הרשמה

חדשות המובייל - Gunstar Heroes מגיע למובייל כחלק מסדרת SEGA Forever

יעקב חוזר אלינו עם משחקים חדשים ומהנים שיעבירו לכם את הזמן בכל מקום

סדרת ההוצאות המחודשות מבית סגה SEGA Forever מביאה לנו הפעם את Gunstar Heroes מ-1993

נגמרו לכם המשחקים המעניינים בסמארטפון או הטאבלט? משועממים? גם הפעם יש לנו מגוון חדש של משחקים מהנים וממכרים שנבחרו בקפידה מתוך כל השקות המובייל של התקופה האחרונה.

Gunstar Heroes Classic לאנדרואיד ול-iOS

Gunstar Heroes הוא כותר חדש בסדרת ההוצאות המחודשות מבית סגה SEGA Forever. המשחק Gunstar Heroes הינו משחק יריות בסגנון Run-and-Gun אשר הושק לקונסולת המגה דרייב לראשונה בשנת 1993. אנו משחקים כשני תאומים, אדום וכחול, היוצאים להילחם בגנרל אימתני, העומד בראש ארגון רשע המנסה להשתלט על הפלנטה. הגרפיקה והקול נשארו נאמנים למשחק המקורי, ל-Gunstar Heroes Classic נוסף עדכון של מולטיפלייר על גבי Wi-Fi מקומי. השליטה הותאמה בצורה מיטבית למסכי המגע. מומלץ מאוד למעריצי המשחק המקורי.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

Oddworld: New 'n' Tasty לאנדרואיד ול-iOS

במשחק Oddworld: New 'n' Tasty אנו משחקים כ-אייב (Abe) מנקה רצפות חרוץ בתאגיד המזון המרכזי RuptureFarms. התאגיד מתעתד להשיק מוצר מזון חדש, אך אייב מגלה שהמוצר החדש עשוי מבשר מודוקון (Mudokon) - הגזע של אייב!!! מכאן אנו יוצאים למסע להצלת בני מינו של אייב, תחילה ממפעל RuptureFarms ולאחר מכן מסע להפלת התאגיד המרושע ברחבי הפלנטה. משחק פלטפורמה מצוין שיצא ב-1997 לקונסולת הפלייסטיישן המקורית. זוהי הגרסה משודרגת הן מבחינת גרפיקה וסאונד, וכן מבחינת השליטה. Oddworld: New 'n' Tasty משלב משחק פלטפורמה מעולה, עם חידות הגיון סביבתיות וכן מציג מערכת תקשורת מאוד מוצלחת ומצחיקה בין אייב לחבריו. מומלץ מאוד לכולם.

מחיר: 29.90 ₪

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

FEZ Pocket Edition ל-iOS

FEZ Pocket Edition הוא משחק פלטפורמה יצירתי במיוחד. אנו נכנסים לנעליו של גומז (Gomez) שחי את כל חייו בעולם דו מימדי. יום בהיר אחד גומז מקבל תרבוש קטן, המאפשר לו להיכנס למימד השלישי של עולמו, ולשנות את הפרספקטיבה של הסביבה. למעשה המשחק הוא חידת הגיון אחת גדולה המורכבת משלבים ועולמות המלאים בחידות סביבתיות מאתגרות. FEZ הוא יצירת מופת אשר לוקחת את ז'אנר הפלטפורמה הוותיק ומשדרגת את חווית המשחק. משחק מצוין, יצירתי, מיוחד ומומלץ בחום לכולם.

מחיר: 17.90 ₪

להורדה דרך App Store

Gorogoa ל-iOS

Gorogoa הוא הרפתקת חידות הגיון וזוויות ראייה יפיפה. המשחק הוא סדרת חידות אשר נמצאות בתמונות, שבכל אחת מהן אנו צריכים למצוא פרט שיתחבר לפרט נוסף בתמונה אחרת. המשחק מאוד אלגנטי וכולו מורכב מציורים ואילוסטרציות של גייסון רוברטס (Jason Roberts). המשחק מאוד מרגיע ונטול לחצים לחלוטין, שלא כמו משחקים אחרים בז'אנר. משחק מיוחד ומאוד מהנה. מומלץ לכולם.

מחיר: 17.90 ₪

להורדה דרך App Store

זהו זה הכל להפעם! יש לכם המלצות נוספות למשחקי מובייל חדשים? ספרו לנו עליהן בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י