הרשמה

Judgment: Apocalypse Survival Simulation - ראיון עם מפתח המשחק

ישבנו עם תומר ברקן, המפתח הראשי של Judgment לשיחה על סוף העולם והיתרונות שבכך

המשחק שכרגע נמצא ב-Early Access הצליח לרתק את צוות Vgames

נדיר לראות מפתחים ישראליים היוצאים מתחום המובייל בישראל ומנסים את מזלם על פלטפורמות השונות. תעשיית המשחקים היא מקום ברוטלי שאינו מתייחס בסלחנות למשחקים שאינם עומדים ברף המצופה. אך למזלנו, ישנם אנשים מוכשרים שעומלים קשה ומשקיעים זמן רב במטרה להביא לקהל הגיימרים משחקים מהנים וממכרים.

תומר ברקן, המפתח הראשי של Judgment: Apocalypse Survival Simulation, התיישב עימי לראיון במשרדי Vgames כשהוא מסביר לי על איך עלה הרעיון של Judgment, הקשיים של פיתוח משחק בישראל והציפיות שלו ושל הצוות של Suncrash, העובדים על המשחק.

Judgment: Apocalypse Survival Simulation הוא משחק הישרדות המתרחש לאחר יום הדין, כשבני האדם נרדפים בידי שדים ומפלצות, מנסים לבנות את התרבות האנושית מחדש ונאלצים להגן על עצמם מהאיומים החדשים שצצו בעולם. המשחק יאפשר לכם לשלוט על קבוצת ניצולים, כשאתם אחראים על כך שהקבוצה תשרוד את הסכנות הקיימות בעולם, תלמד להתמודד עם אילוצים חדשים הכוללים מציאת מחסה ראוי ובניית תשתיות חדשות כדי לספק אוכל ושתייה. בנוסף תצטרכו להקים כוח סיור שייצא לטייל בעולם במטרה למצוא מצרכים שונים כדי לשרוד, לעזור לניצולים אחרים ולצרף אותם למחנה וכמובן, לגלות איך נפטרים מהשדים והמפלצות אחת ולתמיד. ב-Judgment: Apocalypse Survival Simulation, הסכנה תמיד עורבת מעבר לפינה וקבוצות שורדים ימותו על ימין ועל שמאל עד שתצאו את שיטת העבודה הטובה ביותר כדי לשרוד.

תוכלו לשמוע פרטים נוספים ואפילו לראות קטעי גיימפליי שונים של המשחק בסרטון המצורף, הביקורת שלנו על גרסת ה-Early Access של המשחק תגיע בימים הקרובים.

Judgment: Apocalypse Survival Simulation זמין כבר עכשיו ב-Steam בגישה מוקדמת ויהיה זמין בהשקה מלאה במהלך השנה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י