הרשמה

עכשיו זה רשמי: מכשיר OnePlus חדש מגיע בשבוע הבא

המכשיר החדש יתמוך במשקפי המציאות המדומה של גוגל

דף הטוויטר הרשמי של OnePlus מאשר שה-OnePlus 3T בדרך

לאחר שדיווחנו לכם שמכשיר חדש של OnePlus עלול להגיע בשבוע הבא בגלל ציוץ של חברת Qualcomm, עכשיו זה רשמי, כי הציוץ שפורסם אמש מגיע ישירות מדף הטוויטר הרשמי של OnePlus, והוא מאשר לנו שבשבוע הבא מכשיר חדש ייחשף.

מכשיר ה-OnePlus 3 הנוכחי של החברה הוא ממש לא מכשיר חלש או מיושן. מדובר עדיין במכשיר חזק מאוד וזול יחסית לעומת המתחרות. מסתבר של-OnePlus חשוב מאוד שיהיה לה מענה למכשירים החדשים שהושקו לאחרונה והמכשיר החדש צפוי לענות על הצרכים הללו.

נתחיל מהשם, ע''פ הערכות המכשיר ייקרא ה-OnePlus 3T, מה שמרמז שהשינויים לא יהיו דרסטיים ויושפעו מאוד מהמכשיר הנוכחי. העיצוב ככל הנראה יישאר זהה, והוא יתאפיין במסך 5.5 אינץ' Quad HD בטכנולוגיית  Super AMOLED ביחד עם 6 ג'יגה זכרון RAM ו-3000mAh נפח סוללה וחיישן טביעת אצבע בקדמת המכשיר, בדיוק כמו ב-OnePlus 3. 

השינויים מתחילים להגיע בגזרת המפרט, המצלמה ותוספות אחרות. ראשית, המכשיר יגיע עם המעבד החדש והעוצמתי של חברת Qualcomm, ה-Snapdragon 821 שיביא שיפור ניכר בביצועים. יחד עם זאת המכשיר יגיע עם מצלמה חדשה לגמרי בעלת רזולוציה 16 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/1.7 שייאפשר כניסת אור רחבה יותר, ואת היכולת להתמקד יותר טוב בעצמים וכו'.

המכשיר החדש צפוי לתמוך במשקפי המציאות המדומה החדשות של גוגל, ה-Daydream View, והוא כמובן צפוי להגיע עם מערכת הפעלה מבוססת אנדרואיד 7.0 נוגט עם ממשק המשתמש הייחודי של OnePlus.

כל הטוב הזה עלול לעלות לנו, כי המכשיר החדש צפוי לעלות כ-80 דולר יותר מהנוכחי, והוא יתומחר ב-480 דולר, עדיין מחיר נמוך יותר מרוב המכשירים עם מפרט בסדר גודל שכזה. 

ה-OnePlus 3T יחשף ב-15 לנובמבר. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י