הרשמה

ביקורת: Super Smash Bros. Brawl

מעריצי נינטנדו ברחבי העולם – נכון שחיכיתם עד שאנחנו בויגיימס נפרסם ביקורת ל- Super Smash Bros Brawl? מה, לא?

טוב, נוותר לכם הפעם. רק בגלל שהפעם איחרנו להגיע למסיבה, ואנחנו מפרסמים את הביקורת באיחור רב, רב מדי. קורה. ולמרות זאת לא ויתרנו על Brawl, הכותר החדש בסדרת המכות הצבעונית של נינטנדו. יש בו את כל מה שיכולתם לצפות: ארסנל דמויות מוכרות שעומד לרשותכם, המוני השלבים, מצב אונליין משובח, עורך שלבים ומגוון מצבי משחק מעניינים – Brawl הוא כל מה ש Melee  היה, והרבה, הרבה יותר.

 הטוב

  • מתאים לילדים (וילדים בנשמתם), אבל מספיק מהנה גם לשאר הגילאים.
  • המשך ראוי לסדרה כה מוצלחת.
  • ?סאונדטראק מעולה, אפקטים יוצאים מהכלל
  • גם נראה טוב, ובעל עיצוב אומנותי מיוחד
  • מתאים למסיבות ביתיות והתנחלויות

הרע

  • לא מחדש שום דבר. זה אותו משחק ששיחקנו בו קודם, עם קצת שיפורים ושינויים

ופיקאצ'ו

  • כי להכות יצורים חמודים זה כיף

לקניית המשחק:

בישראל: 295-409 שקלים ב-

בפעם הראשונה שחקני ה Wii יכולים לשסות את מריו בלואיגי, להחטיף לפיקאצ'ו ולהכות נסיכות. תתכוננות לעשות הרבה מזה ב Super Smash Bros. Brawl

למי שבחיים לא שמע על סדרת המשחקים המשובחת .Super Smash Bros, הגיע הזמן להכיר. הסדרה הזו לוקחת דמויות של נינטנדו מכל רחבי קשת המשחקים, זורקת אותן לזירת קרב ונותנת לשחקן להכות בהן עד צאת הנשמה הוירטואלית שלהן. גם במשחק החדש הבסיס נשאר זהה: משחק מכות משעשע, נגיש לכולם, צבעוני והכי חשוב – מהנה. השינוי היחיד בנוסחת הלחימה הוא האטת הקצב, מה שתורם מאוד ליכולת לעקוב אחרי כל ההתרחשויות על המסך, ולא סתם למעוך את הכפתורים ולקוות לטוב.

המשחק הזה, כמו קודמו, זכה לכמה דמויות חדשות, שלבים ומצב משחק חדש. כעת ישנן 35 בסך הכל, מהן 14 סודיות, שיפתחו ככל שתתקדמו במשחק. בנוגע לכמות השלבים לא אוכל לספק לכם מספר מדוייק, אבל לפני שאיבדתי את הספירה נספרו יותר מ- 50, רובם מעוצבים בהשראת העולם ממנו באה אחת הדמויות במשחק, כדוגמת שלב הלבה של מטרויד פריים, או שלב עם דשא, שמש ופרפרים, שלקוח ככל הנראה מאחד העולמות של מריו.

נוסחא מנצחת לא משנים

כאמור לעיל, נינטנדו לא המציאה מחדש את הגלגל ב- Brawl, וטוב שכך. המשחק עבר ליטוש ושיפור, האקשן נשאר במרכז, השליטה נותרה נוחה ונגישה, והדמויות עדיין חמודות.

המשחק עבר התאמה לקונסולה החדשה, ורואים את זה. ממשק השליטה שונה והותאם במיוחד לשלטים החדשים, אם כי נשאר נאמן גם לשלטי הדור הקודם. מה שזה אומר, בעצם, שתוכלו לשחק עם שלט של גיים-קיוב, עם השלט שמאוד-מזכיר-את-השלט-של-הגיים-קיוב-אבל-לבן של הווי (הידוע גם כשלט הקלאסי), עם ה- Wiimote, וגם עם תוסף הנונצ'אק בשילוב עם ה- Wiimote  יחדיו. לא רק זה, גם תוכלו להתאים כל כפתור לפעולה רצוייה, לנוחות מקסימלית. גם בלי כל התאמת הכפתורים והתמיכה בכל סוג שלט ביקום – השליטה ב- Brawl מאוד אינטואטיבית ומגיבה היטב, מה שהופך אותה לנגישה לכולם, במלוא מובן המילה. אחותי בת ה- 5 התחילה לשחק במלוא המרץ אחרי 10 דקות של למידה עצמית.

