הרשמה

תכירו את Hyper Scape: משחק באטל רויאל חדש מבית Ubisoft

ברוכים הבאים לעתיד

Twitch + Ubisoft = Love

אם חשבתם ששוק משחקי ה-Battle Royale מוצף וכבר ראינו בו את כל הרעיונות וסגנונות המשחק האפשריים, Ubisoft הגיעה כדי לחדש לכם. באופן טיפה מעורר תהייה, בעיקר ביחסית לחברות גדולות אחרות, ל-Ubisoft לקח הרבה זמן להיכנס לשוק משחקי ה-Battle Royale, אבל עכשיו היא עושה את זה עם Hyper Scape החדש שלה. המשחק החדש מגיע אלינו מהסטודיו שפיתח את Rainbow Six: Siege כך שאנו יכולים אפשר בטוחים שהמשחק נמצא בידיים טובות.

כאמור, Hyper Scape הוא משחק Battle Royale שמתרחש בעיר הדיגטילית Neo Arcadia בשנת 2054 והוא נראה כמו שילוב בין Overwatch לכל משחק אחר בז'אנר ה-BR, אבל כאן הדימיון למשחקים אחרים נגמר. ב-Hyper Scape מלבד הנשקים שתוכלו למצוא פזורים במפה, תוכלו למצוא מגוון של יכולות מיוחדות (Hacks) שיאפשרו לכם לנצח בקרבות. אם הינכם כבר מצויידים ומצאתם עוד יכולת או נשק זהה למה שיש לכם כבר תוכלו להשתמש בו כדי לשדרג את היכולות או הנשקים שלכם ולהפוך אותם לטובים יותר כמו לדוגמא שידרוג למחסניות גדולות יותר או נשקים יותר קטלניים.

אם אתם משחקים במצב Squads וחוסלתם, אל דאגה, המשחק לא נגמר עבורכם. כמו הרבה משחקי Battle Royale אחרים, גם ל-Hyper Scape יש מערכת חזרה למשחק: אם חוסלתם אתם תשארו במשחק כרוח רפאים אשר תוכל לעזור לקבוצה שלכם לאסוף מידע על אויבים. אם הקבוצה שלכם הצליחה לחסל את אחד האוייבים הוא יפיל מטבע שהבאתו לנקודות ספציפיות במפה תחזיר אתכם למשחק.

המשחק לא נשמע לכם מספיק מטורף? מידי פעם יתרחשו אירועים שמטרתם היא לרענן את סגנון המשחק. האירועים הם "מצב כח משיכה נמוך", "תחמושת לא מוגבלת" ו-"חבילות אספקה". לכל אירוע יש את השינויים שלו על המשחק אך הדרך שבה ייקבע איזה אירוע יופעל הוא על ידי הצבעה של צופים ב-Twitch. גם כאן כמו במשחקי BR אחרים השורד האחרון ינצח אך יש גם עוד דרך לניצחון שהיא להחזיק את כתר המשחק עליכם במשך 45 שניות, הצלחתם לשרוד את הזמן הזה עם הכתר? אתם המנצחים של המשחק. 

אתם בטח שואלים את עצמכם איך אפשר לרכוש או להוריד את המשחק? אז נספר לכם שכרגע המשחק נמצא בשלבי בדיקה - מעין בטא סגורה. כל שחקן יכול להיכנס לבטא אך Ubisoft בחרה בשיטת הפצה חדשה ויוצאת דופן. אם אתם רוצים להיכנס לבטא תצטרכו לקשר את חשבון ה-Uplay ו-Twitch שלכם וקודים יחולקו לצופים במשחק באופן רנדומלי. פרטים נוספים תוכלו למצוא באתר המשחק.

Hyper Scape יושק מתישהו בקיץ עבור ה-PS4, Xbox One ול-PC.
מה אתם חושבים על Hyper Scape? הם הוא הצליח לעניין אתכם? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י