הרשמה

מיקרוסופט תשיק את Forza 6: Apex ל-PC

גרסה חינמית ללהיט של ה-Xbox One

ההכרזה הרשמית עוד לפנינו אבל זה כבר בטוח: מיקרוסופט מביאה את Forza 6 למחשב

משהו מוזר עובר על מיקרוסופט בימים האחרונים: זה התחיל עם כתבה ופוסט בבלוג הרשמי שחשפו פרטים על משקפי ה-Hololens אך נמשכו מהאוויר זמן קצר לאחר הפרסום, והיום זה קרה שוב עם כתבה ופוסט שהכריזו על גרסת ה-PC של Forza 6 וירדו מהאוויר. נראה שהאמברגו יוסר בשעות הקרובות, ובינתיים תוכלו לצפות בכתבה שפורסמה ב-Seattle Times בטעות (והוסרה מהאוויר) דרך הארכיון של גוגל.

הכתבה מדברת על המחויבות המחודשת של מיקרוסופט לשוק הגיימינג ב-PC, והפעם זה בהחלט נראה שהם עושים מאמצים ומתקדמים בכיוון הנכון. אנחנו כבר יודעים שמשחקים גדולים כמו Gears of War Ultimate Edition, Killer Instinct ועכשיו גם Quantum Break מגיעים ל-Windows 10, כשהאחרון יקבל השקה מקבילה ל-Xbox One ול-PC, והחשיפה החדשה היא על גרסה מיוחדת למשחק המירוצים הפופולרי של ה-Xbox One הנקראת Forza 6: Apex.

הגרסה המיוחדת של Forza 6 תהיה רזה וקלילה יותר מזו של ה-Xbox One ותוצע בחינם לכל השחקנים ב-Windows 10 במהלך האביב הקרוב. זה יהיה הנסיון הראשון להוציא את זכיון Forza מקונסולת ה-Xbox, ועדיין לא ידוע האם שחקני Windows 10 יוכלו ליהנות מכל התכנים הזמינים לשחקני ה-Xbox One. בנוסף, אם גרסת ה-PC תגיע עם כל השפות שזמינות בגרסת ה-Xbox One, זה יהיה משחק ה-PC הגדול הראשון מזה יותר מעשור עם תמיכה מלאה בעברית.

נמשיך לעדכן אחרי ההכרזה הרשמית עם כל הפרטים החדשים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:18 01.03.2016 | .. .. (אורח)

    מה שנחמד זה שכל המשחקים הבאים בסדרה גם יגיעו למחשב באותו הזמן.

  2. 2

       | פורסם ע"י