מטרת המשחק היא להעיף את היריבים מחוץ לקצוות המסך, בדיוק כמו בשאר משחקי הסדרה. אם תעשו זאת – תזכו בנקודות. המנצח הוא מי שנשאר עומד אחרון, או מי שצבר את רוב הנקודות. מה שבכל זאת חדש היא התוספת של מהלכים סופר חזקים לדמויות, העונים לשם Final Smash. כדי להשתמש במהלך הזה תצטרכו להכות כדור זוהר, שישוט לו מפעם לפעם אל שדה הקרב ויישא את הלוגו של סדרת המשחקים. ברגע שתכו אותו תזכו לבצע את המהלך המיוחד של הדמות, שבדרך כלל יגרום הרבה נזק לשאר החבורה.

אפילו עם מהלכי הסיום החדשים שהוצגו ב- Brawl, המשחקיות והדמויות נשארות מאוזנות באופן מושלם. כל מה שמהלכי הסיום מוסיפים, למעשה, הוא היבט אסטרטגי קל יותר מהרגיל, שמתאים גם עבור שחקנים מזדמנים. עוד תוספת מבורכת שועושה את הופעת הבכורה שלה ב- Brawl היא מצב משחק לשחקן יחיד בשם Subspace Emissary. מצב זה מאפשר לשחק לעבור שלבים בסגנון ארקייד, כשכל שלב מיוחד הן בעיצוב שלו והן בדמויות בהן תוכלו לשלוט באותו שלב. הסיפור של כל דמות הוא שונה, אך בסופו של דבר כולן מתאחדות להלחם באויב משותף. תמצאו כאן גם כמה קרבות בוסים וכמה סצינות CG מעניינות.

כמעט ולא נשאר מה ללטש

בניגוד להרבה משחקי ה Wii, המשחק הזה נראה טוב. אפילו מאוד טוב. האנימציות חלקות, יפהפיות ומציאותיות (עד כמה שאפשר להפוך תנין ענק מהלך על שתיים לאמיתי, כן?). המשחק רץ על רזולוציה של 480p , שהיא אולי לא גבוהה במיוחד – אך בהחלט מספקת טקסטורות חדות. כמובן, המשחק הזה לא צריך להציג ויזואליות עוצרת נשימה כדי לספק מאות שעות של הנאה, אבל זה בהחלט לא מזיק. במיוחד שהוא מצליח לשמור על קצב רענון תמונה גבוה, כיאה למשחק שבו מהירות וזמן תגובה הם אלה שיקבעו את ההבדל בין נצחון והפסד.

כמובן שאחרי שתראו את כל מה שיש למשחק להציע, תרצו גם לשמוע אותו. פס-הקול מגוון מאוד ומכיל כמות אדירה של שירים, המותאמים במיוחד לאווירה, מצב, קרב, עולם ודמויות, מה שבעצם אומר שיקח הרבה זמן עד שתתקלו באותו השיר פעמיים. האפקטים נשמעים טוב גם הם. תענוג לשמוע את לינק מנחית את חרבו על זלדה.

למרות שאין הרבה דיבוב במשחק – זה לא פוגע בו בכלל. רוב הדמויות לא מדברות, כעיקרון. הפוקימונים, המפלצות למיניהן וגם הכדור הוורוד שטרם הבנתי מה הוא בדיוק, לא אמורים בכלל לדבר. הדמויות שמזכירות יותר דמויות אנושיות כן ידברו, למשל במהלך הסרטונים במצב לשחק יחיד, אך תשמעו אותן מעט מאוד במהלך הקרבות עצמם.

אונליין! אונליין!

