הרשמה

סוני מפרסמת את משחקי ה-Plus של פברואר וביניהם LittleBigPlanet 3 ועוד

צפו בטריילרים ובתיאור כל המשחקים שיגיעו ב-7 בפברואר!

סוני מכריזה על משחקי ה-PlayStation Plus לחודש, וביניהם כותרים גדולים כמו: LittleBigPlanet 3 ו- Not a Hero.

כמו בכל חודש, כל מנויי ה-PlayStation Plus של סוני נהנים מהטבות ייחודייות ומשחקים בחינם. סוני פרסמה בבלוג שלה את רשימת המשחקים, ואתם מוזמנים לצפות בכולה ממש כאן.

LittleBigPlanet 3

כאמור, המשחק הראשון ברשימה הוא LittleBigPlanet 3.

אתם משחקים מעין בובות פרווה משעשעות וחמודות, אשר מטרתן היא לעצור שלושה טיטאנים נבלים חסרי כישורים מלהרוס את גן העדן- LittleBigPlanet. המשחק יצא ב-2014 והצליח מאוד בקרב ילדים ומבוגרים.

המשחק יהיה זמין ל-PS4 בלבד.

Not a Hero

המשחק Not a Hero הוא משחק פיקסלים דו מימדי אומנותי ומשעשע. מטרתכם במשחק היא להגן על העיר שלכם מפושעים וקרימינלים , כאשר אתם משחקים חבורה בהנהגתו של ארנב/ גיבור על אנושי. המשחק מצחיק מאוד, וקיבל ביקורות חיוביות מאוד בעת יציאתו.

גם המשחק הזה, יהיה זמין ל-PS4 בלבד.

Starwhal

Starwhal הוא משחק מלחמה אתגרי, בוא עליכם לנסות לחסל את כל מי שאיתכם בזירה בתור, ובכן- דולפינים. המשחק כולל כמובן טבלת שיאים עולמית ומקומית, סקינים לדולפינים וארנות שונות ומגוונות.

הפעם המשחק זמין ל-PS3 ובמידה וקיבלתם אותו ל-PS3 תוכלו להעביר אותו ל-PS4 במצב ה-Cross Buy.

Anna: Extended Edition

זהו משחק אימה-חידות הכולל פאזלים רבים וחלקי אימה מלחיצים. אתם משחקים אדם, אשר על בסיס קבוע חולם על בית נטוש ומבודד בהרים, ואישה בשם 'אנה' אשר קוראת לו. הוא מחליט  לצאת לבדוק את העניין ומוצא את הבית, אליו הוא נכנס באמצעות פתירת פאזלים וכך גם מתקדם בתוכו. כמובן שעד מהרה הוא מגלה שהבית רדוף, ומשם הכל מסתבך...

המשחק יהיה זמין להורדה אך ורק ל-PS3

Ninja Senki DX

המשחק Ninja Senki DX הוא משחק המתבסס כולו על נקמה אחת, אתם משחקים נינג'ה בשם Hayate שנחוש בדעתו לנקום את מות הנסיכה שלו, שנרצחה בידי נינג'ה אחר. חפשו את הנקמה בעזרת הרג מפלצות ואויבים עם השוריקנים המאיימים שלכם.

המשחק יגיע ל-PS Vita ול-PS4 ב- Cross Buy.

TorqueL

 ולבסוף- אם אתם אוהבים משחק שמתמקד אך ורק בפאזלים- TorqueL הוא המשחק בשבילכם.  הוא משחק חשיבה יצירתי ומעניין, בו אתם משחקים אדם בתוך קוספה שעליו להשתמש בתכונות מיוחדות על מנת להתקדם בשלבים ולפתור חידות.

גם כאן, המשחק יגיע ל-PS Vita ול-PS4 ב- Cross Buy.

כל המשחקים הללו מגיעים ב-7 בפברואר לקונסולות הרשומות. אך מהרו, כי בתאריך זה גם נגמרת האפשרות להוריד את המשחקים של חודש יוני. תהנו!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:49 02.02.2017 | עמית עמית (אורח)

    סוף סוף משחק נורמטלי לps4 ישש הווהוו

  2. 2

    14:27 03.02.2017 | דודי דודי (אורח)

    סוני אתם פשוט בושה בושה בושה
    מחזיקים קונסולת משחקים מפוארת ומביאים לנו משחקים של אטארי או קומודור
    מה נסגר אתכם אתם מביישים את הסוני פרו שלכם

  3. 3

       | פורסם ע"י