבור לפטופים מכל הסוגים הוא בצריכת החשמל הנמוכה שתבטיח לנו זמן סוללה ארוך יותר.

שיתוף פעולה עם מיקרוסופט

המעבדים החדשים ישתלבו היטב עם Windows 10 ויספקו מאפיינים חדשים כגון Windows Cortana ו-Windows Hello, המעניקים אינטראקציה חלקה וטבעית יותר. התקנים המכילים שילוב של מצלמת RealSense של אינטל ו-Windows Hello יאפשרו למשתמשים להיכנס למערכות שלהם באופן מאובטח עם אימות זהות המבוסס על זיהוי פנים.

טכנולוגיית True Key של Intel מגיעה גם למחשבים עם המעבדים החדשים בכדי להעניק חוויה מאובטחת לכניסה להתקנים ואתרי אינטרנט ללא צורך בשינון סיסמאות פרטניות.

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י