אני לא יודע כמה זמן עמדתי פעור פה כשראיתי את אפשרויות האונליין של המשחק. כן, סוף סוף תוכלו להלחם באנשים מכל רחבי העולם, ולהראות לכולם שאתם המריו הכי חזק. המשחק מציע שני מצבים מקוונים, בנוסף למצבי משחק משותף על אותה הקונסולה. מצב האונליין הראשון הוא המצב שכולנו מכירים, בו עד 4 שחקנים יכולים להכנס לזירה. המצב השני הוא מצב ה- CO-OP, בו שתי שחקנים יוכלו לשחק במצבי המשחק לשחקן יחיד, למשל במצב ה- Subspace Emissary החדש. מצב האונליין מוסיף מאות של שעות משחק, ובעצם גונב את כלל הפוקס של Brawl. בנוסף לכל, המשחק המקוון כל כך חלק וחסר לאגים, בעיות התחברות וכל דבר אחר, שזה נראה כאילו כל ארבעת השחקנים נמצאים אצלכם בסלון, ומשחקים על אותה הקונסולה.

מצב האונליין היה יכול להיות מושלם אם היינו חיים באחת ממדינות אירופה, או ארה"ב, או כל מדינה בה מספר בעלי ה- Wii הוא לפחות תלת ספרתי. היעדר השחקנים הישראלים הוא לא זה שהורס את חווית המשחק, אם כי היה נחמד לשחק עם חבריי למדינה. מה שהורס הוא החיבור האיטי לאינטרנט, שבגללו לא יכלתי לארח משחקים אלא רק להצטרף אליהם, ומדי פעם גם הרגשתי בהאטה במשחק שללא ספק נובעת מ"החיבור האיכותי" מהארץ לחו"ל.

השורה התחתונה

קשה לתאר במילים עד כמה משחק המכות הזה מהנה ומגוון. הוא נגיש לכולם, מהיר, נראה טוב, נשמע טוב והפעם גם כולל מצב מקוון. אם זו לא הגדרה של שלמות, אז איני יודע מה היא. אל תחשבו לרגע שהמשחק חוזר על עצמו – לא ולא. המון מצבי משחק, כמות בלתי מוגבלת של תוכן נוסף שצריך לפתוח, עורך שלבים ליצירת תוכן חדש, אפשרויות התאמה אישית ומצב אונליין – כל אלה יגרמו לכם לחזור שוב ושוב, כל פעם לחוויה חדשה.

אין ספק שזהו משחק חובה לכל בעלי ה Wii, ומי שאין לו Wii, שיילך לקנות אחת. תאמינו לי, זה שווה את זה.

רשימת שחקנים ישראלים בעלי SSMB, לקביעת משחקי אונליין.

פורום סמאש - לשאלות, אירועים ותחרויות.

משחקיות – מהירה, סוחפת ויחד עם זאת – קלילה ונגישה
גרפיקה – מעולה, למרות שחלק מהדמויות נראת קצת "חסרות נפח"
סאונד ופסקול – פסקול מצויין, אפקטים מרשימים. חבל רק שרוב הדמויות לא מדברות
טכני – לא מצאתי שום תקלות, אבל זמני הטעינה בהחלט צריכים להתקצר. מאוד.
אורך חיים – מצב לשחקן יחיד של כ 10 שעות, אבל שאר מצבי המשחק יחד עם המצב המקובל יכולים בקלות להגיע לכמה מאות
מולטיפלייר – מהטובים ביותר שראיתי במשחק מכות. מאוד מוסיף לסדרה ולאורח החיים. חבל שאין קצת יותר מצבי משחק מקוונים

ציון סופי: 93

לקניית המשחק:

בישראל: 295-409 שקלים ב-

 

עוד ב- Vgames:

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:02 28.07.2008 | han han

    וואו, נזכרתם.

  2. 2

    21:10 28.07.2008 | יונתן טפרברג יונתן טפרברג

    מזל טוב באמת

    טוב לראות שלפחות נזכרתם.
    טוב נו... עדיף מאוחר על כלום...
    בעצם יש עוד מלא סיקורים למשחק... אבל אני מדבר יותר מידי.

  3. 3

    21:18 28.07.2008 | בידור בידור (אורח)

    אתם עושים צחוק?

    זה אחד המשחקים התינוקיים ביותר שראיתי, בכלל כל הקונסולה הזו ילדותית ותינוקית כאחד.

    המשחקים האמיתיים הם למחשב ולקונסולה הטובות (XBOX360,PS3), נקודה.

  4. 4

    21:55 28.07.2008 | יונתן טפרברג יונתן טפרברג

    ל-3

    אם אין לך משהו טוב להגיד, אל תגיד כלום.

