הרשמה

HyperX משיקה את אוזניות CloudX

HyperX השיקה בשקט את האוזניות החדשות שלה ב-E3

HyperX משיקה את האוזניות CloudX ל-Xbox One

כשנסענו לאליפות Intel Extreme Masters בחודש מרץ האחרון ישבנו לשיחה עם אדוורד ביילי, המנהל העסקי של HyperX. כששאלנו את ביילי על גיימינג בקונסולות הוא אמר שהחברה תהיה השנה יותר ממוקדת בשוק הקונסולות במיוחד בעזרת שיתוף הפעולה החדש שלה עם מיקרוסופט. שלושה חודשים אחרי, HyperX משיקה את האוזניות CloudX ל-Xbox One.

בחודש ינואר הכריזה HyperX על שיתוף הפעולה עם מיקרוסופט, שיקנה לה את האפשרות להשיק אוזניות רשמיות לקונסולת Xbox One. אוזניות ה-CloudX הן אוזניות מומלצות ומאושרות ע"י מיקרוסופט לשימוש עם ה-Xbox One. האוזניות מבוססות על העיצוב והבניה המתכתית של ה-Cloud 2 והן בצבע ועיצוב שתואם את ה-Xbox. האוזניות מתחברות היישר לשלט ע"י חיבור 3.5 מ"מ סטנדרטי ובעלות מיקרופון נתיק עם טכנולוגיית ביטול רעשים. על הכבל של האוזניות יש בקר שמאפשר לשלוט בעוצמת הסאונד. עם האוזניות מגיע גם תיק נשיאה קשיח ושתי רפידות אווריריות יותר מאלה האטומות שיהיו על האוזניות. בנוסף לכל אלה מגיע כבל מאריך עם מתאם מחיבור 3.5 לחיבור סטריאו ומיקרופון.

מהצד הטכני אוזניות ה-CloudX בעלות דרייברים גדולים יחסית בגודל של 53 מ"מ והם בתצורת ''גב-סגור'' שמונע מהסאונד ''לברוח'' החוצה מהאוזניות ועוזר לבודד רעשים מהסביבה. הדרייברים אינם מוטים בזווית כמו ב-Cloud Revolver ולכן לא מאפשרים טווח רחב יותר של צלילים, אך הם כן מאפשרים לאוזניות להפיק צלילים בעוצמה גבוהה. משקלם של האוזניות הוא 322 גרם ומחירם עומד על כ-100$ כשהן נמכרות כרגע רק בארצות הברית בחנויות 'BestBuy' ו-'GameStop'. 

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:48 16.06.2016 | WarFox89 WarFox89

    אני כל כך מחכה לאוזניות razer man o war חבל שעדיין לא נמכר בארץ :,(

  2. 2

       | פורסם ע"י