הרשמה

מערכת ה-Cross Platform של Rocket League מוכנה לפעולה

אבל יש רק בעיה אחת שמונעת את התחלת פעולתה

בקרוב גם שחקני Xbox וגם שחקני PS יוכלו לשחק ביחד

לפני מספר חודשים הכריזה Psyonix על כך ש-Rocket League יוכל להשתמש במערכת ה-Cross Platform שתאפשר לשחקני Rocket League מפלטפורמות שונות לשחק ביחד. תחילה שחקני Xbox One ושחקני ה-PC קיבלו את האפשרות לשחק יחדיו ועכשיו Psyonix רוצה לאחד בין שחקני ה-PS4 ושחקני ה-Xbox One.

Psyonix מודיעה שמערכת ה-Cross Platform לשחקני ה-PS4 ושחקני ה-Xbox One כבר מוכנה לפעולה. וכדי שהמערכת תתחיל לפעול Psyonix צריכה את אישורה של סוני. מהרגע שבו יתקבל האישור מסוני, Psyonix טוענת שהיא תוכל להפעיל את המערכת ''תוך כמה שעות''. בעבר כבר סיפרנו לכם על כך שנשיא סוני התחמק מהנושא וכנראה שסוני לא רוצה לתמוך במערכת. כשנשיא סוני נשאל על מערכת ה-Cross Platform הוא ענה: ''אנחנו צריכים לעבוד עם המפתחים והמפיצות כדי להבין מה הם מנסים להשיג, ואנחנו צריכים להסתכל על אספקטים טכניים." נראה ש-Psyonix כבר פתרה את הצד הטכני של העניין ולסוני נשאר רק לתת את אישורה ולהוציא את המערכת לפועל.

מה אתם חושבים, האם סוני תאשר את המערכת או שהיא תמשיך לשמור על שחקני בגן נעול?

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:32 24.07.2016 | בר בר (אורח)

    אנשים רבים קונים קונסולה כי הם רוצים לשחק עם אנשים שהם מכירים. כיום הקונסולה הבולטת היא הפלייסטיישן 4. לכן סביר להניח שאם אדם מתלבט איזה קונסולה לקנות למכרים שלו יש כבר PS4. אם ישבר המחסום בין הפלטפורמות סוני עלולה לאבד שחקנים אשר רצו אקסבוקס אך יקנו את הפלייסטיישן בכדי לשחק עם חברים שלהם.
    סוני תפסיד משבירת המחסום הזה.
    לעומת זאת מייקרוסופט אינה הקונסולה המובילה ולכן רב האוכלוסיה לא תקנה אקסבוקס בכדי לשחק עם אנשים המוכרים לה. שבירת המחסות משחקת לטובת מייקרוסופט כאן.
    מייקרוסופט תרוויח הרבה משבירת המחסום הזה במיוחד אם הוא ישבר גם אל מול הPC המריץ ווינדוס- מוצר נוסף שלה.

    הימור שלי: שבירת המחסום תעשה רק פעם אחת בRocket League בעקבות לחץ מהקהילה. הפיצ'ר יוחבא ע"י סוני וזאת תיהיה הפעם האחרונה שמשהו כזה קורה.
    הדבר היחיד שמפתיע אותי זה שמייקרוסופט הצליחו לגרור את Psyonix לסיפור הזה. זהו מעשה מפתיע שכן הם עלולים לעצבן את סוני בפרשה הזאת- דבר אשר המפתחת הצעירה תרצה להימנע ממנו.

    בצורה מפתיעה אני מצודד במייקרוסופט ובשבירת המחסום אך לדעתי מוקדם מכדי לעשות זאת. בפתיחה כיום מייקרוסופט דוחה את הפתיחה המלאה ל Cross Platform אשר יכלה להתרחש בעוד מספר שנים.

  2. 2

    13:34 25.07.2016 | מלול מלול (אורח)

    XBOX ו PS4 כן, אבל לא PC, שמה נמצאים כל הרמאים וחוץ מזה לשחק עם סטיק מול מקלדת ועכבר זה קצת לא הוגן.

  3. 3

       | פורסם ע"י