    כל מה שעשית עכשיו זה לגרום לעצמך להראות כמו אדיוט, או בנאדם ששופט את הקונסולה בלי לשחק בה, או פשוט מישהו שעובד במיקרוסופט/סוני במחלקת ההשפלות הפומביות.

    מזל טוב.

  5. 5

    22:33 28.07.2008 | Davidoz Davidoz

    3 איך אתה קובע מה זה משחק אמיתי?

    לכול אחד יש סיגנון משחק אחר ולפי דעתו זה משחק טוב!
    אין לך זכות לקבוע מזה משחק אמיתי.
    נ.ב.
    "אין ספק שזהו משחק חובה לכל בעלי ה Wii, ומי שאין לו Wii, שיילך לקנות אחת. תאמינו לי, זה שווה את זה." wii זה נקבה?

  6. 6

    22:46 28.07.2008 | armymaster armymaster

    ל-3

    אתה יושב וקורא ביקורת טובה על משחק WII שהוא אגב המשחק הכי פחות תינוקי. אם אתה משחק את סנייק ומרביץ למריו או קירבי אז זה כמו GTA רק עם רקע אחר...

  7. 7

    22:51 28.07.2008 | freak2100 freak2100

    לא יודע, עוד לא החלטתי

    אם זה יותר או פחות טוב מmelee. יש פה כמה שיפורים טובים, אבל יש קצת צעידה לעבר משחקי מכות עממיים כאלה, שזה לא צעד מבורך כלל.
    אגב, קיבלתי משומה את הרושם שכותב הביקורת הוא במקרה הטוב נוב בסמאש... משפטים כמו: "השינוי היחיד בנוסחת הלחימה הוא האטת הקצב, מה שתורם מאוד ליכולת לעקוב אחרי כל ההתרחשויות על המסך, ולא סתם למעוך את הכפתורים ולקוות לטוב" - מי לוחץ על כל הכפתורים ומקווה לטוב? מה זה טקן פה? גם melee היה משחק אמיתי ולא button masher, המשפט הזה ממש לא לעניין.
    ובאופן כללי, מי שלא מכיר את סמאש, יכול לקבל מהכתבה הזאת את הרושם המוטעה שלקחו סמויות של נינטנדו ושמו אותן במשחק עלוב כמו טקן... בזה גם אני לא הייתי משחק בחיים...

  8. 8

    22:57 28.07.2008 | רונן יצחק רונן יצחק

    בהחלט, טוב שנזכרתם

    אבל מוטב מאוחר מאשר אף פעם, והיה שווה לחכות. כתבה נהדרת, אלכס.

    רונן.

  9. 9

    22:59 28.07.2008 | sking sking

    הכדור הוורוד זה קירבי, לא?

  10. 10

    23:45 28.07.2008 | MoonKnight MoonKnight

    ל-3 : ה"בוגר"

    מה זה בדיוק משחק תינוקי? משחק שהוא לא איזה משחק צבא ? או משחק מכות מלא דם? או משחק על גאנגסטארים מלא קללות שדורסים סבתות ברחוב? זהו?

    תתפלא אבל לא על פי זה שופטים משחק טוב , ויש כיף אחר , כזה שגם שמתאים לילדים וגם יכול להיות מהנה ומספיק טוב גם אתה מעל גיל 12.

  11. 11

    01:41 29.07.2008 | lidorit3 lidorit3

    אם זו ביקורת רשמית של האתר, למה היא לא מופעיה בעמוד הראשי של

  12. 12

    02:49 29.07.2008 | ThTh ThTh

    ל-5 ,ל- 11 ול-3...

    ל-5: קונסולה זה נקבה

    ל-11: לוקח זמן בין הפרסום לבין ההצגה בדף(כי בוחרים תמונה ושאר שטויות...

    ל-3:על מה אתה מדבר אני שיחקתי במשחק הזה ואני בד"כ לא נוגע במשחקים שהם לא הארדקור,משחק בצוותים, משחק מקוון עם פקודות ומשחקי מלחמת עולם...ואני נהניתי כמו שבחיים שלי לא נהניתי זה פשוט סוג אחר של הנאה...

  13. 13

    11:23 29.07.2008 | JinxTZ JinxTZ

    משחק עלוב...תראו את הביקורת של יאצ'י

  14. 14

    12:10 29.07.2008 | מאגנה הכוסון מאגנה הכוסון

    סליחה?

