הרשמה

אינטל ו-ESL מסכמים עונה עשירית של אליפות IEM

התחום עם הצמיחה הגדולה ביותר בתעשיית הבידור ממשיך לגדול ולהתפתח גם ב-2016

שיתוף הפעולה ממשיך קדימה וכבר צופים את החזון לשנת 2019

במסיבת עיתונאים במהלך אליפות Intel Extreme Masters, אינטל ו-ESL סיפקו לנו מבט על האבולוציה של אליפות Intel Extreme Masters מאז האירוע הראשון לפני עשור ועד היום. את מסיבת העיתונאים פתח ראלף רייכרט (Ralf Reichert) סגן נשיא ESL וסיפק לנו מעט נתונים על ESL ותחום הספורט האלקטרוני.

בשנת 2015 נרשמו כ-125 מיליון אנשים שצפו לפחות פעם אחת בחודש באירוע של Esport וכ-13.1 מליון צופים אדוקים שצופים בכל אירועי eSport שזה הוא גידול של כ-13.3% משנה שעברה.
הרווחים בתחום עומדים השנה על כ-463 מיליון דולר בגידול של 42.6% משנת 2015.

בהמשך ראלף חשף גם את הגדילה של האירוע הנוכחי מאירוע IEM שקרה שנה שעברה ב-San Jose: פי 2 מכירות כרטיסים לאירוע, 7 טורנירים בו זמנית שהתקיימו על 4 במות שונות ונצפו על ידי 100,000 אנשים באירוע.

לפני שירד מהבמה ראלף סיפר מה הם ארבעת הדברים ש-ESL נלחמת בהם כדי לוודא שהתחרויות מתקיימות ללא רמאויות:

  1. שימוש בתוכנות כדי לנצח שלא כהוגן.
  2. התקפות אינטרנטיות כדי להאט את היריב.
  3. משחקים לא הוגנים.
  4. שימוש בסמים.

אחריו דיבר ג'וג' וו (George Woo) על התפתחותה של אליפות Intel Extreme Masters במשך העשור האחרון.

אחריו עלה לי מאכין (Lee Machen) לספר מה אינטל עושה כדי לשלב יותר נשים בעולם הגיימינג ובעולם ההייטק. עם שיעור גיוס של 43% מהעובדים של אינטל שהן נשים ו-31% של גיוס עובדים מאוכלוסיות מוחלשות. בנוסף לכך השנה ב-IEM, אינטל ו-ESL תמכו בטורניר CS:GO לקבוצות נשים עם פרס כספי על סך 30,000$ שעליו התחרו 4 קבוצות וכל זאת על מנת לקדם ולעודד יותר נשים להיכנס לתחום התחרותי. את מסיבת העיתונאים לי סגר עם שיתוף הפעולה של אינטל ו-ESL להקמת ארגון AnyKey שמטרתו היא ליצור יותר גיוון בתחום הספורט האלקטרוני כשהצעד הראשון שלו היה טורניר קבוצות הנשים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י