הרשמה

הידאו קוג'ימה נותן טיזר למשחק הבא שלו

היוצר האהוב של סדרת Metal Gear Solid והמשחק Death Stranding, משחרר רמזים על המשחק הבא ברשימה

משחק המשך ל-Death Stranding או משהו חדש לחלוטין?

המשחק האחרון של קוג'ימה, Death Strading, עוד לא נמצא בשוק אפילו שנה אחת - וכבר קיבלנו טיזר קטן לקונספט המשחק הבא מבית Kojima Productions בעקבות ציוץ בטוויטר.

בסדרת ציוצים שניתן לראות למטה, קוג'ימה מתאר את תהליך העבודה היצירתי שלו לצד האמן יוג'י שינקוואה, שעבד איתו על סדרת מטאל גיר סוליד ועל דת' סטרנדינג: הם מדסקסים על אפיון הדמויות, הרקע לסיפור והעולם ואפילו פלטת הצבעים של המשחק, וכל זה דרך התכתבויות באימייל, טלפונים ואפילו סמסים.



נוסף על כך, בציוצים ניתן לראות תמונה שעשויה להתפרש כטיוטה לקונספט ארט, שכנראה תכלול חלליות או רכבים מעופפים אחרים. על אחד מהרכבים מוטבעת המילה Bridges, ששחקני דת' סטרנדינג יזהו טוב מאוד - אבל אנחנו לא ממהרים להניח שמדובר במשחק המשך. כמו כן, חשוב לציין כי עם כמה שקונספט ארט עשוי להיראות מושקע ושעומדת מאחוריו הרבה עבודה, עדיין אין שום הבטחה שבסופו של דבר זה יתפתח לכדי מוצר ממשי. לצערנו, לא פעם מפתחים משחררים קונספט ארט לעולם ומכניסים אותנו להייפ אפוף מסתורין, רק כדי שנגלה שהרעיון נפל איפשהו בדרך.

מה אתם חושבים? מוכנים למשחק חדש מבית קוג'ימה, או אפילו להמשך של דת' סטרנדינג? נצטרך לחכות ולראות מה היוצר המהולל (ויש האומרים, המטורלל) מבשל לנו.

גל כהן-ויינשטיין - כתבת תוכן

גל כהן-ויינשטיין - כתבת תוכן

משחקת על: PS4, 3DS

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Mario Kart

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Assassin's creed II, Pokemon Emerald

כשאני לא משחקת אני: מתלוננת שאין לי זמן לשחק;

מסר לעולם: אם אתה חושב שאתה יכול לעשות את זה טוב יותר, תוכיח

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י