    מה TF זו העטיפה הזו?!

  15. 15

    12:36 29.07.2008 | Niseg Niseg

    עלה לי 210 שקל בהזמנה מראש כלל משלוח

    יש סיכוי ששילמתי יותר מדי וזה עדיין עושה לי יסורי מצפון בגלל שאני קמצן.

  16. 16

    14:43 29.07.2008 | Ninjakid Ninjakid

    לא הבנתי

    אין יותר חדשות וכתבות שהן לא מהפורום.מה קרה לכם ויגיימס?!
    אה ואגב,ממש "הקדמתם" עם הביקורת.

  17. 17

    15:23 29.07.2008 | Nimiauredhel Nimiauredhel

    הביקורת, והצעה ל-13

    הביקורת ממוצעת ומטה, לא מכסה את המשחק כמו ביקורות אחרות ומלאה בטעויות.
    13, יאצי יורד המשחקים שמקבלים ציונים גבוהים, כמו MGS4. ה"ביקורות" שלו הן הומור ולא יותר. אני בטוח שהוא לא שיחק יותר מ-2 דקות. תקרא בגיימספוט או IGN אם אתה רוצה לראות ביקורת נורמלית.

  18. 18

    15:33 29.07.2008 | Ripp3R Ripp3R (אורח)

    כתבה טובה אבל..

    חבל מאוד שהכריכה שהבאתם מזוייפת..לגמרי

  19. 19

    15:46 29.07.2008 | doctordod doctordod

    ביקורת טובה

    רק חבל שאף אחד לא מתייחס עליה אלה מתייחס ל-3

  20. 20

    16:08 29.07.2008 | Ido Ido (אורח)

    מה

    "מצחיק עד דמעות"?!
    רק לי זה סתם נשמע כמו התלהבות מכוונת של המבקר (לא ברור לצורך מה)? אני בספק אם המשחק מצחיק בכלל. אולי "משעשע" יהיה כינוי מתאים יותר.

    אציין גם כי לדעתי נסיונות מוגזמים ועלובים להצחיק כמו לכתוב "הטוב, הרע וה"פיקאצ'ו"" סתם מעצבנים.

  21. 21

    16:21 29.07.2008 | BazZ BazZ (אורח)

    רק משו שלא הנתי..

    בחלק שקוראים לו "הרע" כתבתם שזה לא מחדש כלום לעומת המשחק הקודם וקצת אח"כ כתוב כי זו הפעם הראשונה שיזדמן לנו להרביץ לכל הדמויות שהזכרתם שם..

  22. 22

    16:46 29.07.2008 | x-play x-play

    רק תיקון קטן

    "המצב השני הוא מצב ה- CO-OP, בו שתי שחקנים יוכלו לשחק במצבי המשחק לשחקן יחיד" אמורים להגיד "בו שני שחקנים יוכלו". אני יודע שזו טעות קטנה אבל היא אכן חשובה...

  23. 23

    16:48 29.07.2008 | דובר הננגננה דובר הננגננה

    חברי Vgames היקרים

    האם כל האתר עבר לקהילות? ואפילו הביקורות ככה? מה הבעיה לפרסם במגזין? (לא שיש בעיה לעשות את זה בקהילות. זה פשוט לא אמור להיות ככה מבחינת הארגון של האתר)

  24. 24

    17:10 29.07.2008 | יוסקה יוסקה (אורח)

    ביקורת בהחלט נובית...

    הכדור הוורוד הזה?
    באמת, עוד מעט תגיד מי זה הגמד המשופם הזה.

    ובכלל רואים שלא שיחקת בסמאש הקודם.
    רואים שלא שיחקת בסמאש הקודם.

  25. 25

    17:44 29.07.2008 | אלכס גרבוב אלכס גרבוב

    אני יודע מי זה הכדור הוורוד

    זה אפילו כתוב במסך בחירת הדמויות. אם אתה לא מבין הומור - נא לא להגיב.

  26. 26

    18:40 29.07.2008 | אורח אורח (אורח)

    לנינטדופילים אין חוש הומור? זה חדש...

    באמת, כל כך אכפת לכם שהכריכה המסכנה מזויפת?
    בכל ביקורת אחרת לא התייחסו למה שבא אחרי הרע, והנה פתאום, כל כך אכפת לכם מזה...
    תמצאו חיים מחוץ לקופסא שWii זה לא קונסולה שסבתות קונות לנכדים בני השבע שלהם >.

