הרשמה

חדשות השבוע: הסוף למשחקים הפיראטיים?

EA Access למחשב, המספר ששיגע את מעריצי GTA V, והאם תוך שנתיים לא יהיו משחקים פיראטיים למחשב? קריס מביאה לכם את החדשות הכי חמות מהשבוע האחרון

קריס חוזרת עם החדשות החמות של השבוע האחרון

שלום גיימרים! קריס חוזרת עם חדשות השבוע, והפעם: EA Access מגיע למחשב, Uncharted 4 עשוי להיות המסע האחרון של ניית'ן דרייק, המספר המסתורי ששלח את מעריצי GTA V למסע חיפושים, והנושא הכי חם בויגיימס השבוע: מקימת קבוצת ההאקרים 3DM אומרת שתוך שנתיים כבר לא יהיו משחקים פיראטיים למחשב. מתחת לסרטון תמצאו תקציר כתוב עם לינקים לכתבות המקוריות. צפיה נעימה!

EA Access מגיע למחשב עם Origin Access

אחרי כשנה מהשקת שירות ה-EA Access ב-Xbox One, גם שחקני ה-PC יוכלו ליהנות בקרוב מספריית משחקים הולכת וגודלת בעבור מחיר חודשי של כ-17 ש"ח לחודש . השירות החדש ל-PC נקרא Origin Access והעיקרון שלו פשוט: במקום לשלם מחיר מלא על המשחקים שאתם רוצים, תוכלו במקום זה לשלם מחיר חודשי של 5$ ולקבל בתמורה גישה חופשית לספריית משחקים הכוללת את Fifa 15, Battlefield 4, Dragon Age Inquisition ועוד.

המסע האחרון של ניית'ן דרייק?

ניל דרוקמן (Neil Druckman), אחד מהבמאים של Uncharted 4, אמר בראיון כי הסאגה של ניית'ן דרייק בסדרת המשחקים תגיע לסיומה עם Uncharted 4 וכי יהיה מאתגר להחזיר אותו בעתיד לאור התוצאות של המשחק החדש. בנוסף דרוקמן אמר כי אינו בטוח ש-Uncharted 4: A Thief's End יהיה המשחק האחרון בסדרה, אבל מצד שני "יהיה קשה מאוד לעשות משחק המשך עם ניית'ן דרייק".

המספר המסתורי של GTA V

למרות שיצא בשנת 2013, שחקנים עדיין מוצאים דברים חדשים ב-GTA V. משתמש הטוויטר KarmaIngram1 גילה כי אם מחייגים בנייד את הספרות 1-999-367-3767 מתרחש פיצוץ לא מוסבר בשמיים ומשנה את ערכת הנושא של הטלפון לשחור.

תוך שנתיים כבר לא יהיו משחקים פיראטיים?

הפיראטיות בעולם משחקי הווידאו הייתה בסביבה מאז ומתמיד, אך עם השנים נהיה יותר ויותר קשה לפרוץ משחקים מסוימים שהיו תחת הגנה כבדה מאוד מפיראטיות. נראה שהדבר עלה מדרגה נוספת, כשקבוצת פיראטים כמעט ואיבדה תקווה לפרוץ את המשחק Just Cause 3 שהושק למעלה מחודש מכיוון שהוא היה מוגן יותר מדי טוב מפריצה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:56 14.01.2016 | jaguaryo jaguaryo

    כריס, אנחנו חולים עליך ועל כול הכתבים, וכן היה אכפת לנו מהחדשות של שבוע שעבר ואיפה היית.. אבל אנחנו יותר מדי ביישנים :)
    אוהבים אותך !!

  2. 2

    20:59 14.01.2016 | נתן נתן (אורח)

    1 ^
    כול הכבוד על העבודה המשיכי ככה !!!

  3. 3

    22:35 14.01.2016 | קריס קריס (אורח)

    אכפת גם אכפת. way to go chris

  4. 4

    12:27 15.01.2016 | סלבה סלבה (אורח)

    Rak mishakim mekorim!!!

  5. 5

    00:19 18.01.2016 | אדם אדם (אורח)

    המשחקים היחידים שלא הצליחו לפרוץ שאני יודע עליהם, הם משחקים שהאבטחה שלהם הרסה אותם לגמרי כי דרשה חיבור קבוע לאינטרנט, ורוב התוכן היה אונליין... וזה אומר אין ספור קראשים ותקלות שונות (כמו דיאבלו 3, משחק עם פוטנציאל מטורף ש"זכה" לציון 4 במטקריטיק)
    אה, ומשחקי מולטיפלייר כמובן.
    לגבי השאר- זה פשוט עניין של זמן.

  6. 6

       | פורסם ע"י