הרשמה

הנה 22 דקות של אקשן טהור מתוך LawBreakers

קליף בלזינסקי הלך על גישה אולדסקולית עם המשחק החדש שלו

משחק היריות החינמי של קליף בלזינסקי, יוצר Gears of War, קיבל סרטון של 22 דקות משחקיות וחושף גישה אולדסקולית לז'אנר

אחרי שקיבלנו את הטריילר הסינמטי וטריילר המשחקיות הקצרצר, הנה סרטון קצת יותר מייצג של משחק היריות החינמי LawBreakers. אם לשפוט מהטריילר, נראה ש-LawBreakers שואב את ההשראה שלו ממשחקי היריות של פעם עם מהירות תנועה גבוהה במיוחד, נשקים מטורפים ו-Rocket Jumps.

אחת הדמויות שנחשפו עד כה היא Kitsune בתפקיד המתנקשת. Ktsune יכולה לקפוץ ממקום למקום בעזרת וו-תפיסה ומתמחה בהריגות מפתיעות מטווח קרוב. עוד דמות מעניינת היא Breacher בתפקיד הרובאי, עם משגר רימונים ותותח אוטומטי המחובר לו לגב ויורה ביריבים בזווית של 360 מעלות.

מתוך התיאור הרשמי שנשלח לעיתונות, "LawBreakers הוא משחק יריות תחרותי מגוף ראשון מבוסס-קבוצות המתרחש בעתיד שבו העולם התחלק לשתי סיעות בעקבות אירוע הרסני הידוע בתור 'הניפוץ' (The Shattering) ששינה את כוח הכבידה לעד. לאחר מכן, העולם התאושש ויצא לעידן חדש של קידמה טכנולוגית המציע מניפולציה על כוח הכבידה ושימוש בחומרים שנותנים יכולות כמעט על-אנושיות. כעת, הטכנולוגיה החדשה התפרצה ושני כוחות נלחמים על שליטה: ארגון שומר-שלום האחראי על שמירת החוק, וארגון פשיעה הנחוש לשבור אותו. שחקנים יצטרכו לבחור צד - החוק (Law) או אלה ששוברים אותו (Breakers)".

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י