  27. 27

    19:45 29.07.2008 | armymaster armymaster

    סופסוף

    הוספתם את זה שנתיים אחרי שכולם יודעים את זה

  28. 28

    20:53 29.07.2008 | Luigi Luigi (אורח)

    בואנהההה המון זמן לקח לכם לגלות את המשחק הזה אה?

    המון זמן לקח לכם לגלות את המשחק הזה אה? מעניין לפני כמה זמן ידעתם בכלל שקיים הווי.. אתמול?

  29. 29

    21:54 29.07.2008 | קירבי פור-אוור קירבי פור-אוור (אורח)

    הייייייי הכדור הוורוד זה קירבי!!!!!!!!!!

    והוא לא כדור!!! הוא סך הכול מלא במקומות הנכונים!!!!

  30. 30

    00:50 30.07.2008 | KazenoZ KazenoZ

    לא יאמן שיש כבר שלושים תגובות ואף אחד עוד לא ציין את זה...

    האונליין מעולה?!
    בכלל ניסיתם משחקי אונליין שלא היו בWith Friends? או משחקי חברים עם חברים מחו"ל?
    אני בהחלט כן ניסיתי, מעולה זה הדבר האחרון שהייתי אומר על מערכת האונליין של בראול... ואני מאוכזב מזה קשות, הדבר היחידי שדפקו במשחק הזה היה חייב להיות הסיבה שבשבילה הוכן =\(ד"א אם לא ידוע לכם העבר של פרויקט המשחק, אל תגיבו...)

  31. 31

    12:39 30.07.2008 | nemesh nemesh

    אפשר לשפר את החיבור לאינטרנט

    אצלי דווקא החיבור מצוין.
    אני חושב שזה בגלל משהו שנקרא NINTENDO WI-FI USB
    שיש לי בגלל שאין לי מודם.
    אבל קניתי אותו בחו"ל ואני לש בטוח שיש כאלה בארץ

  32. 32

    10:01 31.07.2008 | Kasyo Boka Kasyo Boka

    המשחק הטוב ביותר ששיחקתי בו!

  33. 33

    11:16 03.08.2008 | קקי קקי (אורח)

    ל-3

    שתוק יא הומו לך לגלוש בטיפו יא בטטה

  34. 34

    12:24 28.03.2009 | alltheking alltheking

    יופי....

  35. 35

    19:20 27.04.2009 | מאי מאי (אורח)

    יו, אפשר להוריד את המשחק הזה?

  36. 36

    18:41 29.11.2009 | SSBfan SSBfan (אורח)

    משחק באמת מעולה!כמעט גמרתי אותו נשאר לי רק להשיג את האויב של פוקס ששכחתי איך קוראים לו.ומערכת האון ליין דווקא בסדר נגד מישהו ממדינה אחרת נסיתי,מה שבאמת דפוק זו מערכת הקרבות דרך הפרינד-קוד,יש מלא לאגים!!!=(

  37. 37

    11:51 02.12.2009 | ג'ו ג'ו (אורח)

    אני לא מבין, אם אתם אומרים ש"נוסחה מנצחת לא משנים", אז למה אתם אומרים שחבל שלא שינו קצת (או שזה רק בשביל הכותרת?) וכל מי שמתנגד למה ש-3 חושב צודק!!!! אם אתה אומר ש-w

  38. 38

    11:53 02.12.2009 | ג'ו ג'ו (אורח)

    אה, וגם קירבי, לפי מה ששמעתי, הוא כזה עגול בגלל שהוא בלע אבטיח שלם.

  39. 39

    20:19 03.12.2009 | ג'ו ג'ו (אורח)

    ל-20

    ההתבטאויות שלהם כמו "הטוב, הרע וה"פיקאצ'ו"" אלו התבטאויות שהם עושים בכל ביקורת שלהם.

  40. 40

    18:54 11.09.2010 | ולד ולד (אורח)

    משחק אדיר,הכי טוב בWII שלי(או לפחות מקום 2) משחק אגדי,גם אחלה סיקור.

  41. 41

    17:49 18.01.2011 | בדוי בדוי (אורח)

    משחק אדייייייייייר

  42. 42

       | פורסם ע"י